Medya Enes ile Efe ❤
******************
Öncelikle uzun bir süre bölüm atmadığım için bu bölümü yazabildiğim kadar yazıp ve uzatabildiğim kadar da uzatacağım.
********************************Salı / 16:25
Sevgilim olacak: Toprak sana bir şey soracağım.
Sevgilim olacak: Ben bir 10 dakika falan geç gelsem sorun olur mu?
Toprak: Neden ki?
Sevgilim olacak: Efe ile aramız düzeldi ve onu da getirmek istiyorum.
Sevgilim olacak: Sorun olmaz dimi?
Toprak: Yok yok sorun olmaz.
Sevgilim olacak: O zaman yanına gelince konuşuruz artık.
Toprak: Tamam bekliyorum.
********************************Toprak
Cafe 'nin arka bahçesinde çocuklar ile oturmuş sohbet edip Kerem 'i beklerken Enes 'i kolumla dürtüp " Sana güzel bir haberim var. " dedim. Şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Gülümseyip " Efe ile Kerem 'ın arası düzelmiş ve Efe de geliyormuş. " dedim.
Birden bağırarak " Bu şimdi mi söylenir! " dedi ve ayağı kalkıp Cafe 'ye girdi. Ben de dahil hepimiz onun arkasından anlamayan bakışlar attık. Birkaç dakika sonra aynı kapıdan Kerem ile Efe 'nın girmesiyle kalbim hızlı hızlı atmaya başladı. Çok heyecanlıydım. Ben şimdi ne yapacaktım?
Heyecanımı gizlemeye çalışarak gülümsedim ve ayağı kalkıp yanımıza gelen Kerem ile Efe 'ye selam verip Kerem 'e sarıldım. Çocuklarda ben ayrıldıktan sonra Efe ile Keremle tanışmaya başladı.
O sırada telefonumu arka cebimden çıkarıp Enes 'e " Ne yapıyorsun geldiler? " yazdım ve telefonu kapatıp bizimkilerle konuşan Kerem 'i izlemeye başladım. Birkaç dakika boyunca hiçbir cevap gelmedi ama sonrasında Enes geldi.
Az önce bağlı olan saçlarını açmış yüzüne de çok az bir makyaj yapmıştı ve gerçekten çok güzel olmuştu. Fakat ne ara yapmıştı ki makajı? Ayrıca nereden bulmuştu bu kadar kısa sürede makyaj malzemelerini.
Enes gelip yanıma oturduğunda gülümseyerek ona döndüm ve " Ben ne yapacağım? " diye sordum sessizce. Küçük bir kahkaha atıp " Hiçbir şey yapmana gerek yok cidden çünkü Kerem seni zaten seviyor sadece yavaş yavaş anlıyor. Ama benim bir şeyler yapmam gerekiyor. " dedi.
Şaşkınlıkla ona bakarken " Ne demek hiçbir şey yapmama gerek yok ve Kerem beni zaten seviyor ama yavaş yavaş anlıyor? " diye sordum. Kulağıma doğru eğilip gülerek " Sence de çok belli değil mi? Bir insan niye sevmediği bir kişiye güvenip onu eski sevgilisinden kıskansın? Ayrıca çevreni de tanımak istiyor. Bence her şey çok açık. " dedi.
Biz fısıldaşarak konuşurken Efe " Siz niye kendi aranızda konuşuyorsunuz Kerem ile beni boşuna mı çaģırdınız ? " diye sordu. Ben bir şey diyemezken Enes " Bu konuyu atlasak aşkım. " dedi. Kendimi gülmemek için zor tutarken Efe ile Kerem şaşkın şaşkın Enes 'e bakıyordu.
Tunahan kenardan " Efe ve Kerem şaşırmayın boşuna şaşırmayın bu bizim Enes 'in her zamanki hali. " dedi. Konunun saçma bir yere doğru gideceğini düşündüğümden rahatlamak için birkaç defa sesli bir şekilde derin derin nefesler aldım.
Kerem neden bilmiyorum başını aynı benim gibi eğdiğinde göz göze gelmemizle bana " İyi misin? " diye sordu. Kafamı gülerek evet anlamında salladım. Gülümsedi.
Aradan uzun bir süre geçip hava karardığında Tunahan ile Serhat beraber gitmişlerdi. Sıra yavaş yavaş bize de geliyordu. Ama gitmek istemiyordum. Burada kalıp Kerem konuşurken onun o güzelliğini saatlerce izlemek istiyordum.
Efe 'nin " Benim gitmem gerekiyor. " demesiyle yüzüm düşmüştü. Çünkü o giderse Kerem 'de giderdi. Enes benim bu halimi anlamış olacak ki beni dürtüp masanın altından eliyle sakin ol işareti yapınca sakinleşip Kerem 'in de Efe ile gitmemesi için bir şey yapmasını bekledim.
Enes 'de aynı Efe gibi ayağı kalkıp " Efe bende seninle caddeye kadar gelsem sorun olmaz değil mi? " diye sordu. Efe bir Kerem 'e birde Enes 'e bakıp kısa bir süre düşündükten sonra " Sorun olmaz gel. " dedi.
Enes ile Efe 'de kalkıp gittiğinde bakışlarımı Kerem 'e çevirdim. İfadesizce ona bakıyordum. Çünkü ne yapacağımı bilmiyordum. O da bana bakıyordu. Ama onun bakışlarında sanki bir anlam vardı. Fakat ben anlamıyordum. Bir şey demeden hala ona bakarken o " Arkadaşlarını çok sevdim çok eğlenceliler. " dedi.
Küçük bir tebessüm edip " Keşke beni de sevseydin. " dedim sessizce. Masanın üstünde duran elime uzanıp tuttu. Şaşkınlıkla gözlerinin içine baktım. Gülümsedi ve " Aslında söylemeyecektim fakat neyse boşver söyleyeceğim. Toprak ben zaten seni seviyorum asla seni sevmediğimi düşünme ben sadece sana ne kadar istesemde güvenemiyorum. " dedi.
Kalbim söylediğiyle hızlı hızlı atıyorken o derin bir nefes alıp " Ama sakın bu güven olayının kendin ile ilgili olduğunu düşünme. Çünkü benim bu güven sorunum dayım ve Efe hariç herkeste böyle annem ile babam öldüğünden beri ve bana güven sorunlarım var demektense başkasını suçlamak daha kolay geliyor. Sen de bana yazdığından beri ben seni suçladım ne kadar belli etmesemde belki de belli etmemişimdir bilmiyorum ama çok özür dilerim. " diyerek devam edip sözünü bitirdi.
Mutlulukla onun gözlerinin içine bakarken onun gözleri dolmuştu. Ağlayabilirdi. Büyük ihtimalle ailesini hatırladığı için olmuştu. Çünkü onu takip edip araştırırken ailesi ile de ilgili şeyler öğrenmiştim. Tabi o bana sorduğunda ona söylememiştim.
Oturduğum yerden kalkıp Kerem 'in yanında ki saldeyeye oturup ona sarıldım. O da kollarını belime sardı. Gülümsedim. Bugün olanları ve olacakları eve gider gitmez hatta daha mantıklısı yolda eve giderken Enes 'e anlatmam lazımdı.
Bir süre beraber birbirimize sarıldıktan sonra Kerem 'e dayısından gelen bir telefonla evlere dağılmak zorunda kaldık. Ama Kerem gitmeden önce durakta ona tekrardan sarılmayı da o güzel kokusunu içime çekmeyi de asla unutmadım.
********************************
Bölümle ilgili düşüncelerinizi yazın. Sevdiniz mi? Uzun zaman geçtiği için daha bir fazla merak ediyorum.
********************************
Sizi seviyorum ve bir sonra ki bölüm size söz bu kadar geç gelemeyecek.
********************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans /BxB/ (Bitti)
RomanceToprak sevgilisine sıkıca sarıldı. Onu çok seviyordu. Uzun bi sarılışın ardından Kerem geri çekildi. İkisinin de gözleri dolmuştu. Ama kendini daha fazla tutamayan Kerem olmuştu. Ağlamaya başladı. Birazdan uçak kalkıyordu. Kerem 'in fazla zamanı yok...