Sizi uzun süre bölümsüz bıraktım biliyorum şimdiden özür dilerim. Uzun zamandır bölüm gelmediģi içinde size uzun bir bölüm yazıyorum. İyi okumalar.
********************************Pazar / 11:00
Efe
Enes ile konuşup konumu ona attıktan sonra uykum kaçtığı için ilk olarak biraz internette gezinmiş ve hemen sıkılmıştım. Sonra oda da daha fazla durmamış salona geçip televizyonu açmıştım. Ama tabi saçma sapan magazin haberleri dışında izlenecek bir halt olmadığı için televozyonu kapattım. Ne yapacaktım şimdi ben?
Öylece karşımda ki duvara bakıp düşünürken ağlayarak Bulut yanıma gelmiş ve bana sarılmıştı. Fakat nedense gözleri kapalıydı. Bana daha da sıkı sarılarak " Abi sonunda geldin. Dün babam annemi çok kötü dövdü. " dedi. Abi mi? Onu kendimden ayırıp yüzüne baktım. Gözleri hala kapalıydı. Uzun bir süre ses çıkarmadım ve bir şey de yapmadım.
Çünkü ne yapacağımı da bilmiyordum. Acaba uyur gezer falan mıydı? Zilin sesini duymamla Bulut 'u beni bırakmadığı için kucağıma alıp kapıyı açmaya öyle gittim. Kapıyı açtığımda Enes ayakkabılarını bile çıkarmadan endişe ile kucağımda ki Bulut 'a sarıldı. Aynı zamanda bana da sarılmıştı ve ayakkabıları ile içeri girmişti ama bunun şuan hiçbir önemi yoktu.
Bulut 'u kucağımdan kendi kucağına aldığında ayakkabıları çıkardığında bana bakmadan Bulut 'un saçlarını öpüp okşarken " Annem nerede? " diye sordu. Beni takip etmesini söyleyip odayı gösterdim. Teşekkür edip içeri girdi. Bende alt kata Annemin odasına indim. Aynanın karşısına geçmiş saçını bağlıyordu.
Yanına gidip ona sarıldım. Normalde böyle şeyler yapmazdım. Ama dün Enes 'in onca aile sorununa şahit olduktan sonra bilmiyorum bir garip olmuştum. Annem de bana sarıldığında bir süre bir şey demeden bekledim. Annem tahmin ettiğim gibi bu halime şaşırmış" Ne oldu niye böylesin? " diye sordu. " Emin değilim galiba Enes 'in aile sorunlarından etkilendim. " dedim.
Annem bana daha sıkı sarılırken saçlarımdan öpüp " Sen kafana takıp ve merak etme bu konuyu , aynı şekilde Enes 'de merak etmesin biz dün annesi ile bayağı konuştuk. Her şeyi ayarladık. Sen de Enes ile konuş karışmayın bu ise tamam mı? " dedi. Kafamı olumlu anlamda sallayıp annemi yanağından öptüm.
Umarım her şey iyi giderdi. Çünkü bu olay artık Sadece Enes 'i sevdiğim için ailesine yardım ediyorum olayından çıkmıştı. Enes 'in annesi kocasından kötü bir şekilde dayak yiyor daha küçücük çocuk Bulut ise bu olayları kendi gözleri ile görüyor şahit oluyordu. Kim bilir Enes bu olaylara kaç yaşından beri şahit olup üzülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans /BxB/ (Bitti)
RomanceToprak sevgilisine sıkıca sarıldı. Onu çok seviyordu. Uzun bi sarılışın ardından Kerem geri çekildi. İkisinin de gözleri dolmuştu. Ama kendini daha fazla tutamayan Kerem olmuştu. Ağlamaya başladı. Birazdan uçak kalkıyordu. Kerem 'in fazla zamanı yok...