28.04.2021 | Kim Seungmin fanfic
Minho ile Felix kapıya koşmuş ve kapıyı çalıyorlardı.
Bizde hemen arkalarından gitmiştik.Şuanda neler olduğu hakkında gram fikrim yoktu ama gördüklerim bir olay olduğunu kanıtlıyordu.
Kapı açılmıştı. Karşımızda daha önce Seungmin'in odasında gördüğüm kişiydi yani babası.
"Bu ne kalabalık böyle, hayırdır neden geldiniz?"
"Bırak dalga geçmeyi Seungmin nerede?"demişti Felix.
"Burada olmadığını biliyorsunuz sanıyordum." Demişti gülerek.
"Sen çağırdın diye gitti yanımızdan. İçeride olduğunu biliyoruz." Demişti Minho.
Minho'nun demesi ile adam ciddi bir ifade takınmıştı.
"Konuştuk ve gitti . Burada yok." Demiş ve kapıyı kapatmaya kalkmıştı.
Felix ise kapatmasına engel olmuştu.
"Sana güveneceğimi sanıyorsan yanılıyorsun. Ölürümde güvenmem sana." Demiş ve içeri girmişti.
Ardından bizde girmiştik içeri.Nereye gideceğimi bilmiyordum sadece etrafa bakıyordum.
Felix üst kata çıkacakken merdivenlerden gelen adamlar ile kesilmişti önü.
Evinde adam mı tutuyordu ?
"Çekilin şuradan." Demişti Felix adamlara.
Adamlar ise asla kıpırdamıyordu.
"Noluyor?" Demiştim Dano'ya yaklaşarak.
"Bilmiyorum Alice. Şu anda Seungmin'i bulmaya odaklanalım."
Kafa sallamıştım."Size burada yok dedim. Zor kullanmadan çıkın evimden."demişti adam önümüze geçerek.
"Çekilin şuradan be." Demişti Hyunjin ve üçü adamları geçmişti.
Adamlar ne olduğunu anlayana kadar üçü çoktan yukarı çıkmıştı.
Bizde hemen arkalarından gitmiştik.
Yukarıda ki her odayı tek tek açmıştık."Yok. Burada yok." Demişti Felix ellerini saçından geçirirken.
Bulamamıştık. Hiç bir yerde yoktu."Demiştim size burada yok diye. Şimdi defolup çıkın evimden." Demişti.
Adamın yüzündeki gülümseme midemi bulandırıyordu.
"Ne yaptın ona ha? Söyle ne yaptın?" Minho üstüne yürümüştü. Adamları ise Minho'yu engellemişti.
"Birşey yaptığım yok ufaklık. Ve yapsam bile ben onun babasıyım . Hiçbir şey yapamazsınız." Demiş ve adamlarına dönmüştü.
"Çıkarın hepsini evimden!" Adamlar her birimizi kolundan tutup dışarı çıkarmıştı.Kapı suratımıza kapanmıştı. Şaşkınlıkla birbirimize bakmıştık.
"Ne yapacağız şimdi? Yok burada " demişti Mirae.
"Şimdilik bakabileceğimiz başka bir yer yok. Eve dağılacağız mecbur. Belki sinirlenmiştir dolaşmak istemiştir.Eve gelir." Demişti Felix.
Hepimiz Danoların evine doğru yürümüştük. Akşam 10'a geliyordu saat ve biz 6 genç mahallede bitkin bir halde yürüyorduk.
Felix kendi evine gitmişti . Bizde oturmuş Seungmin'in gelmesini bekliyorduk.
"Polise falan gidemez miyiz?" Demiştim dayanamayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay As You Are | °Kim Seungmin° (Düzenleniyor)
FanfictionAğzından çıkan tek kelime buydu işte. "Yapma" "Bana aşık olma " Fanfic | Kim Seungmin 02.03.2021 & 30.07.2021