Jahači oprezno krenuše naprijed kroz nanose, tražeći čvrsto uporište u skrivenome, neravnom tlu. Sunce je polako zalazilo kada su stigli do kampa, bili su mrtvi umorni zbog jahanja čitavog dana.
Anya je sjahala sa konja i odmah na početku su je dočekale zabrinute face Ayal i Molly.
"Šta se dešava?" upitala ih je.
"Dođi, moraš ovo vidjeti." Reče Ayal uhvativši je za ruku vodivši je prema glavnom šatoru. Unutra su Mavel i Nort vodili raspravu dok je Alex mirno stajala sa strane. Anya je primjetila kako joj je izrasla kosa i padala joj niz ramena. Bery je sjedio u ćošku i nijemo posmatrao.
"Šta se, tako mi Svetih Bogova, ovdje dešava?" Ponovila je pitanje.
Mavel je ispred nje bacio mrtvog bijelog gavrana na što je Anya razgoračila oči. Vikinzi. Ubrzo je Bery-ev glas, hladan i uzdržan, dopro do nje.
"Oteli su Haley." Reče. Nort je bacio ispred nje pismo koje je Anya samo pogledala. Osjetila je kako su sve njene riječi isparile u vazduhu, kao da je zaboravila kako pričati. Sjela je, suočena sa užasnom realnošću onoga što se dešava. Počela je da muca.
"Ne, to nije moguće...kako niko nije ništa primjetio?" okrenula se zapanjenog izraza lica.
"Ja..ja sam kriva za to. Poslala sam je da mi ubere biljke da napravim lijek i samo se njen konj vratio i ja...ja...tako mi je žao." Molly je kleknula pored Anye koja ju je milostivno pogledala.
"Nisi ti kriva, nisi znala da će se ovo desiti." Pogladila ju je po crvenim uvojcima. Zatim je ustala i krenula da hoda laganim koracima kako bi sredila misli.
"Anya, svidjelo se to tebi ili ne, ja idem po nju. Ne želim da ostane ikako sa takvim đavolima kao sto su ti ljudi. Ona to nije zaslužila." reče Nort krenuvši prema Anyi.
"Ja idem sa tobom." reče odlučno.
"Ne." Suprostavi se Alex;"znam da želiš spasiti svoju sestru ali ne možeš napustiti ove ljude koji su spremni da žrtvuju svoj život za tvoj." Uzviknu.
Nort klimnu glavom i još više se približi Anyi. "Samo mi daj par ljudi, par konja i jedan brod, i obećavam ti," uzdahnu duboko a zatim nastavi, "vratit ću je živu i zdravu."
Anya se par minuta premišljala a zatim klimnu glavom. Nort napusti šator s ciljem da krenu večeras prema Ostrvu Vikinga.
Uslijedila je tišina koja je ubrzo prekinuta Anyinim koracima napuštanja šatora.
Samo želim da sve ovo prestane, pomisli. Osjetila je kako joj srce zebe dok ide kroz kamp.
***
"Vaša Milosti, ljudi pričaju i neće prestati." Reče Kraljev namjesnik Thomas Ayasu. "Vidjeli su vas sa malim dječakom, znaju da je vaš sin. Pitanje je samo kada će Gospodar Blire Imperije doći po svog unuka."
"Niko neće oduzeti mog sina, neka to tebi i svima ostalima bude jasno." Ayas mu se unio u facu na što je Thomas ustuknuo.
"Onda ga priznajte, zvanično, recite kako je njegova majka bila sponzoruša, izmislite nešto." Reče Thomas.
"Ne, ne želim uvrijediti dušu moje Charlene."
"Nadam se da znate kako dječak ne može zauvijek ostati ispod grubih podova dvorca."Reče Thomas. Bio je svjestan kako bi mu Ayas mogao odrubiti glavu zbog ovoga, međutim nije posustajao.
"Zaslužuje da ima dobro djetinjstvo." Dodao je, međutim Ayas ništa nije rekao, nastavio je da posmatra Durast dinastiju dok mu je topao zrak udarao u lice. Mnogo mu se više dopadala klima ovdje, nego u Bijelom kraljevstvu,
"Biti će u redu, jak je." Reče Ayas.
"Ima dvije godine." Sumorno reče Thomas.
"On je moj sin," reče i zastade "i jednog dana će vladati Durast dinastijom."
"Ali ne ako nije priznat i ako ljudi ne znaju za njega."
Ayas mu naredi da napusti prostoriju, što je on poslušao. Osjetio je kako se u njemu stvorila oluja koja će ga uskoro potopiti, i ništa u njegovoj moći nije bilo dovoljno da je zaustavi.
ESTÁS LEYENDO
Princeza je mrtva ✔
FantasíaOsveta. Tuga. Tama. ★ Princeza Anya od Bijelog Kraljevstva se čitav život bori sa neizliječivim virusom zbog kojeg su mislili da je preminula, istini na vidjelo, virus joj je zatajio disanje. Zbog dogovora sa starim prijateljem, Kralj Silas umalo...