Bu bölüm de uzaktan yaşadıkları ilişkilerinden kısa bir kesit olacak. Güzel olur, beğenirsiniz ins <3
*****************************Yazardan
Kerem gülümseyerek bilgisayarını açtı. Saat oldukça geç olmuştu. Sonunda sınav haftası bitmişti. Bugün uzun bir süre sonra Toprak ile görüntülü konuşacaktı. Okul dersler sınav derken ikiside sadece yazışıyor bazen onu bile yapmıyorlar , yapmaya zamanları olmuyordu. Telefonunu eline alıp kamerada kendine baktı.
Saçları berbat haldeydi. Elini saçlarına atıp mükemmel olmasada güzel bir şekil verdi. Telefona mesaj bildirimi geldiğinde hemen açıp okudu. Sevgilisi ona uygulamaya girmesini söylüyordu. Kerem telefonu bir kenara bırakıp uygulamaya girdi. Saniyeler sonra kendisine gelen arama ile yüzünde ki sırıtma gülümseme dönmüştü.
Aramayı beklemeden açtı.
İlk duyduğu sevgilisinin" Sonunda konuşmaya vaktimiz oldu. " cümlesi idi. Sonrasında ikiside aynı anda " Seni çok özledim. " demişlerdi. Birbirlerine olan özlemleri ses tonlarından belli oluyordu.
(Y: ------- Kerem -- Toprak + Toprak 'ın abisi)
------- Bilgisayarının şarjı var mı? Bugün seninle uzun uzun konuşmak istiyorum özledim.
-- Var ve şarja takılı. Bu arada durum nasıl alışabildin mi?
------- Sadece komşularımız fazla ırkçı ama onun dışında Sena , Çetin abi ve dayımın işleri yolunda, sınıf çok iyi , hocalar ve okulda hatta arkadaş edindim.
-- Sevindim yeni arkadaşın kim?
------- Luke , proje için matematik öğretmeni eş yaptı öyle sohbet başladı.
-- Sevgilisi var mı peki? Çok mu berabersiniz?
------- Var demişti adı Mike galiba emin değilim ve çok da beraber değiliz. Neyse konuyu bana çevirmeyelim. Sen? Veliler sana bir şey yapıyorlar mı?
-- Efe 'nin annesi sağ olsun hiçbir şekilde dokunulmuyor. Ama sözlü taciz asla bitmiyor ve sürekli artıyor.
------- Yalan söylemiyorsun değil mi iyisin?
-- İyiyim sevgilim yalan söylemiyorum.
------- Keske zamanı ileri alabilsem. 3 hafta aralıksız birlikte olacağız ama yine de seninle hemen beraber olmak istiyorum.
Toprak telefonu açıp geri kapattı.
-- Tam olarak 30 gün 15 saat 2 dakika dayanmalıyız. O zaman yanında olacağım.
------- Bir sürü şey planladım. Geçen geldiğinde 3 günde bir şey yapamamıştık. Ama bu sefer harika zaman geçirip eğleneceğiz. Dinlenmeye zamanımız bile olmayabilir ve seni biraz yorabilirim. Hazırlıklı ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans /BxB/ (Bitti)
RomanceToprak sevgilisine sıkıca sarıldı. Onu çok seviyordu. Uzun bi sarılışın ardından Kerem geri çekildi. İkisinin de gözleri dolmuştu. Ama kendini daha fazla tutamayan Kerem olmuştu. Ağlamaya başladı. Birazdan uçak kalkıyordu. Kerem 'in fazla zamanı yok...