Nebo je bilo sivkaste boje, umjesto one prirodno svijetle, karakteristične za jutro. Noah je sjahao sa konja dočekavši se na noge, naslonio se na tog istog konja i izvio vrat prema nebu. Nije bilo ni plavetnila, ni crnila, ni zvijezda, ni purpurne boje nadolazećeg svitanja. Nebo je, do posljednjeg milimetra, bilo sivo. Beživotno i mrtvo.
Princ Noah se brzim korakom uputio prema kampu, dlanove je stisnuo u pesnicu te je osjetio da stvara male rane. Na putu prema glavnom šatoru susreo se sa Bery-em kojeg je čvrsto povukao u zagrljaj.
"Molim te, reci da nije istina...izgubio sam majku, ne mogu i sestru." Bery položi šaku na njegovu glavu milujući mu kosu.
"Tako mi je žao." Reče Bery osjećajući se bespomoćno.
Sat vremena kasnije, Noah se našao suočen sa svim ljudima koje je poznavao, uključujući i one koje nije, kao što je Safir. Njegovog glavnog stražara nisu pustili da uđe, što ih je oboje iznerviralo.
"Želim da je vidim." Reče Noah čvrsto sa dodatkom tuge u glasu.
"Ovim putem." Pokazala je Alex uvodivši ga u, zastorom razdvojenu, prostoriju unutar glavnog šatora. Na, tako reći, krevetu ležalo je beživotno tijelo Princeze Anye. Oko stomaka joj je bio obmotan zavoj, na sebi je nosila bijelu kućnu haljinu, a duga smeđa kosa padala joj je duž ramena pa malo do iznad struka. Nešto je u Noahu počelo kuljati. Duboko u grudima mu je proklijalo sjeme bijesa. Sjeme osvete. Sjeme mržnje. A onda je to sjeme eksplodiralo. Izletjelo je iz njegovih grudi, pa kroz vrat do njegovih očiju u obliku suza.
Drhteći, okrenuo se prema svima prisutnim.
"Pripremite grančice, suho lišće...sve što pronađete. Vrijeme je za molitvu. Rat, ipak, još nije gotov." Reče suho.
***
Par sati kasnije, našli su se u centru kampa. Hiljade vojnika se okupilo kako bi posmatralo i molilo se za Anyin mir u drugom životu. Haley je stajala pored Noaha i osjetila kako joj je nešto teško na grudima. Noah je koraknuo naprijed, primjetivši da su i ostali učinili isto. Mrtva tišina kao da je isisala život iz zraka. Noah i Haley, držeći bakle, stali su ispred spremni da spale tijelo i da puste Anyinu dušu na vježni život.
Haley je spustila baklju prema jednom kutu, međutim Noah ju je zaustavio uhvativši je rukom za lakat.
"Mislim da se pomjerila." Reče, vlastiti glas mu je cijepao grlo kao kiselina. Haley mu je spustila ruku na rame.
"Ovaj put se neće probuditi." Reče tiho, zatim se okrenula prema mnogobrojnim vojnicima.
"Okupili smo se ovdje da kažemo zbogom našoj sestri, ratnici i nesuđenoj kraljici Bijelog Kraljevstva. Svi ovdje joj dugujemo udio koji nikada plaćen neće biti. Naša je dužnost i naša čast da je održimo živom u našem sjećanju, sve dok ljudska rasa diše. Neka naša sestra živi vječno, u ime Svetih Bogova. Sada je njena vladavina gotova." Zaključila je.
"Sada je njena vladavina gotova." Mnogobrojni glasovi spojiše se u jedan ponavljajući riječi Princeze Haley. Prišla je i zapalila dva ugla sa lijeve strane, Noah, koji je čitavo vrijeme šutio ne smognuvši snage da išta kaže, učinio je isto sa desne strane. Posmatrali su kako se plamen diže, a Noah se mogao zakleti da je vidio njen lik kako ide prema nebu.
أنت تقرأ
Princeza je mrtva ✔
خيال (فانتازيا)Osveta. Tuga. Tama. ★ Princeza Anya od Bijelog Kraljevstva se čitav život bori sa neizliječivim virusom zbog kojeg su mislili da je preminula, istini na vidjelo, virus joj je zatajio disanje. Zbog dogovora sa starim prijateljem, Kralj Silas umalo...