20.06.2021 | Kim Seungmin fanfic
| Seungmin'den |
Kapıdan gelen ses ile kafamı kapıya çevirmiştim.
Beklediğim gibi Minho girmişti.
"Felix nerede?"demişti Hyunjin.
"Jihoon ile birlikte gelecekler birazdan, Alice'in yanındalar."demişti ve kapının önünde oturan bize elini uzatmıştı.
"Kapının önünde oturmayın, içeri geçelim."demişti.
Elini tutup kalkmış ve salona gitmiştik.
"Seni görmüş galiba eve gelirken."demişti Minho.
"Evet."demiştim.
"Ne yapacaksın şimdi?"demişti Hyunjin.
"Felix ile Jihoon'da gelsin,anlatacağım."demiştim.
"İyi misin sen?"demişti Minho.
Gülümsemiştim burukça.
"En son dediği şeyden sonra nasıl iyi olacağım , bilmiyorum. Onu korumak için yapıyorum bunu ama yaparken kalbini kırmam gerekiyor. O benim herşeyim, onun kalbini kırdığım için kendi kalbim paramparça halde. Ama şuanda elimden gelen tek şey bu.""En azından git konuş bari Alice ile."demişti Hyunjin.
"Konuşmak istiyorum ama bakamıyorum ki suratına. Benim yüzümden ağlıyor olması ölüyormuş gibi hissettiriyor."demiştim
Ardından kapı açılmış ve içeri Felix ile Jihoon girmişti.
"Fazla vaktimiz yok , konuşalım bir an önce."demişti Minho.
"Ne yapacaksın şimdi?"demişti Jihoon bana dönerek.
"Changbinlerin bize ayarlandığı evde hep birlikte kalacakmışız ama ben şu durumda kalamam. Onların yanına gittim ve bana başka bir yer bulduk. Bende oraya geçeceğim bugün."
"Tek başına mı olacaksın?"demişti Felix.
"Evet."demiştim.
"Tehlikeli olmaz mı , biz hep beraber kalırken sen tek başına?"demişti Hyunjin.
"Birşey olmaz merak etmeyin. Yeter ki siz kendinizi koruyun, sizden tek istediğim bu."demiştim.
"Hiç içime sinmiyor bu olay."demişti Minho arkasına yaslanırken.
"Hangimize siniyor ki?"demişti Jihoon'da bana bakarak.
"Nerede peki senin kalacağın yer?"demişti Felix bana dönerek.
"Bende bilmiyorum ama size yakın bir yerdeymiş."demiştim.
Kafasını sallamıştı Felix.
Ardından Jihoon'un telefonu çalmıştı.
Telefonu cevaplayıp bir süre konuşmuştu. Ardından telefonu kapatmış ve bize dönmüştü.
"Yukarı çıkmam lazım, konuşacak başka birşey var mı?"demişti ayağa kalkarken.
Kafamı sallamıştım olumsuz anlamda.
"Başka birşey yok."demiştim."Eve gittiğinde ara bizi, habersiz bırakma kendinden."demişti omzuma elini koyarken.
Ben ise kafamı sallamıştım.
°°°
| Keita'dan |
"Eksik birşey kalmadı değil mi?"demiş ve bavulun ağzını kapatan Mia'ya dönmüştüm.
"Kalmadı, aldık hepsini."demiş ve yatağa oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay As You Are | °Kim Seungmin° (Düzenleniyor)
FanfictionAğzından çıkan tek kelime buydu işte. "Yapma" "Bana aşık olma " Fanfic | Kim Seungmin 02.03.2021 & 30.07.2021