Molly je sjahala sa svog konja i predala ga čuvaru ispred dvorca Durast dinastije. Dopustili su joj ulazak unutra. Brzo je ušla o prostoriju sa dva trona u kojoj su Haley i Nort razgovarali o nečemu.
"Molly?" Okrenuli su se prema njoj zbunjeno. Ona je kleknula spuštajući svoje stvari na pod.
"Vaše Milosti, dopustite da objasnim..." Haley ju je prekinula.
"Ne moraš da nam persiraš Molly, dođi." Zagrlila ju je, i tako su neko vrijeme ostale u zagrljaju.
"Mislio sam da želiš živjeti u Bijelom Kraljevstvu?" Reče Nort.
"Mislila sam da...mislila sam da je to moj dom. Međutim, nije. Nikada nije bio. Zato sam došla ovdje, molim vas, dopustite mi da ostanem. Dopustite mi da ostanem na dvoru kao dvorska liječnica ili..."
"Dopušteno ti je Molly. Smatraj ovaj dvorac svojim novim domom." Haley reče i Nort se nasmija potvrdno klimnuvši glavom.
Molly je duboko uzdahnula. Sada joj je laknulo.
"Došla si pravo na vrijeme." Reče joj Haley. "Nort se upravo pripremao da narodu Durast Dinastije pokaže svoj lijek protiv raka."
"O moj Bože, uspio si! Stvorio si ga!" Molly je oduševljeno viknula na što se Nort nasmijao.
"Da, uspio sam. Idemo ga predstaviti." Nasmijao se ponosno.
***
Ayalina majka, Ayal i Safir sjedjeli su u vrtu. Bujne crvene ruže podsjećale su na dane kada su se one prvi put preselile u Bijelo Kraljevstvo.
"Hajde, ljubavi, možeš ti to." Safir je bodrio Ayal, znao je koliko joj je ovo bilo teško. Sjedjela je ispred platna i pripremala se za slikanje portreta Charlesa.
Posmatrali su svaki pokret njene ruke dok par sati kasnije portret nije bio završen. Jaka vilica, zelene oči i smeđa kovrčava kosa sijevnule su odavajući ljepotu i dobrotu.
"Gotovo je." Ayal se nasmijala uzimajući platno u ruke i posmatrajući djelo svojih ruku.
"Eto vidiš, nije bilo toliko teško." Reče Safir, ostavljajući joj poljubac na obrazi. Spustila je platno na stol i naslonila se u pletenu stolicu.
"Sada ga mogu pustiti." U očima joj zaiskri nešto "Možda se opet nekada sretnemo."
Posmatrali su zalazak sunca dok je muzika koja je dolazila s trga milovala njihove uši.
YOU ARE READING
Princeza je mrtva ✔
FantasyOsveta. Tuga. Tama. ★ Princeza Anya od Bijelog Kraljevstva se čitav život bori sa neizliječivim virusom zbog kojeg su mislili da je preminula, istini na vidjelo, virus joj je zatajio disanje. Zbog dogovora sa starim prijateljem, Kralj Silas umalo...