~39~

1K 95 87
                                    

02.07.2021 | Kim Seungmin fanfic

Masayı toplamış ve salona ilerlemiştim.
Seungmin ile Minho konuşuyordu.

"O adama ne oldu peki?"demişti Minho.

Ben ise konuştukları şeyi anlamak için onları dinliyor, konuşmaya katılmıyordum.

"Dün de dediğim gibi. Ben başka silah sesi duyunca arkamı döndüm ama ne o boynuma sarılan adam nede başkası, kimse yoktu. "Demişti Seungmin.

Minho ise kafasını geriye yaslamış ve öyle konuşmuştu.

"O adamda var bir iş , durduk yere neden ortadan kaybolsun ki?"demişti kafasını kaldırırken.

"Changbin ile Jisung birşey dedi mi?"demişti odaya giren Hyunjin.

"Hayır, daha birşey yok."demişti ardından giren Felix.

"Soohyun artık yok mu?"demişti yanımda oturan Mia.

"Şimdilik yok görünüyor."demişti abim.

"Yani artık kaçacak veya saklanacak kimse kalmadı?"demişti Keita sorar tonda.

"Belli değil , her an birisi çıkabilir. Ama şimdilik yok."demişti Minho.

"Yanlış anlama ama birşey sormak istiyorum Seungmin."demişti abim.

"Sor,hyung."demişti Seungmin.

"Senin ateşlediğin silahın sesinden başka silah sesi duyduğuna emin misin?"demişti.

Seungmin ise kafasını sallamıştı.
"Eminim hyung. İki el ateş etmedim, ama 2 kere geldi ses."demişti.

"Nasıl vuruldu ya?"demişti Mirae.

"Keşke bilsek."demişti Felix arkasına yaslanırken.

"Ne zaman evimize gideceğiz?"demişti Dano.

"Buradan çıksak bile eski eve geri dönemeyiz,taşınmamız lazım. Önümüzdeki birkaç gün boyunca ev ararız, uygun bir ev bulduğumuz zaman çıkarız."demişti Minho.

"İyi olur , hem zaten eski ev küçük geliyordu. Mia ve Keita'nın da rahat sığabileceği bir eve geçmemiz lazımdı."demişti Mirae.

"Zamanı değil sanırım ama birşey söylemem gerekiyor."demişti Mia.

"Noldu?"demiştim.

"Keita ile dönüş biletimiz tam bir hafta sonra."demişti Mia.

"Ne?"demişti Felix ile Minho aynı anda.

Bu ortamda kısa sürelik komiklik oluştursa da hepimiz şaşkın halimize geri dönmüştük.

"Ne kadar çabuk geldi ya."demiştim Mirae.

"Biraz daha uzatamaz mısın , tabi sizde kalmak istiyorsanız."demiştim.

Keita ise kafasını sallamıştı.
"Uzatmayı isteriz tabiki de ama ailemiz...onlara doğru düzgün vakit ayıramadığımız için kızgınlar. Kaç aydır buradayız sonuçta."demişti Keita.

"Kaçtığımızı düşünmenizi istemeyiz ama bizce bu en iyisi olacak . Ne kadar fazla insan olursa tehlike o kadar fazla. Ayrıca birkaç aya tekrar geliriz elbette, biliyorsunuz sizden fazla ayrı kalamıyoruz."demişti gülümseyerek.

Minho ile Felix'e bakmıştım fakat ikisi de hala şaşkın bir şekilde Mia ile Keita'ya bakıyordu.

"Keşke önceden söyleseydiniz."demişti Minho sinirle arkasına yaslanırken.

Stay As You Are | °Kim Seungmin° (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin