1.

104 15 28
                                    

Tog dana bijele koverte sa plavom naljepnicom putovale su širom Bijelog Kraljevstva. Na gradskom trgu je vrvelo od ljudi, djevojke i starije žene su trčkarale lijevo desno tražeći savršenu haljinu sa savršenim korzetom, momci i muškarci su ostavljali sav posao svojim suprugama i majkama dok su igrali šaha u ulici 'Cleveland Ridgeway'.

U kraljevskom dvorcu izbilo je nekoliko svađa, glavna je bila između Anye i Noaha o uklapanju boja odore i haljina kraljevske porodice.

"Plava!" Vikala je Anya.

"Crna!" Vikao je Noah.

"Ne idem ponovo na sahranu!"

Princeze Haley i Frančeska sjedjele su sa strane i pomno promatrale čuvare koji su se vrzmali okolo ističući se u svojim srebrnim uniformama. Razgovarali su o zaštiti za Bal koji se provodio večeras i gdje je čiji položaj.

Haley je duboko uzdahnula prebacivši pogled na Anyu koja je pobijedila Noah-a u prepirci.

"Izgleda da nam je suđena plava" Frančeska se nasmiješila i svojim nogicama otrčala uz stepenice prema svojoj sobi. 'Imam savršenu haljinu' pomislila je dok je otvarala ormar koji je bio duplo veći od nje same.

***

Sunce je odavno zašlo. Nebo je bilo obojeno lijepom tamno-plavom bojom sa zvijezdama koje su se rasprsle na sve strane. U kraljevskom dvoru čuo se zvuk zveckanja ženskih potpetica i čavrljanja među strancima. 

Osam prilika nalazilo se na različitim stranama dvorca. Mavel je, kao vođa armije Bijelog kraljevstva, stajao na ulazu u dvorac posmatrajući raznolika lica, Molly i Nort, koji su se upoznali prije nekoliko mjeseci, stajali su pored stola sa hranom i čavrljali o Nortovom izumu koji je uskoro planirao predstaviti Kralju Silasu i Kraljici Aureliji. Anya i Ayas su stajali pored trona ni pokušavajući započeti razgovor, Princeza Haley je nekoliko puta pokušavala prekinuti tenziju ali je u međuvremenu odustala  i odlučila plesati valcer sa strancem koji joj se udvarao čitavu noć. Bery se nalazio u orkestru i svom svojom snagom servirao talent mnogobrojnim strancima proizvodeći najljepše zvukove na violini, njegove zelene oči su nekoliko puta okrznule Princa Noah-a koji je vodio razgovor sa svojom majkom Aurelijom. Tipična Alex se vukla po ćoškovima skrivajući svoje lice velikim šeširom pokušavajući ostati u mraku koliko god su to ogromne svijeće dopuštale.

Ni slutili nisu kako brzo će od poznanika postati porodica.

Zvuk trube se oglasio prenoseći svu pažnju na Kralja Silasa koji je svoje mjesto našao na tronu, a ispred njega su Princ Ayas i Princeza Anya stajali uzdignute glave.

"Dragi moji, prije svega, dobro došli." Započeo je govor nakašljavajući se, te nastavio. "Danas smo se okupili da proslavimo potpuni oporavak Princeze Anye-Taylor Beverly od Bijelog Kraljevstva." Dvoranom se oglasio aplauz koji je trajao nekoliko minuta.

"Te da označimo početak Rata Olosa između pomenute Anye i Princa Ayasa-Johna Barclay od Durast Dinastije." Začuo se još jedan aplauz međutim dosta kraći od prethodnog.

"Vjerujem da je većina vas poznavala Kralja Daniela od Durast Dinastije prije nego što je izgubio život u ratu, bio je dobar čovjek," Silas je našao način da prevali laž preko usana "i dugujem mu mnogo, zaista, bio mi je ovaj... bio mi je dobar drug, porodica pak, zato smo i sklopili dogovor, i zato sam njegovom sinu obećao tron. Međutim, sretni splet okolnosti, umjesto žaljenja imati ćete priliku da pratite Prvi Rat Olosa nakon gotovo stotinu godina."

Primjetivši da ovog puta nema aplauza, Kralj nastavi " U Ratu Olosa se dokazuju vještine, sposobnosti kao i mogućnosti upravljanja Kraljevstvom velikim kao što je ovo, u kojem smo svi mi pronašli utjehu, ljubav i dom. Zato će ovo dvoje mladih ljudi dokazati ko je dostojan da bude moj nasljednik. Hvala na Vašoj pažnji."

Aplauz se po koji put oglasi dvoranom nakon čega su ljudi bezbrižno nastavili sa plesanjem i uživanjem u toploj ljetnoj noći.

Šestero ljudi je znalo ko zaslužuje biti na tronu, zato su, nakon što je Princeza Anya izašla u baštu da uhvati malo zraka, krenuli za njom ne znajući za ovo drugo.

Da su bar znali da će ih dijamantska kruna koštati mnogo čega.

Princeza je mrtva ✔Where stories live. Discover now