&- 71 -&

306 16 0
                                    

Bölüm atlamayın çünkü ybleri , final ve özel bölümü bir arada attım. Bir şey anlamayabilirsiniz.
(Yazım hatalarını umursamayın)
****************************

Haftalar sonra

Yazardan

Kerem hazırlanıyordu. Yaklaşık 1 saat içinde sevdiği ile buluşacaktı. Bu son buluşmalarıydı. Aynı zamanda her şeyin tam olarak kesinleşeceği zamandı. Kerem için olaylar kesindi. Her şey sorunsuz olması gerektiği gibiydi. 5 gün sonra Dayısı , Çetin ve Sena ile yurt dışına taşınacaktı.

Bu taşınma işi ilk konuşulduğunda Sena Türkiye 'de kalacaktı. Kerem 'de onunla beraber kalmak istediğini söylemişti. Dayısı kabul etmişti. Bu yüzden Kerem sevgilisine o zaman konuyla ilgili hicbir şey anlatmamıştı.

Ama sonrasında Çetin ve Ilhan cahil homofobik okul velileri tarafından öldüresiye dövüldü. Bunun üzerine Dayısı asla Kerem 'i yanından ayırmak istemiyordu. Kendisi ve sevdiği adama bunlar yapılmışken o yokken kim bilir Kerem 'in başına neler gelirdi. Zaten ailesinden tek yeğeni kalmıştı onu da kaybetmemeliydi.

Sena sevgilisi ile ayrılmış işinde bazı sorunlar çıkmıştı ve karar değiştirip o da yurt dışında geleceğini söyledi.

Ayrıca Kerem ile Toprak , hastane olaylarından sonra bu 3 hafta boyunca neredeyse her 2 gün de bir buluşuyorlar beraber vakit geçiriyorlardı. Kısıtlı zamanları vardı. İyi değerlendirmeliydiler. Çünkü 1 yıl boyunca ayrı olacaklardı.

Bir yıldan sonra ise mesafeler ve aralarında ki engelin büyük bir kısmı ise kalkmış olacaktı.

Çok şey yapmışlardı. Hem baş başa hemde arkadaşlarıyla beraber. Sonuçta Kerem sadece Toprak ile ayrı kalmayacak arkadaşlarıyla da uzun süre ayrı kalacaktı. 3 hafta içinde ne kadar hepsi Kerem ile uzun süre ayrı kalacaklarını bilselerde bilmiyor gibi davranıp sadece eğlenmişlerdi.

Asla ne üzüntü ne de mutsuzluk vardı.

Kerem aynada kendisini kısa bir süre inceleyip daha fazla beklemeden küçük çantasını da alıp evden çıktı. Toprak ise uzun zaman önce buluşacakları yere doğru yola çıkmıştı.

Toprak Cafe 'ye geldiğinde etrafı inceledi. Kimsenin olmadığı balkon bölümüne geçip sevgilisini beklemeye başladı. Kerem yaklaşık 10 dakika sonra gelmişti. Hangi taraf ve masada olduğunu sordu mesajla , hemen cevap gelmişti. Gülümsedi. Kapalı alanı yavaşça yürüyerek geçti.

Balkon bölümüne geldiğinde Toprak dışında kimse olmamasının verdigi rahatlıkla koşarak sevgilisine sarıldı. Sevgiliside aynı şekilde karşılık verdi.

Kerem masada sevgilisinin tam karşısına oturacakken Toprak onu kendine doğu çekmiş yanına oturmasını söylemişti. Yanına oturmasının hemen ardından garson gelip isteklerini sormuştu. İkiside bir şey istemediklerini söylediklerinde tekrar önce ki gibi baş başa kalmışlardı.

Şans /BxB/ (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin