14.

43 8 18
                                    

Nort je slijedio Haley, koja je ubrzanim korakom sišla sa broda i zaputila se prema kampu, pravo na jarko sunce popodneva. Ni jedno ni drugo neko vrijeme nisu progovarali. 

"Haley, past' ćeš, polako." Uhvatio ju je za ruku na što je ona usporila korak duboko uzdahnuvši.

"Želim vidjeti Anyu što prije, molim te." Zavapila je dok su ga njene oči posmatrale kao zagonetku. Glas joj je bio tih, ali težak.

"Hajde, onda." Sklopili su dlanove dok su se ubrzano kretali prema glavnom šatoru. Unutra su se nalazili Anya i Mavel koji su raspravljali o nečemu. Najednom, preko Anyinog lica izobličenog od bijesa prošarao je čudan izraz i ona se nasmija.

"Haley!" Uzviknula je poletivši joj u zagrljaj, koliko god je to njen oklop dopuštao. Haley nije osjećala da plače dok nije primjetila kapljice kako klize niz grubi materijal kao niz najfini mramor. 

"Jesu li te povrijedili?...Jesu li ti uradili nešto...Kunem se, ubit' ću ih..." Anya je prislonila svoje dlanove na Haley-ino lice čije oči zaiskriše.

"Nisu, ne brini." Primila je njene dlanove u svoje i Anya joj ostavi poljubac na čelu. Nort se zbunjeno nakašljao, a Haley mu je uputila pogled da ne odava ništa. To nije prošlo neopaženo od strane Mavela koji je i dalje stajao naslonjen šakama na stol.

"Haley, mame više..." 

"Znam." Haley je imala ozbiljne oči, s primjesom još nečega u pogledu.  Sada im se naglo pridružila Molly koja je do tada vrebala sa skrivenog mjesta u šatoru. Osmotrila je Haley sretno i privukla je u zagrljaj, počevši da se izvinjava.

"U redu je.." Haley se nasmijala dok je rukama prolazila preko Molly-ne kovrčave riđe kose. Nakon što je Mavel zagrlio Haley, ubrzo su im se pridružili i Bery, Ayal i Alex koja je izbjegavala biti u istom mjestu sa Mavelom. Osjetila je njegov pogled na sebi i nelagoda je porasla. Svi zajedno su se smjestili za mali stol i tiho razgovarali. 

"U moju odbranu, već su bili mrtvi kada sam stigao tamo." Safir je uzviknuo ulazeći u šator i u rukama noseći plave mrtve leptire. Ustuknuo je osjetivši mnogobrojne poglede na sebi. Ayal se tiho nasmijala, zavalivši se natrag u stolicu. Anya je razmišljala kako jedan čovjek sa ličnošću kao Safir može biti tako izvrstan borac. 

"Oh, Princezo Haley, drago mi je da sam Vas napokon upoznao." Kleknuo je na jednu nogu i Haley je uputila upitan pogled sestri. 

"Zaštitnik." Zastala je, "A i Ayalin zaručnik." Nasmijala se glasno, ostali joj se pridružiše.

"Tako mi Svetih Bogova, čestitam vam!" Haley je iznenađeno uzviknula i zagrlila ih oboje. Dok se njena glava našla na Ayalinom ramenu, primjetila je kako Mavel nešto šapuće Alex dok se ona okreće prema Bery-u i pokušava započeti konverzaciju.

Trenutak sreće prekinut je trubom čiji je iritantni zvuk parao uši. Anya skoči na noge davajući znak Mavelu koji je istog momenta napustio šator. 

"Bery, odi do glasnika, samo mu reci 'crveno'." On poslušno klimnu i brzinom vjetra napusti šator. Anya se okrenu prema djevojkama. 

"Vas tri, tamo pozadi na skriveno mjesto, odmah!" Povikala je. "Safire, ideš sa mnom." On je izvukao mač iz svojih korica dok mu je preko lica prešla ozbiljna grimasa koju Ayal nije imala priliku vidjeti prije, ali nije imala ni prilike posmatrati dugo jer ju je Haley povukla za ruku da se sakriju.

Kao što je Anya pretpostavila, vikinzi su stajali nasuprot kampa, ne imajući priliku zapravo uđi unutra zbog ogromnog broja strijela i koplja koje je bilo upereno u njih. Anya je podigla ruku i oružje je sada gledalo u pod. Približila se naprijed i stala tik do ulaza, gledajući se licem u lice sa ogromnim vikingom koji se izdvajao u masi drugih.

"Moje ime je Birger;čuvar Ostrva Vikinga. Došli smo ovdje po princezicu i njega," mačem je uperio prema Nortu čija se faca izobličila od bijesa "ubio je dvoje naših." 

"Žao mi je zbog vašeg gubitka, zaista jeste. Ali njih dobiti nećete. Još nešto da želiš skinuti sa svog srca?" Anya je čvrsto rekla.

"Daj mi princezu i njega. Sad." Procijedio je kroz zube, par vikinga koji su stajali iza potegnuli su svoje strijele, Alex i Mavel su dali znak da strijelci učine isto. Anya odmahnu glavom.

Princeza je mrtva ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora