&- 54 -&

1.8K 102 14
                                    

Şarkı call me by your name ile birleşince mükemmel olmuş ya❤❤
*******************************

Pazar / 09:30

Pazar / 09:30

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kerem_i.c: Dün mükemmel bir gün geçirdim. Bunun için sana çok teşekkkür ederim. Seni seviyorum(T)🏳️‍🌈❤.
____________________________________________

Enes: Tebrik ederim Kerem , Toprak ile sevgili olmuşsunuz.

Kerem: Evet olduk ve teşekkür ederim.

Enes: Senden bir şey istesem yapar mısın?

Kerem: Yani isteyeceğin şeye bağlı.

Enes: Toprak beni engellemiş her yerden o fotoğraf olayı yüzünden ona söyler misin fark etmez hangi uygulama olduğu 2dk engeli kaldırsın?

Enes: Önemli bir şey soracağım.

Kerem: Tamam ona söylerim.

Enes: Ve daha yeni sevgilisiniz biliyorum aranızın benim yüzümden de bozulmasını istemem.

Enes: Ama eğer kabul etmezse biraz zorlar mısın veya ikna eder misin lütfen?

Kerem: Bu kadar önemli olan ne?

Enes: Söylemeyecektim de neyse söyleyeyim. Zaten bilmeyen yok bu konuyu.

Enes: Benim aile biraz sorunlu özellikle de babam. Sabah eve geldim ve evde kimse yoktu. Aynı sokakta oturduğumuz bir çocuk beni görünce söyledi. Dün ben evde yokken büyük bir tartışma olmuş.

Enes: Bizim çocuklar arasında da bize evi en yakın olan Toprak var. O bir şey biliyor mu diye soracaktım.

Kerem: Toprak bir şey bilmez ki bu konuda o da dün akşam evde değildi. Abisi ve annesi ile beraber bir yere gitti.

Kerem: Ama ben biliyorum.

Enes: Sen mi?

Enes: Ne alaka sen nerden biliyorsun ki?

Kerem: Efe benim kankam ya hani biliyorsun.

Enes: Biliyorum tamam ama Efe ve senin bu konu ile alakan ne onu anlamıyorum?

Kerem: Efe veya annen sana hiçbir yazmadılar mı veya söylemediler mi?

Enes: Annem?

Enes: Kafamı acayip karıştırdın Kerem şu olayı daha doğrusu ne bildiğini bana doğru düzgün anlatır mısın?

Kerem: Tamam.

Kerem: Dün Efe o fotoğrafların hiçbirini yaşadığınızı falan hatırlamadığı için ilk sana yazmış sende görüldü atmış cevap da vermemişsin o da senin yanına gitmek istedi belki sen bir şey biliyorsundur da olayı anlatırsın diye. İşte bende Toprak 'dan senin adresini istedim ve adresi de sonra Efe 'ye verdim. Gitmiş o da direk gece gece manyak. Tam evinize geldiği dün yaşanan bir kaç soruna şahit olmuş. Annenle kardeşin ise şuan Efe ve annesi ile.

Kerem: Dün bana hatta Enes ' e sabah söyleyeceğim dedi ama galiba daha uyanmadılar.

Enes: Bana Efe 'nin adresini verir misin?

Kerem: Bilmiyorum.

Enes: Tamam bu anlattıkların bana yeter teşekkür ederim görüşürüz.

(Enes çevrimdışı)

Kerem: Görüşürüz.

(Kerem çevrimdışı)
____________________________________________

Efe

Kapatıp kapatıp durmama rağmen hala çalan telefonu sinirle elime aldım. Ne arıyorsun amk bok mu var , şurada ilk defa düzgünce uyuyoruz? Telefonu kimin aradığına bakmadan açtığımda karşıdan gelen bağırma ile neredeyse kendime gelmiş kadar olmuştum. Bana " Hemen bana konumunu atıyorsun." diye bağırmıştı. Telefonu kulağımdan çekip arayan kişiye baktım. Enes.

Şaşkınlıkla hemen yatakta doğrulurken telefonda bağıran Enes 'e " Sakin ol birazcık." dedim. Bu sefer bir öncekinden daha yüksek sesle bağırarak aynı cümleyi tekrarladı. Ne vardı bu kadar bağıracak?

Derin bir nefes alıp saçlarımı geriye attıktan sonra " Tamam lan atıcağım konumu bağırma artık. " dedim. Cidden başım ağrımaya başlamıştı. Bağırmayı kesip ve normal bir ses tonu ile sorduğunda daha fazla sinirlenmemesi için hemen konumu attım. Atmamla da telefonun yüzüme kapanması bir oldu.

********************************
Yine uzun bir süre bölümsüz kalmayın diye böyle kısa bir bölüm atayım dedim. Umarım sevmişsinizdir. ❤🌈
********************************

Şans /BxB/ (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin