&- 17 -&

5.3K 289 45
                                    

Medya❤❤🤤🤤
***************

Pazartesi / 23:40

Sevgilim olacak: Toprak bir bakar mısın?

Sevgilim olacak: Sana bir şey soracağım.

Toprak: Ne soracaksın ki sen bana?

Sevgilim olacak: Sen bana okulda ki senin hakkında ki söylentilerin yalan olduğunu kanıtlayabilir misin?

Toprak: O söylentilere mi inanıyorsun?

Sevgilim olacak: Hayır inanmıyorum fakat yine de emin olmak istiyorum.

Toprak: Tamam o zaman yarın okulda herhangi bir tenefüste bizim grubun etrafına ya da yanına falan gel her şeyi zaten anlarsın.

Toprak: Benim gitmem gerekiyor şuan görüşürüz.

Sevgilim olacak: Dur gitmeden senden bir şey daha isteyeceğim.

Toprak: Söyle.

Sevgilim olacak: Bana Enes 'in telefon numarasını verir misin?

Toprak: Neden ki?

Sevgilim olacak: Boşver nedenini şimdilik sonra söylerim.

Toprak: (Telefon numarasını atar)

(Toprak çevrimdışı)

Sevgilim olacak: Teşekkür ederim.

(Sevgilim olacak çevrimdışı)

********************************

Toprak

Merdivenlerden gelen ayak sesiyle direk telefonu kapatıp yatağın altına sıkışırdım ve kafamı yastığa koyup uyuyormuş gibi yaptım. Odamın kapısı açılınca ne kadar çok korksamda uyuma taklidime devam ettim.

Annem 'in sesini duyunca çok az da olsa rahatlamıştım. Çünkü ne kadar o da eşcinsel olduğum için benden nefret etse de en az nefret eden oydu. Zaten başka kim vardı ki etrafımda?

Babam? Beni ve ailemi bırakıp gitmişti.

Abim? Ölesiye benden nefret edip dövüyordu.

Annem? Babam benim yüzümden evi terk ettiği için bana kızgındı ve benimle konuşmuyordu. Ayrıca gerizekalı orospu arkadaşlarım okula eşcinsel olduğumu yaymakla tehtid edip annemin ilişkisini okulda yaymamı istemişlerdi. Bu sebeb yüzünden de benden daha bir nefret ediyordu. Gözlerimin daha fazla dolmasına dayanamadım ve göz yaşlarımı serbest bıraktım.

Annem yanıma gelip saçlarımı okşarken uyanmam için bana sesleniyordu. Bu yüzden gözlerimi açıp hemen anneme sarıldım ve kokusunu içime çektim. Çok uzun zaman olmuştu sarılmayalı anneme.

Annem saçlarımı okşarken " Sakin ol sadece kötü bir rüya gördün " dedi. Konuşmasını bile özlemiştim. Tek konuşmasını bile değil ben annemin her şeyini özlemiştim. Fakat bana hala kızgındı. Haklıydı. Çünkü neden onun ilişkisini yaydığımı bilmiyordu.

Anneme sarılıp hem özlemimi giderip hem de ağlarken abim odaya geldi ve kapıya yaşlanıp " Anne bırak şu ibneyi gel buraya sabaha kadar ağlasın hatta döveyim de boş yere ağlamamış olur. " dedi. Annem saçlarımın arasına küçük bir öpücük kondurup kulağıma " Sen abini umursama ben seni hala çok seviyorum hatta affettim. Fakat abinin bu öfkesi yüzünden bir şey demiyorum. " dedi.

İçim mutlulukla dolarken annem ayağı kalmadan ona tekrar sarıldım ve " Çok teşekkür ederim Anne. " dedim. Tebessüm ederken abimin yanına gitti ve baraber odadan çıktılar. Çıkmadan ise annem bana göz kırptı. Ben de uzun bir süre sonra ilk defa dayak yemeden ya da küfür yemeden yatağa mutlu bir şekilde yattım.

********************************
Fikirlerinizi yazın çok merak ediyorum ve sizi çok seviyorum bir sonraki bölüm de görüşürüz. ❤❤😻😻😘😘
********************************

Şans /BxB/ (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin