~10~

1.8K 166 168
                                    

23.04.2021 | Kim Seungmin fanfic

Kendime geldikten sonra bahçeye çıkmıştım. Öğle arası olduğundan bahçe sakindi. Bir banka oturmuş etrafı seyrediyordum.

Seungmin'i sevdiğimi kendime itiraf etmiştim ama kalbimi neden bu kadar acıttığına anlam verememiştim.

Onu düşününce direk gözlerim doluyordu elimde olmadan.

Biraz sonra karşımda hissettiğim hareketlilik ile kafamı kaldırmıştım.

Seungmin ellerini göğsünde birleştirmiş bana bakıyordu.

"Neden öyle bakıyorsun?" Demiştim.
"Nasıl bakıyorum?"
"Suçluymuşum gibi bakıyorsun." Demiştim.
"Neden kaçtın?"
"Kaçmadım." Demiştim kararlılıkla. Ama bende biliyordum korkaklık yapıp kaçtığımı.

"Alice-" sözünü kesen Dano'nun sesiydi.
"İşin Seungmin ile mi konuşmaktı. Kırk saat seni bekledik."
Demişti yanımıza otururken.
"Canım yemek istemedi.Üzgünüm haber vermeyi unutmuştum."demiştim.
"Ee siz ne konuşuyordunuz?" Demişti Minho.
"Hiç." Demişti Seungmin. Gözlerime bakmıştı. "Havadan sudan." Demişti.
Kafa sallamıştım bende.

"Çarşamba günkü sınava birlikte çalışsak olur mu? O zaman daha çok verim alıyorum."demişti Mirae.
"Aynen birlikte daha iyi oluyor. Bugün kimin ev boş?" Demişti Hyunjin.

"Bana gelin." Demişti Seungmin.
"Kuzenim var evde sadece, o da dışarı çıkar zaten. Gelin çıkışta bana."
Seungmin o günden sonra kuzeninin yanına taşınmıştı. Artık onunla kalıyordu.
"Tamamdır . Çıkışta Seungmin'e gidiyoruz."
Demişti Dano.
Ardından duyduğumuz zil sesi ile oturduğumuz yerden kalkıp sınıfa doğru adımlamıştık.

°°°

Çıkış saati gelmişti. Seungmin'in evine gidiyorduk hep beraber.
Markete uğrayıp atıştırmalık birşeyler almıştık.

"Geçin siz şöyle ben şunları yerleştiriyim." Diyerek masaya yönlendirmişti bizi. Hepimiz oturmuş ve kitaplarımızı çıkarmıştık.
Kapının açılma sesi gelince hepimiz oraya bakmıştık. Kapı açılmıştı ve birisi girmişti. Sanırım kuzeniydi. Çünkü eve geldiğimizde evde yoktu.

O bize bakıyordu , bizde ona . Dano konuşmayı akıl etmişti." Ah merhaba biz Seungmin'in arkadaşlarıyız. Ders çalışmak için gelmiştik." Diyerek açıklamıştı.

Çocuk ise kafa sallayıp gülümsemişti.
"Merhaba bende Felix , Seungmin'in kuzeniyim ve Seungmin nerede?"

Sorduğu soruya mutfağı işaret ederek cevap vermiştim." Mutfakta."
Cevabıma kafa sallayıp Seungmin'in yanına gitmişti.
O yanımızdan gidince Mirae hemen konuşmaya başlamıştı.
"Seungmin'in bu kadar yakışıklı bir kuzeni olduğunu bilmiyordum." Demişti.
"Sesi tipinden daha güzeldi." Diyerek cevap vermişti Dano.
İkisi Felix hakkında konuşurken Hyunjin, Minho ve ben de onların bu haline gülüyorduk.

Biraz sonra elinde içecekler ile Seungmin gelmişti. Hepimiz içecekleri alıp masaya koymuş ve çalışmaya başlamıştık.

Yaklaşık 2 saat boyunca aralıksız çalışmıştık. Hepimizin kafaları sulanınca biraz mola vermek için sohbet etmeye başladık.
O sırada telefonum çaldı. Baktığımda beden hocasının aradığını görmüştüm.

Telefonu alıp balkona çıktım ve telefonu açtım.

"Merhaba Soomin."
"Merhaba hocam."
"Seni salonda olan olay için aradım."
"Buyrun hocam dinliyorum."
" Sen bize arkanda birisi olduğunu söyledin ama güvenlik kamerasında arkanda birisi gözükmüyor."

Stay As You Are | °Kim Seungmin° (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin