25.04.2021 | Kim Seungmin fanfic
"Günaydın" demiş sırama oturmuştum.
"Günaydın" demişti Minho'da .Çantamı yanıma koymuş, cam kenarına yaklaşmıştım. Kafamı cama yaslayıp akşamdan beri aklımdan çıkmayan o sözleri düşünmüştüm tekrar.
Kendimi öldüreceğimi söylemişti. İnanmıyordum , bu kadar ileri gidemezdi.
Ama ne kadar inanmasamda korkuyordum,
kendime bunu yapmaktan korkuyordum."Suratın neden asık?" Minho'nun sesini duyduğumda ona dönmüştüm.
"Uykumu alamadım ondandır."
Kaşlarını kaldırıp bakmıştı.
"Sence aptal gibi mi duruyorum oradan? Birşey olmuş işte anlat."
Gülmüştüm bu dediğine. Böyle arkadaşlarım olduğu için ne kadar şükretsem azdı. Ama anlatamazdım , en azından şimdi anlatamazdım."Düşündüğün için teşekkür ederim Minho ama cidden birşey yok."
"Peki öyle olsun, kokusu çıkar yakında zaten." Demiş ve önüne dönmüştü.Teneffüs zili çalmıştı. Bazıları dışarı bazıları ise sınıfta duruyordu. Ben ise kafamı sıraya yaslayıp gözlerimi kapatmıştım.
Muyoung ile karşılaştıktan sonra resmen ruhum çekilmiş gibiydim. Hiçbir şey yapasım gelmiyordu. Hiçbir şeye odaklanamıyordum.
Tek yaptığım söylediklerini düşünmekti.
Lanet olsun ki aklımdan çıkmıyordu söyledikleri.Hyunjin'in beni dürtmesi ile kaldırmıştım kafamı.
"Noldu?" Demiştim ona bakarak.
"Sen gelecek misin?"demişti .
"Nereye?"
Dano bana bakmıştı hemen.
"Sabahtan beri bunu konuşuyoruz dinlemiyor musun bizi?"
"Üzgünüm , duymamışım. Noldu?"
"Hafta sonu ailem şehir dışına gidecek , ev boş yani. Yatıya gelin diyorum. Hem ders çalışırız hemde eğleniriz. Gelir misin?"
"Tamam olur gelirim." Demiş ve kafamı tekrar sıraya koyacak iken Seungmin'in kafamı kaldırması ile ona bakmıştım."Yeter artık , geldiğinden beri kafan masada. Kaldır azıcık kafanı etrafa bak." Demişti sinirle.
Onun burada olduğunu bile yeni fark etmiştim. Cidden geldiğimden beri kafam sıradan kalkmamıştı.
Seungmin'e kafa sallayıp geri yaslanmıştım.°°°
Hafta sonu gelmişti. Birkaç eşya almıştım. Evden çıkmak için aşağıya inmiştim.
"Annecim ben çıkıyorum." Demiştim mutfağa giderken.
"Tamam canım dikkat et." Demişti.
El sallayıp çıkmıştım evden.Zile basıp Dano'nun açmasını bekledim.
"Bir an gelmeyeceksin zannettim."
Demişti sarılırken.
"Geleceğim dedim bir kere." Demiştim.
Cidden öyleydi. Sırf önceden tamam dediğim için gitmiştim çünkü hiç halim yoktu.İçeri girdiğimde Mirae hariç herkesin geldiğini görmüştüm.
"Mirae gelmedi mi daha?" Demiştim Dano'ya dönerek.
"Mirae bugün gelemeyecek , kuzeni gelmiş. Yarın gelicekmiş."
Kafamla onaylayıp oturmuştum.Yaklaşık 2 saat ders çalışmıştık. Hepimiz bıkmış bir halde birbirimize bakıyorduk.
"Hadi yeter bu kadar. Film izlemeye geçelim." Demişti Hyunjin.Hepimiz onu onaylayıp kitaplarımızı toplamıştık. Koltuğa dizilmiştik hepimiz.
Hyunjin ile Dano ikili koltuğa , Minho yere , Seungmin ile bende karşılıklı tekli koltuklara oturmuştuk.Film tabiki korku filmiydi. Hyunjin seçmişti fakat hepimizden fazla o korkuyordu. Hyunjin ile Dano'ya baktığımda ikisi resmen birbirine yapışmıştı. Hyunjin'in Dano'ya bakarken ki gözlerini gördüğümde anlamıştım neden korku filmi seçtiğini.
Çok fenasın Hyunjin demiştim kendi kendime.Normalde fazlaca korkardım korku filmlerinden ama şuanda gram korkmuyordum.
Televizyona baktığımda kız intihar ediyordu. Onu gördüğümde aklımda Muyoung'un dedikleri yankılanmıştı.
Kulaklarımı kapatmıştım sanki aklımda ki sesi susturmak istercesine.
Fakat diğerlerinin dikkatini çekmek istemiyordum. Diğerlerine baktığımda hepsi ekrana odaklanmıştı , Seungmin hariç.
Ona baktığımda bana bakıyordu.
Fakat telefonu çalınca eline alıp balkona gitmişti. O gidince bende önüme dönmüş ve filme odaklanmaya çalışmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay As You Are | °Kim Seungmin° (Düzenleniyor)
Fiksi PenggemarAğzından çıkan tek kelime buydu işte. "Yapma" "Bana aşık olma " Fanfic | Kim Seungmin 02.03.2021 & 30.07.2021