❤❤😻😻:)
**********Aynı günün devamı
Toprak
Sonunda Baran ve arkadaşları kaçıyorken birbirlerinden ayrılmış Baran ise yanlız kalmıştı. Yüzüme kocaman bir gülümseme yayılırken daha da hızlı koşup Baran 'a yetiştim. Aramızda iki yada üç metre vardı.
İlerde bir ara sokak gibi bir şey gördüğümde Baran 'ı yakaladığım gibi o oraya soktum. Benden daha kilolu ve daha uzun olabilirdi ama bugün benden çok fena bir dayak yiyecekti. Çünkü sinirlendiğinde nasıl biri olduğum hakkında hiçbir fikri yoktu ve o beni hep ağlarken veya suskunken görmüştü.
Karşımda sırıtarak " Ne oldu? Ayy yoksa sen beni mi döveceksin bu ha.... " daha cümlesini tamamlamadan yumruğu sert bir şekilde suratına geçirdim. Yere düşerken gülümsemeyi bırakmış şaşkınlıkla bana bakıyordu.
Bunu fırsat bilip üstüne çıkıp daha da sert vurmaya başladım. Hiçbir karşılık vermesine izin vermeden ona sertçe vuruyordum. Artık bayılacak gibi olduğunda ayağı kalkıp bu seferde sert bir şekilde tekmeler atmaya başladım. Derin bir nefes alıp geri çekildiğimde karşımda acı ile kıvranan. Hareket edemeyen ve yüzü kanlar içinde olan Baran vardı. Haketmişti.
Sesli bir şekilde kahkaha atıp son olarak bir kere de üstüne tükürüp oradan uzaklaştım.
********************************Çarşamba / 14:15
Sevgilim olacak: Toprak!
Sevgilim olacak: Neredesin?
Sevgilim olacak: Kaç saat oldu hala okula gelmedin.
Sevgilim olacak: Baran 'da orta da yok.
Sevgilim olacak: Korkuyorum.
Sevgilim olacak: Efe , Serhat ve Tunahan 'da zaten habire aklıma saçma sapan şeyler sokuyor.
Sevgilim olacak: Gittiğinden beri sana durmadan yazıyorum.
Sevgilim olacak: Ama sen hala mesajlarıma cevap vermedin.
Sevgilim olacak: Cevap ver artık.
(Sevgilim olacak çevrimdışı)
********************************
Çarşamba / 20:00
Enes: Lan Toprak!
Enes: Neredesin?
Enes: Tamam başta yazmadım falan ama merak ediyorum.
Enes: İyisin değil mi?
Enes: Kerem 'e de yanıt vermemişsin.
Enes: Çocuk ölecek meraktan bana olmasada cevap ver şuna.
Enes: Ayrıca annen ve abine de söyledik olanları.
Enes: Onlarda çok merak ediyor.
Enes: Ve eğer gece de gelmezsen polise gidecekler.
Enes: Amk cevap ver artık.
Enes: Saat sabah 9 ya da 10 'dan beri yoksun.
Enes: Biliyorum ve tahmin ediyorum telefonu kapattın ama şaka falan yapmıyorum.
Enes: O telefonu senin götüne sokarım.
Enes: Umarım döndüğümde cevap vermiş olursun.
(Enes çevrimdışı)
********************************
Aslında dün yazıp paylaşacaktım ama sonunu yazamadığımdan paylaşmadım. Her neyse beğendiniz mi? Sizi seviyorum. Görüşürüz. ❤❤
********************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans /BxB/ (Bitti)
RomanceToprak sevgilisine sıkıca sarıldı. Onu çok seviyordu. Uzun bi sarılışın ardından Kerem geri çekildi. İkisinin de gözleri dolmuştu. Ama kendini daha fazla tutamayan Kerem olmuştu. Ağlamaya başladı. Birazdan uçak kalkıyordu. Kerem 'in fazla zamanı yok...