~30~

929 97 46
                                    

01.06.2021 | Kim Seungmin fanfic

Duyduğum şey ile kapatmıştım gözlerimi. Birkaç saniye sonra gözlerimi açtığımda karşıma geçmişti.

"Geleceğini biliyordum."demişti gülümseyerek.

"Başka çare mi bıraktın?"demiştim soğuk bir şekilde.

"Mia nerede?"demiştim.

"Bilmem, nerede?"demişti gülerek.

"Dalga mı geçiyorsun sen? Mia nerede , onun yanına götür beni. Sonra da dediğin gibi bırak Mia'yı."demiştim sinirle.

"Yürüyün gidiyoruz."demişti etrafına bakarak.
O anda fark etmiştim etrafımızın adamlar ile çevrili olduğunu.

Kolumdan tutmuş ve arabaya bindirmişti beni.

Arabaya bindiğimizde eli ile ceketimin ceplerini karıştırmıştı. Telefonumu bulunca gülümsemiş ve çıkarmıştı.

"Buna artık ihtiyaç yok."demiş ve atmıştı arabanın penceresinden.
Bunu yapacağını tahmin ettiğim için eskiden kullandığım telefonumu almıştım yanıma. Bu yüzden umrumda olmamıştı.

Kafamı camdan çekmiş ve arabanın içinde gezdirmiştim.

Arabanın içinde Soohyun ve ben dahil 4 kişi vardı. Tabi bu kadar değillerdi , arkamızda ve önümüzde sayabilidiğim kadarıyla toplam 4 veya 5 araba vardı.

Hepsi siyah takım elbise giyiyordu ve asla gülümsemiyorlardı , klasik.

Soohyun'a baktığımda gülümseyerek beni izliyordu.

"Ne kadar iğrenç birisi olduğundan haberin vardır umarım."demiştim gözlerine bakarak.

Gülmüştü.

"İlk Seungmin ile tanıştığın için böyle söylüyorsun. Benimle tanışsaydın asla böyle konuşmazdın."

"Emin ol böyle konuşurdum."

"Ne istiyorsunuz benden ve Seungmin'den?"

"Aslında başta senden birşey istemiyordum ama kalp işte, seni takip ettikçe senden hoşlandım."demişti bana dönüp.

"Benden hoşlandığın için mi yapıyorsun bunu cidden?"

"Hem evet hem hayır."demişti gülümseyerek.

"Seungmin ile neden uğraşıyorsun?"

"Seungmin'in annesi benim ailemi dağıttı."dağıttı sinirle.

"Ne saçmalıyorsun sen?"demiştim sinirle.

"Anlatayım."demiş ve bana dönmüştü.

"Ben doğduğum zaman annem ile babam sevgililermiş. Annem evlenmek istese de babam istememiş. Bir süre sonra herşey hazırmış evlenmeleri için, babamda kabul etmiş. Fakat bu sefer de Seungmin'in annesi çıkmış karşılarına engel olarak. O da Seungmin'e hamileymiş."

"Siz üvey kardeş değil misiniz yani?"demiştim şokla.

Kafasını sallamıştı Soohyun.
"Evet, üvey kardeş değiliz. Annelerimiz farklı olsa da babamız aynı."

"Bunlar Seungmin'e yaptıklarını haklı çıkarmıyor ama."

"Seungmin yüzünden benim ailem olmadı. Onun da olmayacak."demişti gözlerime baka baka.

"Seungmin'in ne suçu var? Suçlu aileler!"demiştim sinirle.

"Biraz daha konuşmaya devam edersen ağzını bantlamak zorunda kalacağım güzelim."demişti gülümseyerek.

Stay As You Are | °Kim Seungmin° (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin