Medya😻😻😻
***************Pazartesi / 12:00
Bilinmeyen numara: Bebeğim yine ben geldim.
Bilinmeyen numara: Ve sana bir soru soracağım.
Bilinmeyen numara: Hazır mısın?
Bilinmeyen numara: Ne yapıyordun arka bahçede Toprak ile başbaşa?
Bilinmeyen numara: Onu nereden tanıyorsun?
Bilinmeyen numara: O çocuktan nefret ediyorum.
Bilinmeyen numara: Ondan uzak dur!!!!
Bilinmeyen numara: O çocuk pisliğin teki.
Bilinmeyen numara: Onun ile aynı sınıftayım kaç yıldır ve onu senden daha iyi tanıyorum.
Bilinmeyen numara: Bana güven lütfen.
Sevgilim olacak: İlk olarak bana bir daha sakın bebeğim falan deme ben senin hiçbir şeyin değilim.
Sevgilim olacak: İkinci olarak ise güven konusunda sen güveneceklerimin en altlarındasın.
Sevgilim olacak: O yüzden kapa çeneni ve git. Bana yazma.
Sevgilim olacak: Anladın mı?
Bilinmeyen numara: Ne oldu lan? Niye böyle kabasın sen?
Sevgilim olacak: Sen benimle dalga mı geçiyorsun?
Sevgilim olacak: Ne demek neden?
Sevgilim olacak: Amk buluşalım dedin geldim attığın konuma ve sen orada yoktun.
Sevgilim olacak: Ayrıca sana neden gelmediğini ne kadar çok sorsam da söylemedin.
Bilinmeyen numara: Nedeni bu kadar çok mı merak ediyorsun?
Sevgilim olacak: Evet.
Bilinmeyen numara: Tamam söylüyorum ama sonrasında direk telefonu kapatacağım. Yani bir şeyler yazarsan görmem.
Sevgilim olacak: Tamam anladım. Söyle.
Bilinmeyen numara: Evet seni oraya çağırdım. Sana ihtiyacım da vardı. Fakat orada üvey abim beni buldu ardından annem ile üvey babama haber verdi. Ben de hemen olduğum yerden uzağa kaçtım. Çünkü birazdan sen de gelecektin. Ailem aynı beni dövdükleri gibi seni de döveceklerdi ve ben ne seni dövmelerine ne de senin canının yanmasına katlanamazdım. Bu yüzdendi işte o gün gelmememin sebebi.
Bilinmeyen numara: Her neyse peki şimdi beni anladın ya da gerçekleri öğrendiğin için mutlu oldun mu?
(Görüldü)(Bilinmeyen numara çevrimdışı)
Sevgilim olacak yazıyor...
Sevgilim olacak: Buluşalım mı?
(Sevgilim olacak çevrimdışı)
**************************
Bir şey fark ettiniz mi?
**************************
Sizi seviyorum. ❤❤❤❤❤❤
**************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans /BxB/ (Bitti)
RomanceToprak sevgilisine sıkıca sarıldı. Onu çok seviyordu. Uzun bi sarılışın ardından Kerem geri çekildi. İkisinin de gözleri dolmuştu. Ama kendini daha fazla tutamayan Kerem olmuştu. Ağlamaya başladı. Birazdan uçak kalkıyordu. Kerem 'in fazla zamanı yok...