4.

74 13 19
                                    

"Onda da joj kažem poslije borbe?" Reče Alex Mavelu dok su koračali prema areni.

"Zaslužuje znati." 

Mavel je, pored njene bake, bio jedina osoba kojoj je Alex čitavim srcem vjerovala. Prešla je preko svoje zakletve i na dan kada su Mavel i Anya vježbali, povukla ga u stranu i objasnila sve. Osjećala je kako je sama sebi uvalila tempiranu bombu u želudac za koju je očekivala da će eksplodirati svaki put kada je Mavel razgovarao sa nekim misleći da će odati njenu tajnu i servirati njenu glavu na pladnju.

Tog jutra je Alex vodila borbu sa sobom, priznati sve Princezi Anyi i ostalima ili jednostavno ostaviti sve tako kako jest, pod svaku cijenu je morala odlučiti brzo. Nadala se da će poslije bitke između Ayasa i Anye u areni kvrcnuti trenutak da krene i kaže joj sve.

*

Gomila ljudi, osobito muškaraca okružilo je dvorac, rasvijetljen za borbu. Oni koji se nisu mogli progurati u sredinu, kupili su se pod prozorima i zavirivali kroz rešetke.

Neprestano su dolazile nove kočije, pa su čas dame u raznobojnim haljinama s pridignutim lepezama, čas muškarci popravljajući svoje šešire i odoru ulazili u dvorac. 

U areni su bile upaljene svijeće. Gospoda iz visokog društva sjedjela je naprijed pored svojih supruga koje su svakim časkom mahale lepezom i očekivale značajne korake Princeze Anye.

Na drugoj strani arene sjedjeli su Nort i Princeza Haley koja je u rukama držala svileni rupčić osjećajući u očima suze koje su prijetile da izađu na površinu. Jedva je podnosila neugodu vremena iščekivanja.

Ayal, Alex i Mavel sjeli su odmah iza Norta i Haley, Molly je kasnila zbog iskrslog slučaja ali ubrzo je stigla i, kao jedna od značajnijih doktorica, sjela na stolicu tik do arene pored sudije. Sudija je bio francuz, mladi čovjek sa krupnim očima boje močvare i kosom u koju su se zavukle boje sunca. Njih dvoje su započeli razgovor i on je bio očaran Molly-nim poznavanjem francuskog  jezika i kulture.

Bery je svoje mjesto našao pored princa Noah-a. Razgovarali su o muzici dok ga je princ Noah neprestano molio da se ostavi uličnog sviranja i pridruži kraljevskom orkestru. Međutim, Bery nije mogao napustiti oca alkoholičara, Bog sami zna šta bi se tada desilo. 

Kraljica Aurelia i Kralj Silas sjedjeli su blizu Molly i ljepuškastog francuza. Aurelia je bila blijeda, zelene su joj oči izgubile sjaj dok rukama nije mogla upravljati. Silas ju je obgrlio rukom i naslonio njenu glavu na svoje rame ostavljajući joj poljubac na čelu. Ko zna koliko će puta to još moći učiniti u sljedećih 3 i pol mjeseca preostalih od njenog života.

Ayas i Anya su stajali pozadi, čekali trenutak kada će ih pozvati da uđu u arenu. 

Anya je neprestano trljala ruke pokušavajući otkloniti nervozu dok je Ayas neprestano stiskao usnice koje su ga peckale.

Nekoliko trenutaka stajali su u tišini prije nego je on konačno rekao:

"Gle, Anya, uopšte nema razloga da ne pričamo, borimo se pošteno i pošten čovjek će sjedjeti na tronu."

Nije odgovorila i pogledao ju je tjeskobno. Prvi put otkad ju je upoznao, još dok su bili djeca, osjetio je prema njoj žaljenje. Bila je mala bolešljiva ljepotica koja nije često govorila i mogao je vidjeti da je bila povrijeđena zbog nečega.

"Pogledaj me."

Povukao ju je za ruku i okrenuo prema sebi, Anya se žacnula. Ayas bi je još malo duže držao, poput jednog od onih svojih pasa, ali njene zelene oči natjerale su ga da spusti glavu i ostavi poljubac na njenim usnama.

Anya je osjetila peckanje te ga je odgurnula od sebe i oblizala usne.

"Idiote."  

Princeza je mrtva ✔Where stories live. Discover now