Bölümü kontrol etmedim.
--------------------------------------------
ToprakYine her zaman olduğu gibi okuldaydık. Hangi ay , hangi gün veya saat kaç hicbir şey bilmiyordum. Zaten pek umrumda sayılmazdı. Çok sıkılmıştım. Hemen zil çalsın ve şu boktan sınıftan çıkmak istiyordum.
Sevgilimi özlemiştim son şu haftalar çok az görüşmüştük. Genellikle de okuldaydık arada sırada falan da telefon görüşmeleri. Çünkü bir sürü sınav olmuştuk. Ben fazla umursamıyordum ama Kerem hep olduğu gibi sıkı ve fazla çalışıyordu. Birkaç haftaya da okul kapanıyordu.
Sıkıntıyla kafamı sıradan kaldırıp sınıfı inceledim. Öndekiler ders dinliyor çoğu birbiri ile konuşuyor. Enes ise uyumaya çalışan Serhat 'ın kafasını sürekli kalem ile acıtmayacak bir şekilde vuruyordu.
Manyak.
Saat e baktım. 15 dk kalmış. Kafamı tam sıraya koyduğumda hoca seslenmişti. Kesin sıçmıştım. Ayağa kalktım. " Buraya gel ve soruyu çöz. " Dediği gibi yapıp yanımda ki aptalı itekleyerek sıradan çıkıp tahtanın önüne geçtim.
Hoca elime tahta kalemini verdi. Tahtaya dönüp yazan matematik soruya baktım. Ne yapacaktım? Ben düşünürken birden kapı tıklanıp açılınca gülümsedim. Gelenin Kerem olduğu görünce daha da mutlu olmuştum. Kurtarıcım.
Kerem ciddiyetle " Dersi böldüğüm için özür dilerim müdür yardımcısı Toprak 'ı çağırıyor. " dedi. Hoca kısa bir süre bir bana bir Kerem 'e bakıp ellerini cebinden çıkarmasını , benim gitmemi söylediğinde kalemi geri verdim ve sınıftan çıktık.
Kerem önden hızlı bir şekilde yürüyorken onu takip etmemi söyledi. Koridor boş olduğundan biraz rahat davranmak istedim. Bu yüzden hızlanıp ona yetiştim ve sarıldım. O ise sarılmamış ama sıkıca elimi tutmuştu.
Dayısının odasına yaklaştığımızda beni tam tersi yani bahçeye doğru yönlendirdi. Şaşırsamda ona ayak uydurdum. Bahçede her hangi bir banka oturduk. Yüzünü yine ilk sınıfa girdiği zaman ki gibi ciddiyet aldı.
" Sana bir şey soracağım ama lütfen gerçeği söyle. Ve düşüncelerini. "
" Sor sevgilim. "
" Dayımın ilişkisi yayılmış ve bunu okulda bilen sayısı yok neredeyse. Sen yapmadın değil mi veya benle falan konuşurken biri seni duymuş olabilir mi? "
Şaşkınlıkla ona bakıyordum. Benden şüpheleniyor ve beni mi suçluyordu. Ciddi miydi? Ben onun sevgilisiydim. Bana güvenmesi lazım ve benden şüphelenmemesi gerekiyordu. Ayrıca ben niye öyle bir şey yapayım?
Tuttuğu elimi kendime çektim. Tekrar hızlıca elimi tuttu. Bir daha çektim. Yeniden tutmaya çalıştığında ise elimi cebime soktum. " Hayır ben yapmadım. Ama bende sana bir şey soracağım? Bana o kadar uzun zaman geçti. Bir sürü şey yaptık. Hala mı güvenmiyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans /BxB/ (Bitti)
RomanceToprak sevgilisine sıkıca sarıldı. Onu çok seviyordu. Uzun bi sarılışın ardından Kerem geri çekildi. İkisinin de gözleri dolmuştu. Ama kendini daha fazla tutamayan Kerem olmuştu. Ağlamaya başladı. Birazdan uçak kalkıyordu. Kerem 'in fazla zamanı yok...