21.05.2021 | Kim Seungmin fanfic
| 2 yıl sonra |
"İçecekler geldi."demiş ve içeri girmişti Dano.
Hepimiz Dano'nun uzattığı içecekleri önümüze almış ve içmeye başlamıştık.Şuanda Dano, Mirae ve benim evimizde oturmuş ve film izliyorduk.
Hepimizin 2. Sınıfı bitirmesine çok az kalmıştı. Finaller vardı önümüzde sadece, sonra yaz tatili.
2 yıl boyunca hiçbir olay yaşamamıştık. Hepimiz gayet normal hayatlar yaşamıştık.
Keita ile Mia Londra'ya geri dönmüştü. Fakat buradakiler ile iyi anlaştıkları için ara ara buraya geliyorlardı. Bu yazda geleceklerdi.
Fakat Keita' gerçek annesinin Nara teyze olduğunu öğrendiği için fazla gelmek istemiyordu her seferinde. Ona kızıyordu, onu bıraktığı için, ondan vazgeçtiği için. Haklıydı, hiçbir çocuk annesinin ondan vazgeçtiğini kabullenemezdi. Bu yüzden hayatına Nara teyze girmemişcesine devam ediyordu.Ne kadar mutlu olsam da içimde bir sıkıntı vardı. Çünkü ne zaman mutlu olsam hayat karşıma bir zorluk çıkarmıştı. Mutlu olmaktan korkar hale gelmiştim. Evet, bize zarar veren herkes hapiste , bize ulaşamazlar derken Soohyun çıkmıştı. Ama o da o günden sonra bir daha görünmemişti.
Yada biz görememiştik.
Üniversite sonuçlarımız açıklandıktan birkaç ay sonra ev tutmaya karar vermiştik.
Şansa bir binada iki daire bulmuştuk. Aramızda iki kat vardı. Mirae, Dano ve ben bir evde , Hyunjin, Minho ve Seungmin'de bir evde kalıyorduk. Evlerimiz ayrı olsa da sürekli bir arada duruyorduk. Derslerimiz ağır olduğu için birbirimize yardım ediyorduk sürekli. Bu da hepimize iyi geliyordu.Kapının sesini duymam ile düşüncelerimden sıyrılıp ayağa kalkmıştım.
"Ben bakarım."demiş ve kapıya gitmiştim.
Kapıyı açtığımda beklediğim suratlarla karşılaşmıştım.
"Selam."demiş ve elindeki poşeti sallamıştı Hyunjin.
"Selam."demiş ve kapıyı biraz daha aralamıştım geçmeleri için.
En arkalarından da Seungmin geliyordu. En son o da geçince kapıyı kapatmış ve bana sarılmayı bekleyen Seungmin'e doğru gitmiştim.
"Çok özledim."demişti.
Gülmüştüm dediğine."Daha birkaç saat önce birlikteydik Seungmin."demiştim ondan ayrılırken.
"Olsun, o bile fazla geldi."demiş ve alnımdan öpmüştü.
Ardından içeri , bizimkilerin yanına gitmiştik.
"Yine ne aldınız?"demiş ve poşetleri açmıştı Mirae.
Ardından hemen minik bir çığlık atmıştı.
"En sevdiğimden!"demiş ve poşetteki atıştırmalıkları bir hamlede yere dökmüştü.
Hepimiz onu gülerek izlerken o ise gördüğü atıştırmalıklar ile aşk yaşıyordu resmen.
Minho bir tane almak için elini uzatınca Mirae hemen eline vurmuştu Minho'nun.
"Yavaş ol , onlar benim."demiş ve korkutmak istercesine bakmıştı Minho'ya.
Minho ise gülerek tepki vermişti.
"Parasını ben verdim güzellik."demiş ve kapmıştı bir tane çikolatayı.Mirae üzgünlük ile elindekilere bakmıştı sonrada bize.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay As You Are | °Kim Seungmin° (Düzenleniyor)
FanfictionAğzından çıkan tek kelime buydu işte. "Yapma" "Bana aşık olma " Fanfic | Kim Seungmin 02.03.2021 & 30.07.2021