Şu zamana kadar izlediğim en güzel diziler listesinde en üstte kesinlikle hepiniz izlemediyseniz izlemelisiniz. Zaten 2 sezoncuk sadece ve mükemmel.
********************************1,5 hafta sonra / Cuma
Sevgilim olacak: Toprak
Sevgilim olacak: Bir gittin daha gelmedin.
Sevgilim olacak: Ne yapıyorsun hala kuaförde kaç saat oldu?
Sevgilim galiba: Hazır mısın?
Sevgilim galiba: Şimdi sana bir fotoğraf atacağım.
Sevgilim galiba: Ama bana gerçek düşüncelerini söyle tamam mı?
Sevgilim olacak: Tam olayı anlamadım ama tamam at fotoğrafı gerçek düşüncelerimi söyleyeceğim.
Sevgilim galiba:
Sevgilim galiba: Cidden çok mu fazla kıza benziyor ve öyle davranıyorum?
Sevgilim galiba: Bence o kadar abartılacak kadar benzemiyor ve davranmıyorum.
Sevgilim galiba: Ama resmen herkes üstüme geldi. Ne var amk?
Sevgilim galiba: Alt tarafı saçımı kıvırcık yaptıktan sonra etrafımda dönüp hikayeme attım.
Sevgilim galiba: Bunun için hikayeme yanıt verirken küfür ederek ya da sülaleme kadar saymalarına gerek yoktu!
Sevgilim galiba: Annem , abim ve Enes dışında ki diğer bütün aile bireyleri de dahil bunlara.
Sevgilim galiba: Şimdi kesin sende beğenmezsin.
Sevgilim galiba: Ben de iyice kötü olurum.
Sevgilim olacak: Toprak sus artık!
Sevgilim olacak: Cevap vermeme bile izin vermedin.
Sevgilim olacak: Nerden biliyorsun beğenmediğini?
Sevgilim galiba: Beğendin mi yani?
Sevgilim olacak: Beğenmek az kalır mükemmelsin bayıldım ♡
Sevgilim galiba: Doğruyu söylüyorsun değil mi sırf üzülmemem için yalan söylemiyorsun bunları?
Sevgilim olacak: Toprak ben sana senin başlarda onca yaptığın şeyleri de ele alırsak ne zaman yalan söyledim?
Sevgilim olacak: Hiçbir zaman! O yüzden lütfen o senin hikayene yanıt verenlere🖕 bu emojiyi gönderip engelle ve umursama.
Sevgilim olacak: Seni kıskanıyorlar.
Sevgilim olacak: Çünkü sen her halinle her davranışınla çok ama çok güzelsin. Kızları bile kıskadırıyorsun çoğu zaman.
Sevgilim olacak: Zaten seni sevmemin nedenlerinden sadece biri de bu.
Sevgilim galiba: Çok güzel konuşuyorsun seni yerim ❤ :')
Sevgilim galiba: Yarın öğlene doğru buluşalım mı?
Sevgilim olacak: Umarım artık çıkma teklifi ya da ne bilim sevgili olalım mı falan dersin çünkü neredeyse 2 haftadır sadece birbirimizi sevdiğimizi söyleyip veya iltifat edip duruyoruz.
(Bu mesajı sildiniz)Sevgilim olacak: Olur sen saat kaçta buluşacağımızı o zaman düşününce mesaj olarak atarsın.
Sevgilim galiba: Tamam atarım ve gitmeden söyleyeyim seni seviyorum. ❤
Sevgilim olacak: ❤
(Görüldü)(Sevgilim olacak çevrimdışı)
(Sevgilim galiba çevrimdışı)
********************************
Öncelikle nasılsınız iyi misiniz?
Düşüncelerinizi sormayacağım sizde bıktınız çünkü isteyen söyler. Son olarak ise normalde bölüm gelmeyecekti. Ama sonra aşkım hikayesine böyle tatlış halini atınca birden yazasım geldi. Neyse çok uzuyor. Sizi çok seviyorum. By. ❤ 🏳️🌈
********************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans /BxB/ (Bitti)
RomanceToprak sevgilisine sıkıca sarıldı. Onu çok seviyordu. Uzun bi sarılışın ardından Kerem geri çekildi. İkisinin de gözleri dolmuştu. Ama kendini daha fazla tutamayan Kerem olmuştu. Ağlamaya başladı. Birazdan uçak kalkıyordu. Kerem 'in fazla zamanı yok...