&- 26-&

4.4K 229 29
                                    

Medya 😻😻
***********

Cuma / 14:40

Cuma / 14:40

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Kerem_i.c: Bazen seni çok ama çok özlüyorum ve keşke gitmeseydin de hep benim yanımda olsaydın diyorum.
(Yorumlar bu gönderiye kapalı.)
____________________________________________

Aynı gün / 16:15

Enes: Beni niye durduk yerde engelliyorsun?

Enes: Cidden bir şey de yapmadım.

Enes: Ayrıca o paylaştığın fotoğraf ve altına yazdığın şey ne?

Enes: Benden nefret ediyorsan söyle.

Enes: Çünkü bu yaptıkların çok anlamsız.

Kerem: LAN SEN SORUNLU FALAN MISIN?

Kerem: YANİ ÇÜNKÜ ANLAYAMIYORUM!!

Kerem: BİR ÖYLE DİYORSUN BİR BÖYLE YA DA BİR ÖYLE DAVRANIYORDUN BİR BÖYLE.

Kerem: ARTIK KENDİNE GEL.

Kerem: VE O PAYLAŞTIĞIM FOFĞRAFTA ALTINA YAZDIĞIM YAZI DA SENİ HİÇ AMA HİÇ İLGİLENDİRMEZ

Enes: Ne demek istiyorsun biraz daha açıklar mısın?

Kerem: Peki açıklıyorum.

Kerem: Demek istediğim.

Kerem: BEN SENİNLE UĞRAŞMAK İSTEMİYORUM.

Kerem: Çünkü sonunda hep olan bana oluyor hep ben üzülüyorum ve hep benim güvenim sarsılıyor.
(Görüldü)

Kerem: Diyorum ki Toprak yalan söylemez hep etraftakiler yalan söylüyor.
(Görüldü)

Kerem: Ama sen yaptığın ufacık bir şeyle bile benim bu düşüncemi tersine çeviriyorsun.
(Görüldü)

Kerem: Ve bunu neredeyse hep yapıyorsun.
(Görüldü)

Kerem: Sonra da seni seviyorum. Senin de beni yavaş yavaş sevmeni ve hep yanımda olup bana yardım etmeni istiyorum diyorsun.
(Görüldü)

Kerem: Ama sana bir şey söyleyeyim mi?
(Görüldü)

Kerem: Sen bundan sonra kendine gelmeden ve şu bana bir türlü korkup anlatmadığın sorunlarını çözmeden yazma bana.
(Görüldü) ( Kerem çevrimdışı)

(Enes çevrimdışı)

********************************
Öncelikle bölüm geç geldiği için özür dilerim. İnternet sorunu çekiyorum.
********************************
Fikirlerinizi yazın merak ediyorum ve ben bu iki manyak çocuklarımı nasıl bir araya getirip sevgili yapacağımı hiç bilmiyorum kafam çok karışık.
********************************
Sizi çok seviyorum. Görüşürüz. ❤❤
********************************

Şans /BxB/ (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin