hayal bile olamayacağını bildiğim umut dolu geride kalan hayalimi de bıraktığım herşey gibi sonsuzluğa gömüp ışıksız bıraktım. belki büyük bir bilinmezlik içindeydim .içimdeki korku beni günden güne eritiyordu adeta bir mum gibi,yavaş ve bir o kadar da sessiz!!!!
artık benim sonum,gözle görülür dercede yakındaydı.
artık küçükken hayal kurduğum sonsuz mutluluğum beni terk etmişti.
o çok farklıydı.
çocukken sahip olduğum kırmızı rugan ayakkabılar,onlarda senin gibi çok talıydılar ama;
CANIMI YAKARDILAR!
ACITIRDILAR!
(2 gün sonra)
EKİNİN AĞZINDAN; belki haksızlık ediyorum yargılayarak. suçluyum ve galiba herşeyin sorumlusuyum.bunun ne önemi var ki ne değeri var? yada bir başkası için bunun ne gibi bir telaşesi olabilir? kimi umursadım ki umursanayım. acıtmak,can yakmak belki de en büyük çare,yeni bir başlangıç yapma vaktim geldi.
içten içe küfürler savuruyordum.odanın içinde dönüp duruyor, adamlarıma emirler veriyordum. sanırım bu güne dek yaptığım en büyük hatayı tekrarlamıştım uzun zamandır kullanmadığım hislerimi tekrar ortaya çıkarmıştım üstelik sümüklü bir kız için şimdiyse onu bulmak için kendimi paralıyordum,çok değişmiştim.
şaşırdığım ve daha da sinirlendiğim nokta ise babam ın demeti kaçırmamış olmasıydı o notu başka biri yazmıştı ve benim oldukça düşmanım vardı.ona zarar geldiyse bunun hesabını ödetecektim fazlasıyla! 2 gündür ses seda çıkmamıştı ve ben sinirimden delirmek üzereydim.sanırım pişmanlık duyuyordum. bir kızı koruyamamıştım. her yere baktırmıştım ama hiçbir yerde yoktu.odanın içinde bağırarak dolaşıyordum en sonunda sinirimden bardağı fırlattım ve etrafı dağıtmaya başladım artık tahammülüm kalmamıştı.odanın kapısı tıklanmadan içeri adamlarımdan biri girdi telaşlı bir hali vardı.
-abi telefon sana !!!!
cevap vermeden telefonu elimden aldım ve kulağıma tuttum.
-alo!!! ekinnn nasılsın?
-kimsin ?
-sakin ol! seni tanımasam küçük bir fahişe için meraklandığını sanırdım.
-kes lan sesini!
-anlaşılan akıllanmışsın iki günde! bak ne diycem demet bende biz oldukça iyi anlaştık onunla sanırım gitmeyi istemeyecek!
-seni elime geçirdiğimde parçalarını köpeklere vereceğim.duydun mu lan beni? demete bi zarar verdiysen eğer senin yedi sülaleni si***
-bu halin beni çok etkiledi.ama uzatmaya gerek yok iki saat sonra *** sokağına gel orada boş bir arsa olacak orada beni bekle! takas yapacağız demete karşılık seni alacağım tabi sevgili karını son haliiyle isteyebilirsen!
-naptınız lan ona hepinizi si*****
telefon kapanmıştı.
ona zarar geldiyse hepsini öldürecektim hatta belki ölmek için dilendirecektim hepsini!
lanet olsun aklımı kaçıracaktım iki saati bekleyemeden arabaya bindim ve yola çıktım.
2 saat sonra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH ADAMIN BEYAZ KADINI
RomanceHiç bitmeyen bir çilenin yolu gözlenir mi yıllarca? siyahı beyaza karıştırmadan, gün sabaha ermeden, yıldızlar kayarken son bir dilek tutmalı insan!Kiralık bir kalpte mahsur kalmış savunmasız bir kadından daha acı bir şey var mıdır? Derin sularda k...