"Od danas, pa do kraja mojih dana." Recitirali su Frančeska i sin vladara Metalnog otoka, Bolton Davenport. Atmosfera na Metalnom otoku je Frančeski mnogo godila. Hladan zrak joj je raznosio kosu dok je plesala sa njim, spretno su izvodili pokrete smiješeći se.
Nije bila razočarana svojim mužem, bio je to dječak koji je ljubio riječima i milovao djelima. To joj se dopadalo, a jedino o čemu je istinski brinula jesu dva mjesta za vladanje. Na njenom sitno, osjećajnom licu smjenjivale su se emocije.
Bila je...bila je sretna?
Vjenčanje je bilo prelijepo u sasvim neobičnom smislu. Ovdje su samo njih dvoje plesali, dok su se trudili da im krune ne padnu sa glava. Vjetar sa otvorenog mora udarao im je u lica, a ukus soli su mogli osjetiti u ustima.
Silas ju je posmatrao. Bio je neizmjerno ponosan na svoje dvije kćerke, dobile su priliku da žive sretan život, bez obzira koliko puta je nebo palo.
***
Haley je htjela da zaplače dok je za jednu ruku držala Norta, a drugu za Ayasovog sina, Louisa. Pred njom se nalazio Gospodar Atlas Sambridge od Blire Imperije, otac Dame Charlene i Louisov djed.
"Zar ga zaista morate uzeti?" Gledala ga je duboko u oči, pokušavajući ga uplašiti, no glas ju je odavao.
"Žao mi je, ali on je moj unuk, moja krv. Moj nasljednik." Reče čovjek zakoračivši naprijed. Haley je klimnula, shvativši kako je oduzimanje Louisa od njegovog djeda isto toliko loše kao što su njoj oduzeti Anya, Noah i Aurelia.
Sagnula se i zagrlila dječaka, milujući njegovu kosu.
"Louise, hej, falit' ćeš mi." Milila mu je bucmaste obraze.
"I ti meni." Promrmljao je dječak naslonjajući svoje ruke na njena ramena. "Volim te Haley."
"I ja tebe, maleni." Ostavila mu je poljubac na čelu. "Sad, trči do djeda."
Dječak je potrčao prema Atlasu koji ga je obuhvatio rukama i podigao.
"Isti kao svoja majka." Prošaputao mu je, i naklonivši se napustio dvorac.
Haley je htjela da plače, ali suzdržala se. Znala je da je uradila pravu stvar.
"Falit' će mi, mnogo." Zagrlila je Norta i naslonila svoju glavu na njegovo rame.
"I meni."
YOU ARE READING
Princeza je mrtva ✔
FantasyOsveta. Tuga. Tama. ★ Princeza Anya od Bijelog Kraljevstva se čitav život bori sa neizliječivim virusom zbog kojeg su mislili da je preminula, istini na vidjelo, virus joj je zatajio disanje. Zbog dogovora sa starim prijateljem, Kralj Silas umalo...