&- 37 -&

3.3K 176 93
                                    

Medya Emirhan ( Toprak 'ın abisi )
********************************

Pazartesi / 17:00

Şerefsiz kuzen: Efe bak lan buraya!!!

Şerefsiz kuzen: Kime diyorum ben?

Şerefsiz kuzen: Cevap ver!!

Şerefsiz kuzen: Sinirleniyorum...

Şerefsiz kuzen: Cidden aynı senin gibi bir ibne yüzünden ailenin ve çevrendekilerin sana ters düşmesini mi istiyorsun?

Şerefsiz kuzen: İyi istediğin gibi olsun o zaman.

Efe: Îstedigini yap artık ne beni tehtid edebilirsin ne de umrumda olursun Baran.

Şerefsiz kuzen: Ne dediğinin farkında mısın sen acaba?

Efe: Evet farkındayım.

Efe: Çünkü aileme her şeyi anlattım ve beni böyle kabul edeceklerini söylediler. Tek sorun onlara daha önce anlatmamam.

Şerefsiz kuzen: Peki ya okul , bunu da düşündün mü? Ne yapacaksın? Okulda ki herkese de mi ibne olduğunu söyleyeceksin.

Efe: Gerekirse evet! Korkmadan herkese söyleyeceğim. Eğer kötü bir şey olursa da daha iyi bir okula nakil aldırırım.

Efe: Neyse gereğinden fazla konuştum. Seninle daha fazla konuşmayacağım.

(Şerefsiz kuzen engellendi)

Şerefsiz kuzen: İstediğin kadar engelle.

(Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Şerefsiz kuzen: Bu beni vazgeçirir sanıyorsan yanılıyorsun. Asla vazgeçirmez!

(Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)

Şerefsiz kuzen: Ve arkadaşına da dediğim gibi gününüzü göreceksiniz.

(Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz)
********************************


Toprak: Kerem ben bizimkiler ile konuştum.

Toprak: Yarın saat 5 olarak anlaştık.

Sevgilim olacak: Tamam.

Sevgilim olacak: O zaman sen yarın konum atarsın bende yanınıza gelirim.

Toprak: Sen gelmesende ben okul çıkışı seninle gelsem sen üstünü değiştirsen de öyle bizim çocukların yanına gitsek olmaz mı?

Toprak: Hem o okul çıkış saati ile buluşma saati arasında ki zamanı boşa harcamamış oluruz.

Sevgilim olacak: Güzel olurdu ama olmaz

Sevgilim olacak: Çünkü şu son günlerde kendi evimizde değiliz. Bir tanıdığımız kaza yaptı ona onun evinde kalarak yardım ediyoruz ve burası size büyük bir ihtimalle çok  fazla uzak.

Toprak: Tamam o zaman yarın görüşürüz.

Sevgilim olacak: Görüşürüz.

(Sevgilim olacak çevrimdışı)

(Toprak çevrimdışı)

********************************
Nasılsınız?
Düşüncelerinizi ve aklınızda kalanlar varsa onları yazın. Sizi seviyorum.
********************************

Şans /BxB/ (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin