13.

39 7 10
                                    

Safir je posmatrao Ayal koja je pomagala Molly u pripremanju lijeka. Danas je nosila haljinu čiji je donji dio bio smeđe boje protkan žutim linijama čiji je oblik podsjećao na oblik srca, a gornji dio se sastojao od bijele zatvorene košulje čiji su rukavi bili pufnasti. Nosila je ogrtač čija je dužina prekrivala samo njena leđa i ruke, kosa joj je bila uvezana trakom roze boje.

Odlučio je napokon napraviti korak. 

"Ayal?" Zazvao ju je i ona se okrenula blago nasmijavši. Dok ju je posmatrao osjećao je nekakvu nejasnu sreću.

"Želim ti pokazati nešto, dođi." Pružio joj je ruku koju je ona bez oklijevanja prihvatila. 

Poveo ju je prema šumi te ga ona upitno pogleda na što se on osmijehnu.

"Vjeruj mi." 

Zašli su u dubinu šume povremeno preskakajući malene bare koje su stvorile ljetne kiše. Stigli su do, Ayal je pretpostavljala, sredine šume. Bilo je to maleno prostranstvo okruženo krupnim kamenjem i stablima.

Safir se okrenuo prema jednom stablu i čvrsto ga udario nogom. Zatim se okrenuo prema Ayal i podigao kažiprst približavajući ga usnama u znaku da bude tiho, na što je ona samo klimnula.

Vladala je tišina koja je prekinuta Ayalinim iznenađenim uzvikom zbog prizora ispred nje koji je bio prelijep, gotovo venecijanski.

Stotine leptira svijetlo plavih krila koja su pomalo svjetlucala lebdjeli su oko njih dvoje, neki su zastajali na listovima dok su drugi se spustili na Ayaline ruke ili kosu.

"Riodi leptiri! Nisam ih vidjela od kada sam bila dijete." Glas joj se podigao dok je uzbuđeno govorila.

"Znaš, leptiri nisu jedini razlog zbog kojeg sam te doveo danas ovdje." Reče Safir uzimajući njene dlanove u svoje. Ayal se nasmijala zbog leptira na Safirovoj glavi čija su krila činila da izgleda kao da on ima rogove. 

"Taj drugi razlog je?" Blago je porumenila, a on se spustio na jedno koljeno.

"Ayal...želiš li se udati za mene? Znam da je prebr..." Ayal se sagnula i spustila svoje usne na njegove koje je on iznenađeno prihvatio.

"Da, želim." Te riječi su izletjele kao eksplozija dok je odvajala svoje usne od njegovih. On se žarko nasmija i uhvati je za struk dok su se okretali u krug, a leptiri plesali zajedno sa njima na toplom zraku.


Princeza je mrtva ✔Where stories live. Discover now