13.04.2021 | Kim Seungmin fanfic
|Düzenlendi
Bir kaç saniye boyunca dik dik baktı bana.Benim herhangi bir tepki vermediğimi görünce sinirle yanıma geldi."Ne işin var senin burada?"dedi.Bir yandan da beni süzüyordu."Hava almak için çıkmıştım ama sen neden bu kadar sinirlisin?"dedim kaşlarımı çatarken.Bir adım daha atıp daha da yakınıma geldi.
"Sanırım yeni olduğun için bilmiyorsun.Seungmin'in yakınında olan insanlardan hiç hoşlanmam. Ve sen şuanda onun evinin yakınlarındasın. Şimdi kalk ve git evine , bir daha da onun yakınlarında sakın olma. Anladın mı?" Tek kaşını kaldırmış ve ona anladım dememi bekliyordu.Evet,şu anki hali ve bizimkilerin anlattıklarından dolayı anladım diyerek uzaklaşmam lazımdı belki ama bu kıza olan sinirim git gide artıyordu.Tutamıyordum kendimi.
"Ne yani,Seungmin'in evinin etrafında falan mı dolaşıyorsun kimseyi yaklaştırmamak için? Ne çeşit bir psikopatsın sen ya!"Beklediği cevabı vermediğim için afallamıştı."Bak seni güzel güzel uyarıyorum.Git buradan anlıyor musun?"dedi kaşlarını çatarak.
"Seni istemediğini açıkça belli etmesine rağmen hala peşindesin.Acınası bir haldesin Hyerin.Umarım bir an önce ne yaptığının farkına varıp bu saçmalığa son verirsin."dedim ve arkamı dönüp ilerleyeceğim sırada kolumdan tutmasıyla ona doğru döndüm.Yüz yüze geldiğimizde hiç beklemediğim bir hızda saçlarımdan tutup kafamı kendine yaklaştırdı ve kulağıma resmen fısıldayarak konuşmaya başladı.
"O benimle mutlu duydun mu beni! Daha fazla canını acıtmadan git buradan yoksa kötü şeyler olacak."dedi ve saçlarımı bırakıp bir kaç adım uzaklaştı benden."Sen gerçekten ruh hastasısın ya!"saçlarımı düzeltince konuşmaya devam edecektim fakat daha fazla uğraşmamam gerektiğini düşünüp sustum.Dano'ları dinleyip uymayacaktım Hyerin'e.
Ben arkamı dönüp evime doğru ilerlerken Hyerin'in bana seslendiğini duydum."Seungmin'in evine mi gidiyorsun?"dedi gözleri ateş saçarken."Kendi evime gidiyorum ruh hastası manyak!"dedim ve önüme döndüm.Ama karşımda gördüğüm Seungmin'in evi ile Hyerin'in gözlerinin neden ateş saçtığını anlamıştım. Komşu olduğumuzu bilmiyor olmalıydı.Daha fazla Hyerin ile diyaloğa girmemek için cebimden anahtarı çıkardım ve kapıyı açtım.İçeri girdiğimde arkamı dönüp Hyerin'e baktım.Bakışları Seungmin'lerin eviyle benim evim arasında gidip geliyordu.Komşu olduğumuzu sindirememiş gibiydi.Yüz ifadesinin aldığı hal hoşuma gidince gülümsedim.Gülümsediğimi gören Hyerin daha da sinirlenince can güvenliğim için bu kadar tehlikenin yeterli olduğunu düşünüp kapıyı kapattım.Hatta kilitlemiştim.
°°°
2. dersimiz bitince çantalarımızı alıp spor salonuna ilerledik.Dersimiz beden eğitimiydi.Kıyafetlerimizi giyip bahçede hocayı beklememiz gerekiyordu.Üstümü giyinmiş ve Dano'nun giyinmesini bekliyordum.
"Hadi Dano geç kalacağız."dedim aynadan saçımı düzeltirken."Geldim geldim."sesin geldiği yere baktığımda Dano kabinden çıkıp çantasını toparlamaya başladı.İşi bitince soyunma odasından çıkıp bahçeye ilerledik.
Herkes sıraya geçmiş ve hocanın gelmesini bekliyordu.Birkaç dakika sonra hoca gelmiş ve yoklama aldıktan sonra serbest olduğumuzu söylemişti.Dano ile kenara oturmaya karar vermiştik.Belki bizimkiler maç yaparsa onları izleriz diye konuşurken arkamdan bana seslenen öğrenci ile ona döndüm." Soomin beden hocası seni çağırıyor." kafa sallayıp Dano'ya döndüm.
"Bay Min ve ben...ne alaka bu şimdi? Neden çağırdı ki beni?"dedim endişeli bir tavırla.Dano ise benim aksime sakindi."Voleybol ile alakalı olabilir.Seni izlemişti çünkü o gün.Hadi git öğren gel."dedi beni odaya iteklerken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay As You Are | °Kim Seungmin° (Düzenleniyor)
FanfictionAğzından çıkan tek kelime buydu işte. "Yapma" "Bana aşık olma " Fanfic | Kim Seungmin 02.03.2021 & 30.07.2021