Haley se promjenila. Nort nije znao kako da je utješi, svaki put kada bi plakala, njene suze rezale su i njega, poput naoštrenih noževa. Osjećao se bespomoćno, u potpunosti.
Bio je tmuran dan, oblaci su prijetili kako će pustiti kišu svakog časa. Haley se derala u kampu. Davala naredbe i upućivala na najvažnije tačke plana.
Krenuli su sa jahanjem kada se nebo razvedrilo, a sunce je bilo na sredini neba. Haley se nalazila na vrhu kolone, zajedno sa Mavelom i Alex sa kojima je prelazila najvažnije tačke plana.
"Tako mi Svetih Bogova, platit će za svaku kapljicu Anyine i Noahove krvi." Rekla je ljutito, osorno, sa tolikom dozom ogorčenosti da svi koji su je čuli su osjetili trnce niz leđa.
Iskoristili su brodove i brzo prešli more i rijeku koja je okruživala Durast Dinastiju. Na brodovima je vladala tišina i usklađenost, čak se moglo osjetiti da je i njihovo srce kucalo u istom ritmu.
U Durast Dinastiji je bilo drugačije, vladalo je rasulo. Ayas, koji je izgubio oca, jedino o čemu je brinuo jeste njegov sin. Sakrio ga je u svoje odaje i zapovjedio vojnicima da pucaju u brodove sa strijelama koje su bile zapaljene na vrhovima.
"Zar zaista misle da nas glupe strijele mogu zaustaviti?" Upita Bery hladnim glasom. On je bio u gorem stranju nego Haley. Svi su znali šta je osjećao prema Noahu, i šta je Noah osjećao prema njemu, a sada su ta osjećanja nestala u sparnom zraku ispunjenim dimom. Zamjenilo ih je osjećanje za osvetu.
Iskrcali su se na kopnu. Strijele su letjele na sve strane dok je zvuk udaranja nečeg tupog u vrata svima parao uši. Par vojnika je već ležalo na podu ranjeno, ostatak se sada proguravao kroz vrata krenuvši u napad.
Da zaokupe kuće se nisu ni trudili, postavili su samo par vojnika da nadgledaju. Cilj je bio dvorac, a Ayasova nespremnost i neorganizovanost im je samo još olakšala posao.
Zvuk udara mačeva je odzvanjao Dinastijom. Vriskovi male djece i bespomoćnih žena i muškaraca je Haley parao srce. Ali morala je ovo da učini. Njena sestra nije uspjela, njen brat, takođe. Sada je na nju red.
"Sada ćeš vidjeti kako se princeze bore, Ayase."Vrisnula je dok je hodala prema prostoriji sa tronom. Željela je da je obukla oklop umjesto haljine kada joj je Alex nudila svoj, međutim sada je kasno.
Ayas je sjedio na stepenicama koje su vodile prema uzvišenju gdje se nalazio tron. U rukama je držao krunu, koju je stavio pored sebe kada je ušla Haley.
Alex se od ljutnje zaletila na njega no Mavel ju je zaustavio. Ayas je podigao ruke u znak predaje, a zatim se sageo i uzeo krunu koju je pružio Haley.
"Ti...svi vi...prošli se kroz pakao zbog mene." Haley je krenula reći nešto, no Ayas ju je ušutako.
"Pusti me da završim. Molim te. Danas je moj posljednji dan." Okrenuo se prema Alex, koja ga je sumnjičavo pogledala. Zatim je odšetao prema tronu i naslonio se na njega, okrenuvši im leđa.
Nort je prvo pomislio kako će se baciti kroz prozor, no to nije bila njegova namjera.
"Ja sam jedan veoma loš čovjek. Veoma." , zastao je duboko uzdahnuvši. "I ako moram da odem, to neće biti od moje ruke." Došao je do Alex i Mavela, pružio im svoje ruke. Mavel je odmah znao na šta insistira, no samo se odmaknuo od njega. Alex je, pak, preuzela inicijativu i zavezala njegove ruke.
"Tako mi je žao." Bilo je posljednje što je rekao prije nego što ga je Alex izvukla iz prostorije, i u pratnji Mavela, odvela do prostorije u kojoj su ljudi mučeni i ubijani. Haley je ostala da staji na sred prostorije sa tronom držeći krunu u ruci. Više joj nije bilo tako svejedno za Ayasovu smrt kao što je bilo prije.
Mavel je postavio Ayasovu glavu na giljotinu, dok se Alex pripremala da je odsiječe. Prije nego što je krenula reći molitvu, Ayas je zaustavi.
"Alex...molim te...", bilo mu je teško pričati jer mu je gornji dio giljotine pritisako zadnji dio vrata što ga je pomalo gušilo. "Pobrini se za mog sina. U mojim je odajama. Molim te."
Klimnula je glavom, čak ga je po prvi put u životu pogledala drugim očima. Prema njemu više nije osjećala mržnju kao što je prije par minuta, uprkos svemu što je uradio, bilo joj je žao.
Namjestila je mač da vrh bude prvo zaboden u kamenu površinu pod njenim nogama dok je recitirala molitvu.
"U ime Kralja Silasa od Bijelog Kraljevstva, ja, Alex AshDown, zamjenica vrhovnog zapovjednika straže Bijelog Kraljevstva, Mavela Carpentera, osuđujem te na smrt."
Kapljice boje tamnog vina prosule su se po kamenom tlu. Alex je osjetila kao da će da padne i zaspi te više nikada se ne probudi, no Mavel ju je sačuvao od pada. Uzeo ju je u svoje naručje dok su se njenim licem prosule suze. Osjećala se kao najgora osoba na svijetu.
Podigla je pogled prema Mavelu i obgrlila ga.
"Tako mi je žao, Mav, tako mi je žao." Ništa nije rekao, samo ju je zagrlio i ostavio poljubac na čelu.
***
Ayasov sin, Louis, spustio je krunu na Haley-inu glavu i široko joj se nasmiješio. Čak ju je i zagrlio svojim sitnim ručicama oko vrata što je ona uzvratila. Ovo maleno, crnkoso dijete, priraslo joj je srcu a poznaje ga samo par sati.
Uzela ga je za ruku i povela niz stepenice dok se prosuo pljesak i blagosivljanje. Nakon što su se umirili, Haley im je svima dala značajan pogled i krenula sa govorom.
"Danas je posljednji dan da ste patili, strahovali od smrti zbog glupih razloga. Danas je posljednji dan da ovdje vlada tmurno vrijeme i kišta. Ja, Vaša Kraljica, Haley porijeklom od Bijelog Kraljevstva, dati ću sve od sebe da vaša djeca imaju stabilno školovanje a vi stabilan posao. Samo tražim jedno za uzvrat. Obećajte mi da ćemo se svi zajedno truditi da ovu Dinastiju učinimo boljim mjestom. Za život. Za zabavu. Za posjetu. Nije ni bitno. Obratite mi se svaki put kad imate problem, a ja ću dati i posljednju kapljicu krvi da taj problem bude riješen. Moja vladavina je počela!"
Ponovo se začuo pljesak i usklicanje "Neka dugo vlada."
***
Na Metalnom otoku su se sprovodili pregovori.
"Ko bi rekao, gospođa ratnica je mrtva a njena sestra je zavladala." Govorio je Caspias Davenport ljudima u vijeću.
"Što sada?" Upita jedan od njih.
"Nećemo sjediti i raditi ništa. Još uvijek imaju moje brodove. Ić' ćemo razgovarati sa tom kraljicom i ako ne pristane vratiti brodove i isplatiti dug koji mi je obećan, biti će krvoproliće." Reče češajući svoju dugu bradu, zatim uze ruku tamnopute djevojke i povuče je u spavaću sobu.
YOU ARE READING
Princeza je mrtva ✔
FantasyOsveta. Tuga. Tama. ★ Princeza Anya od Bijelog Kraljevstva se čitav život bori sa neizliječivim virusom zbog kojeg su mislili da je preminula, istini na vidjelo, virus joj je zatajio disanje. Zbog dogovora sa starim prijateljem, Kralj Silas umalo...