Evet , sanırım bitti.
Cidden ne yazacağımı , ne diyeceğimi bilmiyorum. Duygularımı ifade edebilen biri değilim ne yazık ki. Yapabilsem size söylemek istediğim çok şey var ama bunları ifade edemiyorum... kurgumu yazarkende böyleydi bu. Ben yazarken duyguları yansıtmayı çok seven birisiyim ama bunu doğru düzgün becerebilen birisi de değilim maalesef. Umarım size anlatmak istediğim duyguları, sizin de hissetmenizi istediğim duyguları geçirebilmişimdir :)Bu kitaba başlarken 1k okunma alacağını bile düşünmeden başladım. Ama 5k 'i geride bıraktık...cidden çok teşekkür ederim.
Karakterlerim ile vedalaşmak cidden zor geliyor :)
Saçma gelebilir belki ama cidden sanki onlar benim çocuklarımmış gibi hissediyorum. Yazarken yeri geldi bende ağladım onlarla, yeri geldi bende güldüm, şaşırdım onlarla, ve de tabiki sizlerle.Bu kitabı Şubat'ta yazmaya başladım yani neredeyse 5 aylık bir serüvendi benim için ama göz açıp kapayıncaya kadar geçti resmen?!?!
Ayrıca aklınızda tamamlanmamış veya anlamadığınız bazı şeyler varsa bu satırda sorabilirsiniz, hepsine cevap vermeye çalışacağım.
Size söylemek istediğim bir sürü şey var daha aslında ama dediğim gibi bunları nasıl açıklayacağımı bilmiyorum :) Biraz kısa bir yazı oldu umarım beni anlamışsınızdır.
Kitabımı okuduğunuz, desteklediğiniz için her birinize tek tek çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız hepiniz de. Sizleri çok seviyorum, kendinize iyi bakın , hoşçakalın~
02.03.2021 & 30.07.2021
©Ruri✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay As You Are | °Kim Seungmin° (Düzenleniyor)
FanfictionAğzından çıkan tek kelime buydu işte. "Yapma" "Bana aşık olma " Fanfic | Kim Seungmin 02.03.2021 & 30.07.2021