~4~

2.1K 184 107
                                    

01.04.2021 | Kim Seungmin fanfic

|Düzenlendi|

Sonunda çalan öğle arası zili ile herkes sınıftan çıkmaya başlamıştı.Bu sırada bende yavaş yavaş masamı topluyordum. 

Kapıdan gelen ses ile bakışlarım kapıya yöneldi.

"Çok acıktım bir an önce gidelim."diyerek sınıfa girmişti Mirae.Dano ile benim masama ilerlerken gözleri Seungmin'in sırasına değdi ve durdu olduğu yerde."Sen...senin ne işin var burada?" dedi kıza bakarak. 

Kız ise oturduğu sıradan kalkıp Mirae'nin yanına doğru adımladı.Mirae'nin aksine keyfi gayet yerindeydi."Aaa Mirae'de buradaymış"dedi ayağa kalkarken ve Mirae'ye doğru ilerlemeye başladı.Fakat önüne geçip onu durduran Dano ile olduğu yerde kalmıştı kızda."Kal olduğun yerde."Dano'nun gözlerindeki öfke tüy ürperticiydi.Onu ilk defa bu halde görünce garip hissetmiştim.

Dano arkasına döndü ve Mirae'nin yanına gidip onu da yanına alarak sınıftan çıktı.Mirae hala gördüklerinin şokunu atlatamamış gibi görünüyordu.

Hyunjin ile Minho'nun da kapıya doğru ilerlediğini görünce bende daha fazla dikilmeyip onları takip etmeyi tercih etmiştim.Fakat kızın bana seslenmesi ile durdum yerimde ve ona doğru döndüm.

"Biraz önce tanışamamıştık,yenisin galiba.Ben Park Hyerin,sen?"dedi ve bakışlarını bana dikti.Gözlerindeki küçümseyici ifadeyi görmemek elde değildi.

Bu kızın kim olduğu ve neden böyle davrandığını bilmiyordum ama kesinlikle ondan hoşlanmıyordum.

"Evet bu sene geldim.Adım Park Soomin Alice."dedim ve aynı onun gibi bakışlarımı gözlerinden ayırmadım.

İkimizin bakışması ortamda garip bir atmosfer yayarken bunu sonlandıran Minho olmuştu. Minho yanımıza gelince bileğimdeki elini hissetmiştim."Bari ona bulaşma." deyip beni kolumdan tutarak dışarı çıkarmıştı.Arkamızdaki bakışları hissedebiliyordum.

Sınıftan çıktığımızda bahçeye çıkıp banklara oturduk. Aramızda tek eksik Seungmin'di. 

Bankta otururken bakışlarım tek tek gezindi hepsinde.Hepsi de sinirliydi.Dano bana açıklama olarak 'psikopat bu kız' demişti ama bu açıklama bana kesinlikle yeterli değildi.Daha yeni tanışmamıza rağmen kızın bakışları bana garip hissettiriyordu.Ne olduğunu bilmediğim bir tuhaflık vardı.Daha fazla dayanamadım.

"Bir açıklama yapacak mısınız artık?" Sorar gözlerle onlara bakıyordum. Onlar ise birbirine bakıyorlardı.Bir süre daha kimseden ses çıkmayınca sinir kat sayımın arttığını hissediyordum."Hadi ama biriniz açıklasın artık yoksa gidip kendim öğreneceğim."Tabii bunu nasıl yapacağımı bilmiyordum ama konumuz bu değildi,bir an önce açıklamaları lazımdı!


Hyunjin'in söze başlayacağını hissedince bakışlarım ona döndü."Hepimiz çocukluk arkadaşıyız.Mahalleden, ilkokuldan falan.Hyerin ile de burada yani lisede tanıştık.Başta her şey çok güzeldi gayet iyi anlaşıyorduk."zorlandığını görünce ısrar ettiğim için kendimi kötü hissetmiştim ama bunu boş verip devam etmesini bekledim."Ama bir gün Seungmin'e aşık olduğunu söyledi ve ipler o zaman koptu."

Buna şaşırmamıştım çünkü kız geldiğimizden beri Seungmin'in peşindeydi, bunu bekliyordum.Ama hala eksik bir şeyler vardı.

"Tahminimce Seungmin'i sevmesi bu kadar büyük bir sorun değildir?" Bunu söylemem ile Dano söze devam etti." Tabii ki de değil. Sorun sana başta da dediğim gibi kız psikopat Alice. Seungmin'in yanına kimseyi yaklaştırmıyor. Yaklaşanları da..." demiş ve duraksamıştı.

Stay As You Are | °Kim Seungmin° (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin