İmkânsiz bir ship ama çok yakışıyorlar çok sevdim. Film de diaval favorim. Ve o boktan adını bile hatırlamadığım kral ile shipleyen yoktur umarım.
***************************Kerem
Nefes nefese kaldığımda sınıftakilerden ayrılıp kenara geçip oturdum. Yorulmuştum. Hoca koşudan başka bir şey yaptırmıyordu. Delirmek üzereydim. Nefesimi düzene sokmaya çalışırken Efe de nefes nefese yanıma gelip oturdu. Cidden galiba ölebiliriz.
Efe kendini bırakıp tamamen yere yatınca ona döndüm. Tamam spor salonu her gün temizleniyor da cidden yerde mi yatacaktı? Hâlâ ona kalkmasını belli eder gibi bakarken " Çek o iğrenir gibi bakan gözlerini üzerimden zaten çok yoruldum. " dedi. Sesli bir nefes verip önüme dönüp salondakileri izledim.
Hepsinden nefret ediyorum.
Hepsi birer beyinsiz sürüsüydü.Hoca birden kapıyı kırar gibi salona girince hemen ayağa kalktım. Efe de aynı şekilde hızla ayağı kalktı. Hoca ve yanında ki üst sınıflardan olan çocuk hepimizi hızlı bir şekilde sırayla dışarı çıkardı. Çoğu kişi neler olduğunu anlamaya çalışırken sıranın sonunda ki kız " Okulda tatbikat var galiba yada yanıyor. " diye bağırdı.
Büyük ihtimalle de tatbikat yapıyorlardı.
Çoğu kişi ona döndü. Bazıları da soru soruyordu. Hoca kaşlarını çatarak kıza kısa bir süre baksada sonra önüne döndü. Birkaç dakikanın ardından bizi okulun önünde ki yani en büyük bahçeye topladılar. Neredeyse bütün sınıflar buradaydı.
Gözlerimi uzunca bahçede gezdirdim. Dayım ile göz göze gelmemle de hızlı adımlarla yanına gittim. Endişeliydi. Bana uzaklaşmamı söyleyerek okuldan çıkan kişileri diğer öğretmenler ile birlikte düzene sokmaya çalışıyordu.
Onu bırakıp bu sefer de Toprak 'ı aramaya başladım. Ama görememiştim.
Kısa bir süre de az olsa da sınıflar yavaşça düzene girmiş okuldan da olabildiğince uzaklaştırılmıştı. Son olarak en üst katta ki 2 sınıf gelecekti. Öğretmenlerin hepsi endişeliydi ama bu kadar endişeye hala ne yangın ne de duman vardı.
Efe ile konuşurken Enes koşarak bize doğru geliyordu. Yanımıza geldiğinde sıkıca Efe 'ye sarıldı. Onlar birbirleri ile ilgilenirken aklımda sadece Toprak vardı. Neredeydi? Tam ben soracakken Enes " Toprak 'ı gördünüz mü? " diye sordu.
Cidden gün boyunca onu görmemiştim. Konuşmamıştık bile ve şuan ise okul galiba yanıyor tatbikat da olabilir önemli olan bu değil. Toprak ortalıkta yoktu. Ya ona bir şey olduysa? Belki de şuan bu büyük kalabalık bahçedeydi ama yine belirsizlik beni sinir ediyordu.
Korkuyordum. O sıra da giriş katında ki atölyeden büyük bir ses duyuldu. Okula daha yakın olanlardan bazı kişiler korku ile bağırdılar. Ne oluyordu?
Bizde dahil herkesin gözü okuldayken okuldan Toprak ve onunla beraber 5 tanımadığım öğrenci ile eniştem yani Çetin Öğretmen okuldan çıktılar. Hemen onlara doğru koştum.
Hocalardan bazıları bana yerime gitmemi söylese de umursamayıp Toprak 'ın yanına zorla olsa da gittim.
Sıkıca sarıldım. Başımı omzuna yaslayıp boynundan öptüm. Kollarını belime dolayıp o da sıkıca sarıldı. Yüzü saçlarıma yakınken derin bir nefes aldığını hissettim. Geri çekildiğimde onu inceledim. Görünürde kötü bir şey yoktu.
Onu incelediğimi fark eder etmez bir şeyinin olmadığını , iyi olduğunu söyledi. Sevinmiştim.
Çetin Hoca , dayımı kenara çekip kulağına bir şeyler söyledi. Dayım ın az önce ki endişesi gitmiş. Yerini sinir almıştı. Çetin hocanın yanından ayrılıp merdivenlere çıkıp " Herkes beni dinliyor. Konuşmayı bırakın ve öne gelin." diye kalın sesi ile bağırdı.
Öğrenciler sustuğunda " Öncelikle okulumuzda yangın yok. Bu bir tatbikat da değil. İçinizden bazıları öyle düşünmemizi istemiş. Bizde onları bu isteklerine karşılık çok iyi bir ceza vereceğiz. Okuldan en son çıkan 6 öğrenci tenefüste odama gelin. Sınıflarınıza gidebilirsiniz. " dedi.
Herkes sınıflarına dağılırken Efe ile Enes yanımıza geldiler. Enes " Kantine gidelim mi? " diye sordu. Efe devam etti. "Zaten şimdi zil çalar. "
Beraber kantine gedip masalardan birine oturduk. Efe ile Enes bir şeyler almak için uzaklaştılar. Toprak 'a " Hemen bana anlat. Kim yaptı biliyor musun? Sen niye Çetin hoca ve diğerleri ile niye o kadar geç çıktınız? " diye sorular sordum. Beni kendine çekerek sarıldı.
Saçlarımdan öpüp " Bilmiyorum. Ben arka tarafda cezalıydım. Diğerleri gördü. Biri gelip kapıyı kitlenmiş sonra da işte siren çaldı. Hepimiz bağırdık duymaları için kapıyı da açmaya çalışıyordular. Bizi de Çetin hoca duydu işte uzun uğraşlar sonunda kapıyı kırdı. Bizi ordan çıkardı. " dedi.
'Sence kim yapmıştır?' diye sordum. Bilmediğini söyledi. İnanasım gelmiyordu ama sustum. Sonuçta akşam dayımdan her şeyi öğrenebilirdim. Efe ile Enes ellerinde çikolatalar ile geldiklerinde bize de verip karşımıza oturdular.
Zil çalana kadar uzunca konuşup sohbet ettik. Tenefüs zili çaldığında Toprak müdür yardımcısının odasına gitti. Ben Efe ve Enes ise ders zili çalana kadar sohbet etmeye devam ettik , çaldığında da sınıflarımıza gittik.
En geç 1 ders sonra kimin yaptığı orataya çıkacaktı. Hatta belki de kameralardan bakıp bulmuşlardı.
***************************
Yeni Öğretmen 'i okunuz mu bilmiyorum ama o kitap da okulu gerçekten yakmıştım. Hastanelik falan ettim Toprak 'ı burda yazmadım çünkü zaten kitap da yeni , her şey düzene girdi. Umarım Sevmişsinizdir.Zamanı ileri almamı ister misiniz ilerde ki bölümlerde? Okunmalar tam istediğim gibi ilerliyor. Sizi seviyorum 💕
***************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans /BxB/ (Bitti)
RomanceToprak sevgilisine sıkıca sarıldı. Onu çok seviyordu. Uzun bi sarılışın ardından Kerem geri çekildi. İkisinin de gözleri dolmuştu. Ama kendini daha fazla tutamayan Kerem olmuştu. Ağlamaya başladı. Birazdan uçak kalkıyordu. Kerem 'in fazla zamanı yok...