3.bölüm

1.8K 89 19
                                    

DEMETİN AĞZINDAN;

o lanet cüzdanı bana uzattıında ,almayacaktım ama nihayetinde evlenmiştim ve tüm dikkatleri üzerime çekmemek için cüzdana acı acı bakıp elime aldım.

bir süre sonra nikah dairesinden çıktık.ekin beni önüne aldı ve yrümem için kaş göz işareti yapıyordu.buruk duygularımla önüne geçip bizi bekleyen araca geçip oturdum.

camdan baktığımda babasıyla birşeyler konuşuyorlardı.kahretsin  biliyordum,kesin şirket hakkında  konuşuyorlardı ve ben bu adamla evli olduğum için şirketin  her hissesinde onunda hakkı olacaktı,parayı düşünmüyordum.hayatımda ilk defa süslü  kıyafetlerimden,pahalı eşyalarımdan başka bir şey arzuluyordum,özgürlüğümü istiyordum sadece bir kuş kadar özgür olmak...

Koca adamın babası bana doğru yaklaştı ve şöför e işaret etti.cama eğildiğimde cam açıldı ve bana sordu.''holdindeki kasanın şifresi ne''ne yüzsüz bir adamdı bu soruyu bana sorduğunda bildiğim halde ''bilmiyorum'' dedim kısık sesle korkarak!

pencereden elini uzattı ve saçlarımdan tutup dışarı sertçe çekti canım acıyordu.bağırırken ekin geldi. yüzümdeki korkmuş ve hazin duran ifademe bakıp babasını çekti.kapıyı açtı ve üzerime doğru geldiğinde korktuğumu anlayıp korkmamam için saçlarımı düzenledi ve bir tutam saçımı kulağımın arkasına verirken ''o şifreyi söylemelisin yoksa bu adam daha da canını yakacak''korkmuştum bu yüzden hemen titrek sesimle ''112 576 443''dedim. tek seferde anladı ve babasına dönüp şifreyi tekrarladı ama o anlaması GIT adam  ekine dönerek''nasıl aklımda tutacağım'' diye sertçe çıkıştı. bazen böyle kötü adamların bile bukadar komik duruma düşeceklerini hiç sanmazdım.ama içimdeki ruh halinden dolayı komik olan hiçbirşey yoktu zaman durmuştu sanki.ekin yanıma geldi ve oturdu.şöför arabayı sürerken hiç konuşmadım. gözlerimden akan yaşları görmemesi için cama bakarak ağladım.

eve geldiğimizde hemen kendimi koltuğa attım ve uyumaya hazırlandım,bu saatte uyumazdım ama o adamın suratını görmemek için uyumak istedim. birden alnımda bir el hissettim irkilip ayağa kalktım. birden tepemde duran ekini gördüm endişeyle bana bakıyordu cebindeki elini çıkarıp alnıma tekrar getirdi ve ''hastasın'' dedi.

tekrar yineledi sonra''ateşin var'' diyerek!

''bişey olmaz''

''ne inatçı şeysin sen ya''

rahat bırak beni uyuyacağım''

''kalk bi duş al.'' duymuyormusun kalk dedim sana''

kollarımdan tuttu ve yüzüme bakarak ''sana ne dersem onu yapacaksın'' dedi nefesini yüzüme üfleyerek!

sinirliydi ama benden daha fazla olamazdı kolumu çektim ve geri yattım.

aldırmadığımı anlayınca ellerini belimde hissettiğimde beni kucağına aldığını anladım. gözlerimi fal taşı gibi açtım.ve ''bırak beni'' dedim güçsüz sesimle! beni dinlemediğini biliyordum ama söyleniyordum,en sonunda küvetin içinde buldum kendimi !

suyu açtı kıyafetlerim ıslanmıştı ve üzerime yapışıyordu.

birden sıçrayarak''do-do-do-dondummm''!dedim.

halim komik olmalı ki karşımda sırıtan bir koca adam gördüm . gülerek suyu ayarlamaya çalıştı. küvetten çıkmaya çalışırken. ayağım kaydı ve onu tuttum ıslak ellerimle sert çekmiş olmalıyım ki  oda küvetin içine düştü bağırdım ama gülüyordum da! birden düşündüm aman tanrım saçlarım kesin limonla yapışmış gibi olmuştur diye! ama bana doğru sırıtan bu adam bunun gerçek olmadığının bir ıspatıydı.birde3n sudan çıkmaya çalıştım ama beceremedim çünkü beni bileğimden çeken ağır bir güç vardı.,

''bırak beni''

''ateşin geçmedi daha ''

''sanane bundan ''

''sen artık benimsin bundan sonra canım ne isterse onu yaparım ''

''senin değilim''

''benimsin''

!!hayır!!

sertçe yüzüme baktı belimden tuttu ve beni kendine çekti sonrada kulağıma eğilip;

''sana benim olduğunu öyle bir kanıtlarım ki seninim diye haykırırsın sonra yüzüne bile bakmam kıvranırsın''

gözlerimi sertçe gözlerine diktim! dudaklarını yaklaştırdıkalbim deli gibi çarpıyordu belimi daha sıkı sararken tek elini  karnıma götürdü ve okşadı. tanrım ne kadar da karizmatik ahhhh ne söylüyorum ben ! beni öpmesini beklerken küvetten çıktı ve beni aklımdaki sorularla baş başa bıraktı!

banyo yaptığımda çıktığımda onu aradım yatakta yayılarak yatmış tavana bakıyordu ben gelince bakışları beni buldu. havluyu daha sıkı tutuyordum. sırıtışının sebebini ararken duşa kabinin buzlu cam olduğu aklıma geldi ve içimden küfürler saydım kendime tanrım ne lanet bir durum.ekinin hala sırıtan yüzüne bakarak ''sen tam bir öküzsün dedim''

utancımdan yüzüm domates gibi olmuştur bundan emindim.kaçarak diğer odada üzerimi giydim.

salona geçip odanın bir köşesine sinip yine ağladım.neden bilmiyorum ama artık yalnızken hep ağlıyordum

**********sabah

sabah olmuştu sanırım  gözüme ilişen ışıkla uyandım.

iki adam bağırıyordu birbirlerine  bunlar ekinin adamlarıydı. sesin geldiği yöne doğru gittiğimde adamlardan biri bana doğru yaklaşıp mutfağa işaret ederk bağırdı''git ve kahvaltı yap''

''istemem''

''sana git dedim'' diyerek dahada bağırdı.

''is-te -mi -yo-rum''dedim bağırarak

sinirlenmiş olacak ki elindeki içki şişesini aldı ve duvara  fırlattı bu adam ne kadar kötü biriydi ki adamları ondan daha da beter di. ben düşüncelerimden sıyrılamadan adam bana tokatı indirdi. yere yığılırken cam masaya çarptım keşke ölsem dedim keşke...

başımdan kanlar akarken gözlerim kapandı sonrasını hiç hatırlamıyorum...                           

UMARIM BEĞENİRSİNİZ YORUMLARINIZA İHTİYACIM VAR !

SİYAH ADAMIN BEYAZ KADINIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin