---hayır,buda olmadı!
daha koyu bir mavi olmalıbu çok açık!
--demet hanım dilerseniz bir de bunu deneyin!
--çok rüküşşş,hayır.(dedi dudağını büzerek)
--pekalâ bu nasıl eminim bu size çok yakışacak! üzerinize tutun sizin fiziğiniz için yapılmış mükemmel bir parça!
--ah, evet bu mükemmel hem deniz için mükemmel bir sürpriz olacak,bunu bende görünce yüzünün ifadesini çok merak ediyorum. dedi.(kısık kısık gülerek)
--hemen paketleyin çabuk geç kaldım.
--efendim ödemenizi nasıl arzu edersiniz?
--kredi kartı! dedi cüzdanından çıkarıp.
ödemeyi hallettikten sonra poşeti alıp dışarı çıktım.birden çantamdan çıkan kulak delici sesle irkildim.Elime sığmayan koca telefonuma baktım! kahretsin babam!
kesinlikle iyi bir azar işitecektim ama yinede açmalıydım eğer açmazsam daha da sinirlenebilirdi.
--babacım!
--nerdesin kızım?
--eve geliyorum okul çıkışı biraz alışverşe çıktım ,özür dilerim haber vermeliydim.
---demet lütfen bir kere daha habersiz işe kalkışma,annen merak etmiş.
şirin konuşmaya çalışarak babamın kızgın sesini yatıştırmalıydım.
--özür dilerim hemen eve gidiyorum babacım,aldığım elbiseyi görmelisin mükemmel!
--faturasını gördüm demet'' dedi alaycı ses tonuyla!
o an heyecanımı içimde yaşamam gerktiğini düşündüm.
--baybay! diyerek telefonu kapattım.
AVM nin kapısında siyah arabasıyla bekleyen şoförüm ziyayı gördüm.kapımı açtıve ''hoşgeldiniz demet hanım buyrun''diyerek eliyle işaret etti binmem için bnde başımı sallayarak gülümseyip arkaya oturdum.
hemen telefonumu çıkarıp elbisemin resmini denize attım!
--ohaaaa ! demet çok gıcıksın onu ilk ben görmüştüm.
--napabilirim canım,çok beğendim.
--kapatmam gerek canım sonra konuşuruz deyip kızın yüzüne telefonu kapadım araba durmuştu ters giden birşeyler olmuş olmalıydı.
ziyaya baktım arabayı durdurup inmişti,
aman tanrım orman yolundayız, telefonuma öyle bir dalmışım ki nerde olduğumu dahi bilmiyordum. hemen kapıyı açtım.
--ziyaaaaaaa
--ziyaaaaaaa?
kahretsin nerde bu adam!arabadan indim etrafıma baktığımda siyah bir arabayla karşılaştım.üzerime gelen iki adamı ve çığlıklarımı hatırlıyorum sadece...
EKİNİN AĞZINDAN
kahretsin babamın bu başıma açtığı belalar da neyin nesiydi!yine bir oyun vardı ve ben bu oyunun bir parçası olacaktım.annemin ölümünden sonra babamdan nefret ediyordum çünkü bu ölümü ondan sorumlu tutuyordum.Annem tam 10yıl önce ölmüştü ve ben 10 yıldır merhameti,umudu,sevgiyi,daha doğrusu kalbimi kullanmayı bile unutur olmuştum.Bu beni çok yıkmıştı.Hayatımda herşeyim dediğim kadın bir anda yok olmuştu.Kadınlardan nefret ediyorum.ne yalan söyleyeyim sadece ihtiyaçlarımı karşılayan garip yaratıklar,ahhh tanrım ne diyorum ben nefretim masum insanların yaşama sevincini yitirtecek kadar kötüama ben bu nefreti sadece babamdan alacağım intikam gününe saklıyorum...
Küçük bir kız! olamaz bunuda yaptı. para için bir sümüklü kızı kaçırdı lanet olası adam! bu herif gün geçtikçe iğrençleşiyor!...
Telefonuma gelen aramayı açtım.
--naptınız?
--abi kızı aldık!
--iyi şile deki bağ evine götürün!ben hemen geliyorum!
--tamam abi!
telefonumu kapattım ve arabaya bindim hızla sürüp bağ evine geldim.
Gömleğimin açılmış düğmelerini kapatıp içeri girdim.
--imdattttttttt,bırakın ,bırak beni bırak!
--sakin ol be kadın dur bi!
Adamlarım bu ciyaklayan kızı durdurmaya çalışıyordu.İnanmıyorum tam bir süt! bu kız tam bir ana kuzusu.birden içimde yatan çocuğu bırakıp sesimi sertleştirerek! ''eeeeeeeeeeeeee yeter beğğğ bas bas ne bağırıyorsun kızım?bu küçük sümüklünün yüzüne baktığımda çok fazla sert çıktığımı anlamıştım eee neticede KEMAL ÖZDEMİRİN kızıydı.bir de ağlarsa hiç şaşırmayacaktım.beklediğimden dinç bir sesle''bırakın beni ne istiyorsunuz benden?'' yanına yaklaştım elimi çenesine koyup''yaşaman için susman gerek sümüklü''dedim.çenesini sağa doğru kaydırdı ve ''geber''dedi. neden bilmiyorum ama bu kızın sözü içime oturdu adamlarımabakarak''çıkın'' dedim.odada sadece ikimiz kaldığımızda karşısına sandalye çektim ve sordum.
--adın ne?
--sana ne?
--son kez soracağım sümüklü yoksa sana sümüklü demeye devam edeceğim.
--demet!
--güzel! bana bak sümüklü çok fazla direnirsen sen zararlı çıkarsın burada seni kimse duymaz anladın mı?
--hani sümüklü demiycektin?
--sorularını boş yere harcıyorsun sümüklü!
--niye burdayım?
--Evet, güzel soru tam anlamıyla bu soruyu bekliyordum açıkçası! eski hayatının içine ettiğim için özür dilemeyeceğim çünkü sende benim hayatımın içine ettin.
--ne saçmalıyorsun sen?
--açıkçası söylemem gerekir kisenin gibi şımarık bir kızın nöbetçisi olacağım sanırım ve eğer baban o lanet paralarını kızı için vermezse bir katil bile olabilirim.
---allahım nereye düştüm ben imdatttttttttt!
--tamam tamam hemen ciyaklama gerçek değil ama eğer böyle bağırmaya devam edersen gerçek olmaması için hiçbir neden yok!
--babam istediğiniz parayı verecek!
--umarım.
ceketimi aldım ve odadan çıkacakiken demetin sesini duydum.
--adın?
--boşver
--iyi o zaman bende sana ''koca adam'' derim.
--ekin
odadan çıktım ve yine ciyakladı
--ellerim bağlu kaldı aç sanaaaaaaaa!
Hemen odaya girip ellerini çözdüm bir şey yapmaya fırsat vermeden odadan çıktım ve kapıyı üzerine kilitledim.başına birkaç adam diktim
Bu kızla uğraşması gerçekten zor olacak....
ARKADAŞLAR DİĞER BÖLÜMDE ARALARINDA BİR AŞK BAŞLAYACAK VE BEKLENMEYEN ŞEYLER OLACAK BİR KAĞIDA YAZDIM YORUM VE VOTELERİNİZE GÖRE YB GELİCEK HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER!
DENİZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH ADAMIN BEYAZ KADINI
RomanceHiç bitmeyen bir çilenin yolu gözlenir mi yıllarca? siyahı beyaza karıştırmadan, gün sabaha ermeden, yıldızlar kayarken son bir dilek tutmalı insan!Kiralık bir kalpte mahsur kalmış savunmasız bir kadından daha acı bir şey var mıdır? Derin sularda k...