&- 2 -&

12.7K 494 136
                                    

Nasılsınız?
***********

Salı / 12:30

Bilinmeyen numara: Hey sana bir şey soracağım.

Bilinmeyen numara: Buraya bak.

Bilinmeyen numara: Sen niye hep o salak müdür yardımcısı İlhan hocanın yanındasın?

Bilinmeyen numara: Resmen adamın kıçından ayrılmıyorsun.

Bilinmeyen numara: Cevap versene!!!!

Sevgilim olacak: Lan salak falan ne diyorsun sen? Dogru düzgün konuş yoksa kız ya da erkek dinlemem seni bulur ve senin o ağzına SIÇARIM.

Sevgilim olacak: O benim dayım lan!!!!

Bilinmeyen numara: Demek şansım var yani öyle mi?

Sevgilim olacak: Ne diyorsun sen be?

Bilinmeyen numara: Diyorum ki kız ya da erkek yazdın ya işte şansım varmış.

Sevgilim olacak: Erkek misin?

Sevgilim olacak: Ayrıca ne alaka lan? Konuyu başka yere çekme lan BOK KAFA.

Bilinmeyen numara: Evet erkeğim. Ve konuyu da başka yere falan çekmiyorum.

Sevgilim olacak: BOK ÇEKMİYORSUN!!!

Bilinmeyen numara: Niye bu kadar kabasın ki?

Sevgilim olacak: Kaba falan değilim Sadece sen dediklerine dikkat etmediğin için ve sana güvenmediğim için bir şey söylediğinde direk sinileniyorum.

Bilinmeyen numara: Peki senin dediğim gibi olsun. O zaman senin bana güvenmen için benim ne yapmam gerekiyor?

Sevgilim olacak: İlk önce karşıma çık. Ben mesajlaşarak aşk işlerinden nefret ederim ve inanmam. Çünkü biliyorum ki o aşklar sadece kitaplarda olur.

Sevgilim olacak: Yani kısacası eğer benden sevgine karşılık bekliyorsan şu mesaj olayını bırak. Bekli o zaman çok az da olsa bir şansın olur.

Sevgilim olacak: Umarım anlamışsındır.
(Görüldü)

(Sevgilim olacak çevrimdışı)

( Bilinmeyen numara çevrimdışı)

**********************
Of çok mu hızlı ilerliyor?
**********************

Şans /BxB/ (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin