&- 30 -&

4K 214 76
                                    

Medya
*********

Cumartesi / 15:10

Toprak

Yatakta ayaklarımı duvara koyup telefonla oynarken kapı 'nın bir anda açılmasıyla yere düştüm. Abim yatağımın kenarına oturmuş kahkahalar atarken bende ayağı kalkıp abimin karşına oturdum ve " Ne oldu neden geldin? " diye sordum.

Gözlerini devirip " Bana hemen ters bir cevap verme senle bir şeyler yapmamız lazım ne istiyorsun söyle yapalım. " dedi. Bir süre düşündüm. Ben abimle ne yapabilirdim ki? Onunla çok uzun zamandır kavgalıydık ve konuşmuyorduk.

Kafamı iki yana sallayıp " Bilmiyorum. Aklıma bir şey gelmedi sen söyle. " dedim.

Gülümseyip " Senin şu salak ve korkak arkadaşlarınla aranı düzelteyim mi? " diye sordu. Olabilirdi. Ama Baran ile barışmak istemiyordum. Onun yüzünden Kerem ile tam her şey yoluna giriyorken aramız açılmıştı.

Bende abim gibi gülümsedim ve " Olur ama Baran 'ı biraz korkutacaksın. " dedim. Abim kahkaha atıp " Tamam dediğin gibi olsun. Sen grubu topla ve eğlence başlasın. " dedi ve bana sıkıca sarılıp odadan çıktı.

Şaşkınlıkla abimin arkasından bakarken ayağı kalkıp üstüme düzgün bir şeyler geçirip Efe 'ye bir yalan uydurarak grubu toplamasını yazdım.

Yaklaşık 10 dakika sonra abim , ben ve Enes beraber çocukların yanına giderken korkuyordum. Ya kötü bir şey olursa diye. Çünkü sonuçta şu an karşımda abim vardı ve ben bu günü saymazsan en son ona ne zaman güvenerek bir şey yaptığımı bile unutmuştum.

Kısa bir yürüme mesafesinden sonra çocukların yanına geldiğimizde hepsi şaşkınlıkla bir bana ve bir abime bakıyorlardı. Abim gülümseyerek Nasılsınız bakalım çocuklar? " diye sordu.

Hepsi hemen yanımıza gelip abime gelip yalakalık yaparken biz Enes ile beraber gülememek için kendimizi zor tutuyorduk. Sonunda abime yalakalıkları bittiğinde abim yüzünde ki gülümsedi bir anda sildi ve " Şimdi size bir şey söyleyeceğim ve sözümü kesmeyin. " dedi.

Hepsi onaylandığında abim kolunu omzuma atıp beni kendine çekti ve sinirle bizimkilere bakıp " Bundan sonra biriniz Toprak 'a eşcinsel diye veya başka bir konuda laf ederse karşısında beni bulur. " dedi.

Ben gülümseyerek çocuklara bakarken Baran hariç diyerleri de bana bakıp gülümsemeye başladılar. Baran abimin dibine kadar gelip " Peki neden yapıyoruz birden böyle bir şey? Bize sen demiştin ona kötü davranın diye. Ne oldu yoksa sen de mi ibne oldun Emirhan abi? Hatta dur ya galiba sen de aynı kardeşin gibi kankana mı veriyorsun? " dedi.

Abim elini yumruk yapmış vurmaya hazırlanırken birden elini gevşetti kulağıma eğilip " Dövmek ister misin? " diye sordu. Kafamı iki yana sallayıp " Hayır " dedim. Enes hemen beni itip " Ben isterim. " dedi.

Abim yine her zaman ki gibi garip bir şekilde gülümseyerek Enes 'e göz kırptı ve ben daha nasıl olduğunu bile anlamadan Baran 'a yumruk attı. Baran anında kendini yerde bulurken bu sefer Enes de abimin yanına gidip Baran 'a vurmaya başladı.

Abim bir süre sonra Enes ile beraber Baran 'ı dövmeyi bıraktığında yanıma gelirken Baran Enes 'i bacağından tutup çekti. Enes bir anda daha ne olduğunu bile anlaman yüz üstü yere düşer düşmez bağırıp küfür ederek elini burnuna götürdü.

Artık izlemeyi bırakıp koşarak Enes 'in yanına gittim. Tunahan ve Serhat ise aynı abim gibi Baran 'a vurmaya başladılar. Enes sinirle akan burnunu umursamadan ayağı kalkıp o da kavgaya girmeye çalıştı.

Kolundan tutup onu çekiştirerek " Sen benimle baraber eve geliyorsun. " dedim. Bana sinirle bakarken " Olmaz. " dedi. Ben de aklıma başka bir şey gelmediği icin Enes 'e " Tişörtünü çıkar da burnuna tut ama kafanı da yukarı kaldırma o zaman. " dedim.

Kafasını hafifçe yukarı aşağı sallayıp " Tamam. " diyerek dediğimi yaptı. Ben de ayağı kalkıp abimlerin yanına gittim ve onları zor da ayırdım. Hepsi artık dövmeyi bıraktığında karşımda kanlar içinde yatan Baran 'a baktım ve bir tane de ben vurdum.

Orospu çocuğu.

********************************
En yakın zamanda tekrar bölüm atmaya çalışacağım. Ama bu sefer sadece Kerem ile Toprak olacak büyük bir ihtimal. Yani sonunda aralarını düzelteceğim.
********************************
Aklınızda sorular varsa yazın sizi seviyorum. Görüşürüz.
********************************

Şans /BxB/ (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin