2x New one

6.5K 134 0
                                    

Odlazim na posao. Ulazim u firmu i hitro jurim ka svojoj kancelariji. Treba da sredim potrebna dokumenta za Francusku, Pariz i taj put, plus sutra mi dolaze poslovni partneri mog, poslovnog partnera. Ja ne znam francuski, i takodje sutra dolazi prevodioc. Taj sastanak sutra je jako bitan, jer ako uspem da sklopim ugovor i sa ovim partnerima, ova firma ce biti 100 puta jaca.
Slucajno mi promakne kako neko ispred moje kancelarije brise pod.
To je ona, zaposlena u mojoj firmi, a ja joj i dalje ne znam ime.
Izlazim ispred vrata i zaustavljam je u njenom poslu.
" Da li ti se dopada kod nas?"
"Da, jako je... kako bih rekla, cisto." Rece praveci stidni smesak.
"Glupo je sto te sada ovo pitam, ali kako se ti zoves?" Bilo mi je neizmerni glupo dok sam postavljao ovo pitanje.
"Ja.. ja sam Eva. A, vi?.. mislim vi ste moj direktor, a ja ne znam vase ime." Rece zbunjeno.
"David , drago mi je Eva da sam te upoznao!" rekoh pogledavsi je pravo u oci.
Nakon toga smo se razisli i svako je otisao svojim putem.
Morao sam da potpisujem 30 strana nekih gluposti.
Sta je bre ovo, sa ovim dokumentima ?
Neprestano razmisljam o ... Evi, da njoj. Misteriozna mi je. Lepa je. Ona nema skupe stvari, nema nikakve operacije, nije kao druge sa kojima spavam, ali mozda ona samo prikriva tu svoju stranu ovom naivnoscu. Ponekad zelim da bude losa, samo da bih bio u pravu. ALI NE BIH VOLEO. Njeni postupci dosta su cudni. Nisu svakidasnji i stereotipni. Ne ponasa se kao klasicne 28-godisnjakine sa kojima spavam.

Vracam se kuci uvece, uzimajuci torbu za kosarku. Spakivam sve, ulazim u auto i odlazim u sportski centar. Tu igram kosarku cesto sa moja 2 druga. Hary i Skot. Hary nikada nije doveo nekoga da nas gleda, ali ovaj put, doveo je neku zgodnu i lepu devojku koja je bodrila svaki nas dobar pokret.

 Hary nikada nije doveo nekoga da nas gleda, ali ovaj put, doveo je neku zgodnu i lepu devojku koja je bodrila svaki nas dobar pokret

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nesto je kod nje jako privlacno i seksi. Njen pogled ili te pune usne. Ne znam, ali jebao bih je. Cak mozda, deluje da se malo razlikuje od onih sa kojima spavam.. ne znam.

ONA PRIPADA MENIWhere stories live. Discover now