11.bölüm

1.3K 67 6
                                    

sesizlik kadar yalın mısın?

yada kafesteki bir güvercin kadar hızlı mı atıyor kalbin?

sonsuzluk yada daim mutluluk arıyorsan!

aç gözlerini masal değil gerçek herşey!

yine mi hazan vakti?

sanırım artık hayatımda benden istemsiz hareket eden herşeye ''neden'' diye sormaktan bi hayli yorgun düştüm.hiçbir sonuç elde etmediğim halde neden hep kendim de arıyorum ki yaşadıklarımı?çaresizlikten kendimi hiç olmayacak bir ateşe attım ama bu ateş beni ısıtıyor!

çünkü ben üşüyorum!

çünkü ben korkuyorum!

çünkü ben aptal bir kızım!

pencereden dışarı bakarken uykudan yeni uyanmış gözlerimi ovarak güneşe baktım.o da benim gibi bugün güçsüz dü! hava biraz soğuktu!burada iken zamanın nası ilerlediğinden haberdar olamıyordum. yatakta sırtüstü uzanan koca adam beni sanırım eskisi gibi ürkütmüyordu. çünkü ben onu artık çözmüştüm.onu tanıyordum ve bana zarar vermeyeceğini biliyordum. uyur ken öyle masum uyuyordu ki onu tanımasam kimseye zararı olmayan iyi bir adam olarak hayal edebilirdim.hatta o böyle biri olmasaydı belki de ondan etkilenebilirdim, gerçekten buna müsait bir konumdaydı.

o farklıydı!

hemde çok farklı! içinde biyerlerinde ona ait derin bir yer vardı ve oraya kimseyi almıyordu.yanına gittim ve yatağın köşesine oturdum. şunu da belirtmeliyim ki onsuz uyuyamıyorum.evet belki çok saçma insanın onu kaçıran adamla uyuması ama korkuyorum kendimi yalnız hissediyorum ve genelde tek yatarken hep ağlıyorum! ama onunlayken o buna izin vermiyor ve beni uyutuyordu.yanımda olduğunu bilmem bile yetiyordu.sanırım ona güveniyorum.ben babamda sonra hiçbir adama güvenmemiştim.çünkü hepsi beni değil paramı istiyorlardı.evet zengin olanlarda vardı ama ekin çok farklıydı.onu kokusunu ve onu o yapan herşeyini seviyorum ! evet itiraf ediyorum onu seviyorum yani buna her ne deniyorsa işte, evet ondan etkileniyorum ama bunu ona asla söylemiyeceğim asla !çünkü o ve kendinden fazla egosu beni yerin dibine gömerdi!uyuyordu ve beni göremezdi.bu fırsattan yararlanarak yanağını öptüm,gizli bir iş yapıyormuş gibi kendime söz vererek bu son dedim ve tekrar öptüm.lanet olsun ki koca adam uyanmıştı bense utancımdan yerle bir olmak üzereydim!

-eğer bir kere daha öpersen üzerine atlarım!

-ıı--ş-şey

-ney?

-ya ekin uyanmadın saat kaç oldu!

-uyuyan bir adamdan mı faydalanıyorsun sümüklü?

-ne faydalanması ya ?

-illa uyurken olmasına gerek yok kendine hakim olamıyorsan ben hep burdayım güzelim.

-sen tam bir öküzsün!(odanın kapısından hızla çıktım)

-bende seni(arkamdan bağırdı)

kahvaltılıkları hazırlıyordum,bir an evvel kahvaltısını yapıp gitmeliydi.ben birşeyler hazırlarken sandalyeye oturdu ve konuştu;

-ben krep istiyorum!

-iyide ben krep yapmayı bilmem ki?

-napayım yani ?

-gıcık ediyosun beni gıcık!

 kapının çaldığını duydum.kapıya doğru yönelirken ekin kolumdan tuttu ve'' sen dur ben bakarım'' dedi.

ekin kapıyı gergince açtı ve yine o adam gelmişti.ekinin babası!

-ne işin var burda!

-içeri davet etmeyecek misin oğlum?

ekin adama yaklaştı ve kulağına birşeyler söyledi,adam daha da gülümsedi ve ekini umursamayarak içeri girdi. bense olanlara yabancı dikkatle izliyordum.bir süre sonra eve adamları da girmişti.ekinin babası adamlarına işaret etti ve bana doğru gelmeye başladılar!

adamlardan biri kolumu tuttu ve çekiştirdi;

-bırakın beni!

ekinin gözlerine baktım yalvarırcasına!

EKİNİN AĞZINDAN;

lanet olasıca herif benim evime gelip benim olanı benden almaya kalkışıyordu.sertçe bağırarak;

-bırakın onu!

-oğlum istersen senle konuşalım ha ne dersin?

-demeti bırak baba ondan sonra konuşursun!

-işine gelince baba oluyoruz değil mi evlat!

-bırak dedim!

derken adamlara silahımı çektim ve demetten uzaklaştılar. bende demetin yanına gittim ve korkmaması için işaret yaptım ama küçük sümüklü o kadar çok korkmuştu ki benim bakşlarım bile işe yaramıyordu.arkama aldım ve yukarı çıkması için kulağına fısıldadım beni ikiletmeden yukarı çıktı!

-biraz konuşalım mı ekin?

-ne istiyorsun!şirketi devredecek!

-anlamıyorsun evlat bizim bu mirasa konmamız için demetin öl-

-böyle birşey olmayacak!

-bakıyorumda sevgili karına çok çabuk alışmışsın ne o seni çok mu iyi tatmin ediyor yoksa!

-kes sesini!

-şimdi gidiyorum ama tekrar geleceğim evlat! unutma ipler benim elimde!

ardınan kapıyı kapattım ve hızla demetin odasına çıktım, kesinlikle korkmuş olacaktı.odaya baktım ama yoktu evin içinde demeti arıyordum.

odasındaki notu görünce kan beynime sıçradı.lanet herif demeti kaçırmıştı eğer yetişemezsem çok geç olacaktı !!!!!!

SİYAH ADAMIN BEYAZ KADINIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin