Anya je osjetila kako joj se okrenuo želudac.
'Čuvaj lice, desna noga naprijed i lagano držanje mačeva.'- ponavljala je u sebi dok ju je Mavel napadao samo sa jednim mačem. Pružio je lijevu nogu ispred i desnom rukom krenuo u napad na što je Anya refleksno reagirala i oborila Mavela na pod.
"Brzo učiš." Nasmijao se otresajući prašinu sa sebe.
Ostali su posmatrali, dok je Ayal crtkarala nešto po platnu u njenom krilu.
"Hej, Ayal, šta to radiš?" Prišla joj je Anya laganim koracima od čega su njene čizme zveckale. Obožavati je bila premala i beznačajna riječ kojom bi Anya opisala kako se osjećala povodom odore. Nije bilo korzeta koji bi joj sprečavao disanje, nije bilo neudobnih potpetica, nije bilo glupih svečanih haljina. Samo ona i njeni mačevi.
"Pogledaj." Ayal je okrenula platno prema Anyi kojoj je zastao dah, ali Nortu je jedan detalj zapao za oko.
"Čemu služi šminka oko očiju?" Upitao je dok je posmatrao sliku izbliza.
" Morat' će je nositi u toku borbe, takva je tradicija, valjda.." Ayal je brzo smrmljala te nastavila sa uljepšavanjem rada.
"Anya, idemo." Mavel ju je povukao za ruku na sred pločnika kako bi nastavili sa vježbanjem.
*
"Gospodo," započeo je Ayas sjedajući u sredu duguljastkog stola "pozvao sam vas danas kako bi započeli sa pripremama za rat Olosa." Reče posmatrajući vijeće Durast dinastije.
"U redu onda, Vaše Veličanstvo, pretpostavljam da želite započeti prvo sa treniranjem?" Reče njegov namjesnik, Skeet Azgeda, promatrajući Ayasa pomalo podrugljivo.
Ayas ga pogleda.
"Ne zapravo, zanima me gdje je Richard Scar?" upita prekrižajući ruke na prsima.
"Apotekar? Koliko znam, preselio se na južni dio Dinastije nakon što je uhvaćen da prodaje teške otrove vikinzima." Reče namjesnik.
"Upravo zato nam sada treba."
"Vaše Veličanstvo, ne razumijem?" Pogleda ga namjesnik ozbiljno.
"Šta nije jasno? Otrovati ćemo Anyu prije borbe u areni." Rekao je čvrsto ustajući od stola te izgubivši se u tamnim hodnicima dvorca.
Izvinjavam se na ovakvom dosadnom nastavku, u zadnje vrijeme imala sam problema sa zdravljem zbog kojih sada osjećam posljedice. Potruditi ću se da sutra objavim nastavak čisto da ne ostane na ovome. Šaljem vam zagrljaje i čuvajte se. ❤❤
YOU ARE READING
Princeza je mrtva ✔
FantasyOsveta. Tuga. Tama. ★ Princeza Anya od Bijelog Kraljevstva se čitav život bori sa neizliječivim virusom zbog kojeg su mislili da je preminula, istini na vidjelo, virus joj je zatajio disanje. Zbog dogovora sa starim prijateljem, Kralj Silas umalo...