Medya da ki şarkıya kafayı taktım bu aralar siz de dinleyin çok iyi çok güzel.
------------------------
Bölümlerde ki hataları takmayın umursamayın ve yorum yapar mısınız?
******************************Yazardan
Enes ile Efe hastaneye geldiğinde Bulut 'un ateşi çıktığı için annelerinin hastaneye geldiklerini öğrenmişlerdi ve tamamdı her şey Efe 'nin annesinin dediğine göre. Efe ile Enes sadece Bulut 'u eve götüreceklerdi.
Anneleri ise dava işleri ile ilgileneceklerdi. Bulut var diye konu fazla açılmamıştı ama ikiside direk anlamışlardı. Sonunda o her gün çocukları için ve sırf adamın içkisi veya bunun gibi birçok nedenden dolayı dayak yiyen o kadın ve çocukları artık kurtulacaktı. Mutlu olacaklardı.
Bulut yürümekten yorulduğu için Efe 'nin elini bırakıp sadece abisine dönüp sevimli bir şekilde " Beni kucağına al yürümek istemiyorum yoruldum. " dedi. Enes hemen kardeşini kucağına aldı. Bulut 'un yüzünde ki gülümseme daha da fazla büyümüştü. Abisine sıkıca sarılıp kafasını omzuna koydu.
Yaklaşık bir yarım saat sonra eve döndüklerinde Bulut montunu hızlıca çıkarıp koşarak koltuğa atlamış yatmıştı. Ama Enes onu kucağına alıp kaldıkları odaya götürdü. Efe de kendi odasına. Hepsi üstünü değiştirip ellerini yüzlerini yıkadıktan sonra tekrar salona inmişlerdi.
Bulut abisinin kucağına oturup ona sarılmıştı. Efe ise Bulut için televizyondan çizgi film açmıştı. Sonuçta ne kendisi ne de Enes televizyon izlemeyi sevmiyordu.
Bulut kısa bir süre sonra abisinin kucağında uyuya kalmıştı. Enes kardeşinin uyanmaması için yavaş , dikkatli hareketlerle onu kaldıkları odaya götürüp yatağa yatırıp üstünü örttü.
Tekrar salona döndüğünde Efe 'nin aynı önce ki gibi telefon da takıldığını gördü. İlk konuşsam mı diye düşünse de sonra o da eski oturduğu yere yeniden oturdu. Ama bu sefer gözleri sürekli Efe 'ye kayıyordu. Efe ise telefonda izlediği videoya o kadar odaklanmıştı ki hiç fark etmiyordu bile.
Enes bir süre daha izledi sevdiğini. Içinden kesin onu sadece eski sevgilime bezediğim için sevdiğimi düşünüyordur diye geçirdi. Böyle düşünüyorsa haklılık payı vardı zaten kim öyle düşünmez ki? Ama öyle değildi. Enes eski sevgilisini unutmuştu sevmiyordu. Evet ilk başlarda öyleydi ama sonuçta ne kadar benzesede ikisinin de karakterleri birbirinin zıttıydı.
Mesela eski sevgilisi sessiz kendi halinde yalnızlığı seven eğlenmeyi gezmeyi fazla sevmeyen çoğu şeyi Enes 'in istediği için yapan biriydi. Efe ise bildiği her konuda konuşan meraklı ve yanında onu tanımasanız bile eğlenebileceğiniz , onun yanındayken mutlu olabileceğiniz biriydi.
Efe telefondan başını kaldırıp " Birlikte bir şeyler yapalım mı? Film izlemek ve yemek yapmaktan başka fazla bir şey de yapamayızda şuan ama olsun." diye sordu. Enes o konu hakkında düşünmeyi bırakıp gülümseyerek " Film izleyelim o zaman. " dedi ve birlikte ikisininde severek izleyeceği film aramaya başladılar.
İkisine de uygun bir film ve evde de birkaç tane cips bulduklarında her şeyi ayarladılar. Efe bu eski yerine değil Enes 'in yanına oturduğunda " Ben biraz çok konuşur ve karaktere sinirlenip bağırabilirim izlerken özür dilerim şimdiden. " dedi. Enes gülümseyerek sorun olmayacağını söylediğinde ise film i başlattılar.
Film 'ın başında her zaman ki gibi baş çift karşılaşması , tanışmaları ve kızın güçlerini fark etme aşaması falan vardı. Ortalarına geldiğinde ise kız tek başına kötü ile savaşmaya çalışıyordu. Ama tabi ki de kötü karakter tek bi hareketi ile kızı çok kötü yaralamıştı.
Efe derin bir nefes alıp kumanda ile film i durduurp oturuşunu değiştirdi. Sinirle " Bu kız aptal beyni yok başka bir açıklaması olamaz. Yani sen o kadar senin gibi hatta senden daha iyi büyü gücü olanları sana yardım etmelerine rağmen bırakıp tek başına kendini bir bok sanıp boş yere atarlanıp niye adama saldırıyorsun ki? " diye sesli bir şekilde söylendi.
Kahkaha atıp " Tamam haklısın da sakin ol. " dedim. Kısa bir süre yüzümü incelemesinin ardından gülümseyerek " Tamam " dedi ve tekrardan filmi başlattı. Film bitene kadar bu olay birkaç kere daha tekrarlansa da benim için bir sorun yoktu. Çok tatlıydı onun bu halleri.
******************************
Selammm nasılsınız? İyi misiniz? Yine uzun ama bir önce ki eski bölümlere göre daha az bir zaman sonra size yb attım inş sevmişsinizdir.❤
******************************
Ve yeni bir hikaye yayınladım bu ve diğer hikâyelerime göre daha değişik bakarsanız sevinirim teşekkürlerrr 💕
******************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans /BxB/ (Bitti)
RomanceToprak sevgilisine sıkıca sarıldı. Onu çok seviyordu. Uzun bi sarılışın ardından Kerem geri çekildi. İkisinin de gözleri dolmuştu. Ama kendini daha fazla tutamayan Kerem olmuştu. Ağlamaya başladı. Birazdan uçak kalkıyordu. Kerem 'in fazla zamanı yok...