&- 53 -&

2K 111 61
                                    

Kliplerin birbirine benzerliği 😻 :')
-----------------------------------------------------------------

Cumartesi / 23:40

Efe

Kerem 'in gaz vermesi ile ve Toprak 'dan gelen adres ile şuan Enes 'ın evine doğru yürüyordum. Saat geçti ama umrumda değildi. Konuşmamız lazımdı. O fotoğraflar neydi ve gerçek miydi? Kafam karma karmaşıktı. Bir şey de anlamıyordum. Umarım yanına gidince her şey artık anlaşılır hala gelirdi.

Uzun bir süre sonra adreste ki eve yaklaştığımda biran durdum. Niye evde bağırış vardı ve niye balkonda oturan insanlar veya kaldırımda sohbet eden büyük çocuklar bir şey yapmıyordu?

Adımlarımı hızlandırdım.
Kapının önüne geldiğimde küfürler ederek ve biraz sarhoş bir adam evden çıktı. Kapıyı da arkasından hızla kapadı. Şaşkınlıkla adama bakarken adam bana " Ne bakıyorsun çocuk yürü git evine! " diye bağırdı. Bir şey demedim adamda zaten beni umursamayıp arkasını dönüp gitti.

Bende hem şaşkınlıkla hem de biraz merakla , birkaç adım atıp zili çaldım. Kapı kısa bir süre sonra ağlayan küçük bir kız tarafından açıldığında kız " Sen kimsin? " diye sordu. Az önce ki adam yüzünden aklıma gelen şeylere rağmen zorlada olsa gülümseyerek " Ben Enes 'in arkadaşıyım , sen kimsin ufaklık? Enes nerede? " diye sordum. Kız ağlamaya devam ederken burnunu çekip " Ben Enes 'in kardeşiyim. Abin evde değil." dedi.

Ne oluyordu? Bilmiyordum ama bilmek istiyordum. Bu kız niye böyle ağlıyordu , evden niye bağırmışlar geliyordu ve az önce ki adam neden o kadar sinirliydi? Düşünmeyi bir kenara bırakıp " Sen neden ağlıyorsun bakalım? " diye sordum. O sırada başörtüsü bozulmuş başında yara olan ve elinde peçete ile kanayan burnuna baskı yapan bir kadın geldi. Galiba Enes 'in ve bu tatlı küçük ufaklığın annesiydi.

Ama yanlış görmüyorum değil mi ben? Kadın resmen dayak yemişti. Kafam daha da karman çorman olurken kadın " Sen kimsin oğlum ne işin var gece gece kapımızda? " diye sordu. Ben hala şu son gòrdüklerimin şaşkınlığından çıkamazken küçük kız " Anne bu abi , abimin bir arkadaşıymış. Abimin burada olmadığını söyledim ama nedense gitmedi. " dedi.

Kadın beni kısa bir süzüp " Geç içeri oğlum belli ki önemli bir şey diyeceksin bu saat de geldiğine göre hava soğuk içerde konuşalım. " dedi. Bir şey demeden ayakkabılarımı çıkartıp eve girdim. Kadında arkamdan kapıyı kapattı. Birkaç adım attıktan sonra salona gelmiştim ve yine şaşkın şaşkın etrafa bakıyordum.

Şans /BxB/ (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin