Noah je čvrsto stegnuo pismo u rukama, dok je hodao lijevo desno gledajući u pod.
"Mislim da to i nije najbolja ideja." Istaknula je Alex, prekriživši ruke preko prsa. Mavel se složio sa njom. Alex ga je opet samo pogledala, zatim se odmaknula i sjela između Ayal i Molly. Mavel uzdahnu trljajući lice rukama.
Noah je podigao pogled prema njima.
"Idemo u Durast Dinastiju, interesuje me što će reći." Reče Noah, sjedajući za stol između Mavela i Bery-a.
"Glup si ako misliš da te neće dočekati sa zamkom. Odrastao sam sa Ayasom i znam..." Mavel reče, međutim Noah ga prekinu.
"I ja sam odrastao sa njim, takođe. Ali Daniel je drugačiji, ili je bar pred nama bio. Mrzio je ratove, nadam se da je još uvijek tako." Dok je Noah pričao, Mavelu su se točkići u glavi sve brže okretali.
Safir koji je do tada šutio, svojim hrapavim glasom reče:
"Mavel, Nort, Alex, još par vojnika i ja idemo sa tobom. Nema šanse da ćemo te pustiti samog u taj dvorac luđaka."
Noah se nasmijao.
"U redu onda, upregnite konje. Imamo dug put za preći."
Na izlasku, Bery ga je povukao iza šatora.
"Pusti me da idem sa tobom, molim te." Reče razdražjivo.
"Nema šanse, Bery. Nije sigurno za tebe." Uzeo je njegove ruke u svoje.
"Misliš da ću te pustiti da odjašeš u smrt?"
"Morati ćeš. Za Anyu."
"Za Anyu." Bery se složi i Noah mu ostavi poljubac na čelu. Zatim potrča prema vojnicima kako bi krenuli prije večeri. Bery-u je bilo smiješno kako je Noah mislio da će ga tek tako pustiti da ode sam. Potiho, šunjao se do mjesta gdje su bili konji, upregnuo svog, i oprezno se pripremio da krene za njima.
***
Poslije naporna dva dana jahanja, stigli su do dvorca u Durast Dinastiji. Ostavili su svoje konje ispred i krenuli unutra. Bery je iskoristio priliku i svoju nisku pojavu i između vojnika se provukao unutra.
Ušli su u sobu za konferenciju, a Bery se sakrio iza ogromne vaze imajući priliku sve dobro vidjeti. Soba se sastojala od jednog uzvišenja gdje se nalazi dugački stol i za njim je bilo pet stolica. Za kralja i vijeće, pretpostavio je.
Malo je izvio vrat i primjetio Noaha koji se rukuje sa Kraljem Danielom, zatim sjeda za stol koji je bio nasuprot njima. Posluženo im je vino i hrana, no Noah ih je upozorio već prije da ne uzimaju ništa od ponuđenog.
"Pa, Prinče, mislim da je vrijeme da započnemo konferenciju." Kralj Daniel se smjesti za stolicu u sredini, a sa njegove desne strane bio je Ayas. Na ostale tri stolice sjeli su muškarci koji ni Bery-u, niti Noahu nisu bili poznati.
Kralj Daniel dade znak muzičarima da krenu svirati, što su poslušali. Bery primjeti kako se Safir trgnu i pokaza na nešto prema plafonu, uzvikujući razdražljivo "zamka!"
Noah skoči i izvuče svoj mač, što su učinili svi koji su bili na strani Bijelog Kraljevstva.
Zatečen, Bery prinese ruku usnama. Ne znajući da li da se otkrije i pomogne im, ili da ostane gdje jest. Primjetio je kako su oko Safira i Mavela padala tijela. Alex ih je obarala koristeći se svojom brzinom i veličinom. Noah takođe. Nort se borio sa trojicom najednom koji su ga okrznuli par puta. Najednom su tijela popadala, uglavnom vojnika Durast Dinastije. Noah je stajao uzdišući kada je ušao ogroman čovjek. Bez razmišljanja, svi su nasrnuli na njega. Kralja Daniela nije bilo nigdje, samo Ayas koji je sve ovo zapanjeno posmatrao, u očima mu je pisalo da nije ovo planirao.
Safir, Mavel, Nort i Alex su uspjeli oboriti diva i ubiti ga. No, trenutak nakon što su se okrenuli, ugledali su Kralja Daniela koji zabija nož kroz Noahova prsa.
Prije nego što su imali priliku išta uraditi, Bery je ušao i brzim pokretom zaklao Daniela. Njegovo krupno tijelo je palo na pod, a on se rukama držao za vrat pokušavajući zaustaviti krv, bezuspješno. Bezizražajne smeđe oči su ostale da zure u plafon.
Nort se usredotoči na Bery-a, koji je kleknuo pored Noaha. Cijelo tijelo mu je podrhtavalo, lice mu je bilo blijedo kao krpa, te su mu vlažne crvene oči djelovale kao dvije mrlje na papiru. Usne su mu bile čvrsto stisnute; koža oko njih se trzala, kao da pokušava da progovori ali ne može. Niz lice su mu padale suze veličine graška. Uzeo je Noahovu glavu i stavio je u svoje krilo. Sa sebe je svukao ogrtač i obmotao oko Noahovih prsa.
On je nekontrolisano drhtao, krvi je bilo na sve strane, natapala je Bery-eve ruke. Noahove oči se prevnruše, i pretvoriše u dvije beživotne bijele kugle. Krv mu je lagano curila iz nosa i usta.
"Noah.." izgovorio je Bery, ovaj put šapatom. Mora da je moglo nešto da se učini, da se spasi, da ne završi kao Anya. Bery je milio njegovu kosu, te je Noah prestao da se trza i umirio se. Oči mu se vratiše i usredotočiše na Bery-a, jedva još u životu.
"Nemoj da umreš, bori se. Nemoj me napustiti" Govori je Bery šapatom, spuštajući svoje dlanove na njegovo lice. Pogledao je oko sebe, niko se nije pomjerao. Mavelove oči zaiskriše dok je nijemo posmatrao, Safir se okrenuo da ne gleda, a Alex je par puta šutnula mrtvo tijelo Daniela dok su joj psovke padale niz usta poput krvi niz Noahova.
Više nije bilo pomoći. Bilo je gotovo.
"Bery," prošaputao je "zašto si došao? Idi. Vrati se. Nazad..." pluća mu je razderao kašalj, nakon čega je ispljunuo krv "Neću imati priliku reći ti ovo. Ikada. Znam i za posljedice koje će ovo nositi. Ali...volim te više nego što mrzim svoju usamljenost i bol...Volim te Bery..." Zatvorio je oči. Još je samo jednom uzdahnuo.
Bery je zurio u njega, u sada beživotno tijelo mladića kojeg je volio. "Volim i ja tebe Noah."
***
"Sada je njegova vladavina gotova." Reče Haley, paleći Noahovo tijelo koje je već krenulo da smrdi nakon dva dana jahanja.
Puštajući baklju, otrčala je do glavnog šatora. Krenula je da razbacuje stvari od iznerviranosti. Nort je utrčao i smirio ju.
Pala je naslonjajući glavu na koljena.
"Kada će prestati?...Kada će ova bol prestati?"
YOU ARE READING
Princeza je mrtva ✔
FantasyOsveta. Tuga. Tama. ★ Princeza Anya od Bijelog Kraljevstva se čitav život bori sa neizliječivim virusom zbog kojeg su mislili da je preminula, istini na vidjelo, virus joj je zatajio disanje. Zbog dogovora sa starim prijateljem, Kralj Silas umalo...