~17~

1.4K 140 126
                                    

07.05.2021 | Kim Seungmin fanfic

"İşlemleri bitirdim çıkabiliriz." Demiş ve içeri girmişti Felix.
Seungmin kafa sallamış ve yattığı yerden doğrulmuştu.
Yardıma ihtiyacı olacağını düşünüp oturduğum yerden kalkıp yanına gitmiştim.

Elinden tutmuş ve kalkmasına yardım etmiştim. Oturur pozisyona gelmişti. Yan tarafta duran ceketini de almış ve giymesi için yardım etmiştim.

Sağ tarafına Felix , sol tarafına da ben geçmiştim ve ayağa kaldırmıştık Seungmin'i.

Kapıya gelmiştik. Odadan çıkarken unuttuğumuz birşey var mı diyerek arkamı dönüp kontrol etmiştim odayı. Herşeyi almıştık birşey kalmamıştı. Bu yüzden tekrar önüme dönmüş ve yürümeye devam etmiştim.

Seungmin yaralarından dolayı zor yürüyordu. Felix bunu fark edince durmuştu.

"Böyle olmayacak , ben tekerlekli sandalye bulmaya çalışayım. Bekleyin burada."
Demiş ve gitmişti hemen.

"Gerek yoktu ya ." Demişti elini ensesine atarken Seungmin.

"Zar zor yürüyorsun Seungmin." Demiştim ona dönerek.

Omuz silkmişti.

"Acısa da yürümek istiyorum. Kaç gündür yatıyorum."

"Biraz daha iyileşince yürüyeceksin elbette." Demiştim.

Kafa sallamıştı.

Ardından Felix gelmişti ve Seungmin'i otutturmuştuk sandalyeye.

Felix sandalyeyi sürüyordu bende arkalarında , ellerimde Seungmin'in eşyaları ile yürüyordum.

Çantadan ses gelince yavaşlayıp çantayı açtım. Seungmin'in telefonu çalıyordu. Kim olduğuna bakmak için elime almıştım telefonu.

Hyerin.

Umarım bu sefer hayal değildir diyerek açmıştım telefonu.

"Seungmin çok özledim seni neredesin sen?" Sesini incelterek konuşmuştu , bir kere daha iğrenmiştim ondan.

"Selam Hyerin." Demiştim.

"Alice ? Seungmin'in telefonu sende ne arıyor?" Sinirle konuşmuştu.

"Seungmin müsait değil şuanda. Önemli birşey değilse ki olmadığına eminim sonra ara hatta dur, rica ediyorum mümkünse bir daha arama." Demiş ve kapatmıştım telefonu . Ardından sessize almıştım. Çünkü aramaya devam ediyordu.

Ardından önümde giden Felix ile Seungmin ikilisine yetişmeye çalışmıştım.

Bahçeye çıktığımızda Minho Felix'in arabasının yanında bizi bekliyordu.

Minho arka kapıyı açmış ve gelmemizi bekliyordu.
Felix ile Seungmin'i kaldırıp arabanın arka koltuğuna oturtmuşlardı.

Ardından Minho ile Felix öndeki yerlerini almışlardı ve bende arka koltuğa, Seungmin'in yanına, oturmuştum.

Felix arabayı çalıştırmıştı ve yola koyulmuştuk. Ardından Minho radyoyu açmıştı. Çalan şarkıyı duyunca gülümsemiştim.

Baekhyun - Love Again

Seungmin'in en sevdiği şarkılardandı. Okulda birçok kez duyuyordum dinlediğini.

Seungmin'e baktığımda şarkıyı mırıldanıyordu ve bir yandan da dışarıya bakıyordu.
Ben ise her zaman ki gibi onu izliyordum.

Onu ilk basketbol sahasında gördüğümden beri aklımdaydı. Ve bir daha da çıkmamıştı. Normalde insanlarla kolay anlaşabilen biri değildim. Fazla utangaç ve fazla korkak biriydim. Fakat onlara çok çabuk alışmıştım .
Seungmin'ede öyle.

Stay As You Are | °Kim Seungmin° (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin