Mavel

95 20 37
                                    

Ovog  dana ljeto je žmirkalo gledajući kako se sunce polako penje stepenicama svoga dvora. Sunčevi zraci probijali su se kroz stare zavjese navučene na prozorima i obasjavale djetinje uplakano lice.

Mavel je uzeo ruke svoje majke u svoje ostavljajući sitne poljubce. Žena je posmatrala svoje dijete dok je ostavljala poljubce po njegovoj ugljenastoj kosi. 

Začu se zvuk teških koraka i dva ogromna viteza su prošla kroz vrata uzimajući ženu za ruke. Mavel ih je iste sekunde prepoznao, bili su to George i Thomas Ardolf, prisustvovao je njihovom Objedu gdje su proglašeni za vođe armije Durast Dinastije.

'zakačite ju'

Začuše se grube riječi Kralja Daniela, u tom trenutku straža je povela ženu za kojom su trčali njen crnokosi sin i muž. Zavezali su ženu za stari hrast dok ona nije skidala pogled sa dva muškarca koje je  voljela više od same sebe.

Mavel je primjetio Princa Ayasa tik iza Kralja. Bili su drugovi, radili su sve zajedno, razmjenjivali su svoje mačeve, svoju hranu i svoju odjeću, dali obećanje jedno drugom da će uvijek biti tu. Zajedno su radili glupe stvari koje sedmogodišnjaci rade, ali zašto sada njegov otac planira da pogubi Mavelovu majku?

"Helena, osuđeni ste na smrt od 56 rezova za svaku stvar koju ste ukrali iz gradske trgovine. Gospodine Finn, istupite."

Mavel je prepoznao Gospodina Finna koji je držao radnju sa namirnicama u centru, a sada drži naoštreni nož. Prišao je ženi i krenuo ostavljati rezove dok je ona podigla glavu ka nebu i, kako je izgledalo, krenula recitirati molitve.

"Volim te sine," šapnula je "vidimo se na drugoj strani."

"Volim i ja tebe mama," kroz suze uzviknulo je crnokoso dijete dok ga je njegov otac čvrsto držao da ne napadne kralja "vidimo se na drugoj strani."

Mavel i Ayas su  zajedno sa svim ljudima iz sela gledali kako žena ispušta svoj posljednji dah. Njeno tijelo je pak jedva bilo prepoznatljivo od, čak i više od 56, posjekotina učinjeni od strane crnog noža. Gospodin Finn je bacio nož na pod i u njegovim plavim očima moglo se pročitati kajanje.

"Mrzim te." Mavel je usnama oblikovao dvije proste riječi od kome se Ayasu srce slomilo po stoti put. 

Utrčao je u kuću, u sobu njegove majke i legao na lijevu stranu kreveta. U nosnicama je još uvijek osjećao miris krvi i pak...smrti. 

***

Mavel je mrzio treći u mjesecu, mrzio je veliku rasprodaju. Trg je vrvio od ljudi što je po ljetnoj sparini posljednje što bi iko želio. Crna odora mu je prestavljala noćnu moru, ali i dalje je bila udobnija od one koju je nosio u Durast Dinastiji.

Mavel je napustio Ayasa, nakon toliko godina, napustio ga je. 

"Svi ponekad pravimo loše izbore." Rekao mu je kada je Mavel bacio značku, koricu sa mačem i odoru na stol.

"Ponekad loši izbori donose dobre stvari." Bilo je posljednje što mu je Mavel rekao prije nego što je uzjahao konja i po posljednji put prošao stazom kroz glavni trg. 

Stigavši po prvi put u Bijelo Kraljevstvo, upitan je što zna raditi i kako može doprinijeti boljem sutra, u jednom trenutku je rekao kako se zna boriti, u drugom trenutku Princeza Anya mu je nježnim glasom rekla "Pokrij lice, crnokosi. Baš njega će tražiti.", a u trećem trenutku pobijedio je u borbi protiv Jessa Douglasa i našao se na čelu armije.

Život u kraljevskim dvorima mu je poprilično pasao; čista posteljina, peškiri i svježe jelo, a zauzvrat je radio ono što voli.

"Uskoro se bliži  bal." Reče jedan od viteza, Johnatan, inicirajući na bal povodom Olos rata.

"Šta s tim?" Mavel je podigao obrvu dok se probijao kroz masu ljudi prema izlazu sa trga.

"Pa Ayas će biti tamo."

"Nije li to divno?"

"I nije baš."

Johnatan zaustavi Mavela na ulazu trga povlačeći ga za ruku.

"Svi znamo koliko te je povrijedio." Rekao mu je.

"Povrijedio je mnoge ljude." Mavel mu je odgovorio dok je popravljao odoru sa lijeve strane, štit je uporno padao.

"Zato je važno da budemo uz Anyu."

"Misliš da nisam?" Mavel ga je zbunjeno pogledao osjećajući kako će ga glas ubrzo izdati. Lagano je počeo shvatati kamo ovaj razgovor vodi, ali je ubrzo bio prekinut dolaskom ostatka armije.

"Idemo."

Mavel im je dao znak na što su svi uzjahali konje i krenuli prema dvorcu, on je išao posljednji razmišljajući što će se desiti ukoliko Ayas osvoji tron.

"Tako mi svega..." Uzdahnuo je, ako Anya ne prereže njegovo grlo, uraditi će to sam.


Princeza je mrtva ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora