&- 9 -&

7.4K 368 58
                                    

Çok tatlılar ya😻😻😻
*********************

Pazar / 23:10

Sevgilim olacak: Sen engel oluyorsun derken?

Sevgilim olacak: Ben neye engel oluyorum?

Sevgilim olacak: Ne diyorsun sen ya?

Bilinmeyen numara: Hiçbir şeye engel olmuyorsun ve ben de hiçbir şey demiyorum.

Sevgilim olacak: Yalan söyleyeme , doğruları söyle bana.

Bilinmeyen numara: Doğruları söylüyorum.

Sevgilim olacak: Söylemiyorsun.

Bilinmeyen numara: Söylüyorum.

Sevgilim olacak: Söylemiyorsun.

Bilinmeyen numara: Sen nasıl biliyorsun ki benim yalan söylediğimi lan vahiy mi iniyor sana da böyle konuşuyorsun amk.

Bilinmeyen numara: Unut şu konuyu lütfen konuşmak istemiyorum.

(Bilinmeyen numara çevrimdışı)

Sevgilim olacak: DELİSİN SEN AMK.

(Sevgilim olacak çevrimdışı)
****************

Pazar / 23:20

Toprak: Enes ben gerçekten artık dayanamıyorum.

Toprak: Ona her şeyi anlatmak istiyorum.

Toprak: İçim de tutmak istemiyorum.

Toprak: Ben içimde tuttukça ona bir şey söyleyemiyorum ve bana güveni azalıyor.

Toprak: Daha hiçbir şey bilmeden sırf ona merak ettiği gerçekleri söylemeye direndiğim için bana yalancı diyor.

Toprak: Kalbim ağrıyor , canım yanıyor.

Toprak: Yeter artık zaten ailem ve o orospu çocukları benimle uğraşıyor.

Toprak: Bir de onun bana böyle demesi beni çok üzüyor. Her gün hıçkıra hıçkıra ağlıyorum.

Toprak: Ben sadece mutlu olmak ve mutlu olurken de onunla olmak istiyorum. Bu çok mu büyük bir istek?

Enes: Biraz daha dayan Toprak.

Enes: Ben nasıl dayanıyorsam sen de öyle dayan?

Enes: Biliyorum çok fazla zor ama yap işte.

Toprak: Olmuyor lan olmuyor.

Toprak: Al bak.

Toprak: ( Pazar günü saat 14:15 'te olan mesajların ekran görüntüsünü atar)

Toprak: Ona ölmek istiyorum ve tek engel sensin dedim lan. Son an da sildim.

Toprak: Daha doğrusu silemedim bile eksik sildim. Gerisini sen düşün artık.

Toprak: En önemlisi ise ona her yazdığımda ağlıyorum. Eğer onun ile sevgili olursak bana yapılan ona da yapılırsa diye düşünüyorum. Korkuyorum. Aklımdan çıkmıyor bu düşünce.

Enes: Kardeşim yine eski haline mi dönmek istiyorsun. Unut şu düşünceleri. Yoksa bu sefer ilaç ya da doktor falan da işe yaramayacak.

Enes: Toprak lütfen kendine gel ve kendine dikkat et çünkü bu sefer yanında olacak çok az kişi var.

Toprak: Tamam bir şekilde denerim ve iyi ki varsın kardeşim. Hep yanımda olan tek sendin.

Enes: Çünkü ben de senin gibiyim ve sen de iyi ki varsın kardeşim.

********************
Hadi düşüncelerinizi yazın bakalım çok merak ediyorum. Kqhfwgdhsjdhjwq
******************************
Sizi seviyorum.❤❤
*******************************

Şans /BxB/ (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin