Nazalost povratak kuci oboma je tesko pao. Ulazimo u kucu i spustamo kofere na pod, a do nas dotrcava Alfy presrecan sto nas vidi. Oboje smo ga neizmerno iscekivali. Nakon igre sa Alfijem, zeleo sam da popricam s Evom, oko dobitka diplomile i trazenja posla. Loren nas je docekala sa prekrasnim ruckom koji je vec bio postavljen, a nas dvoje smo samo seli i zapoceli nas razgovor.
"Eva, posto ti od sutra vec mozes da se zaposlis kao prevodioc, mislim da bi trebala da se zaposlis kod mene."
"Davide, ne. Ucinio si i previse za mene, mislim da je sad na meni da pronadjem sebi posao. Hvala ti za sve sto si ucinio, da nije tebe nikad ne bih uradila ista sa svojim zivotom."
"Eva, kako god ti mislis da je ispravno, zelim ti da osetis svu srecu ovog sveta, jel ti to jasno ljubavi moja?"
Prislonila se i poljubila me, sapucuci: "Mislim da nisam razumela, cekam te u sobi da mi objasnis..." namignula i krenula zavodnicki prema sobi.
Nasmejao sam se ispijajuci zadnju kap vina iz case i otkovcavajuci kosulju na putu do sobe.
Bacio sam je na krevet i poceo da je ljubim.
Gledao sam je kao dijamant koji sija samo za moje oci. Kao rubin koji niko nikada nije imao, smaragd koji se samo za mene smeje...
Strast izmedju nas neprestano cveta. Jezikom joj svlacim poljubac izmedju grudi, a zatim zubima grickam njene nabrekle bradavice, koje nepomicno stoje dok se ona uvija od zadovoljstva. Velikom brzinom skidam njene gace i ulazim u nju svom duzinom, na sta je ona vrisnula i urezala potpis na mojim ledjima, svojim noktima. Nastavio sam da ulazim u nju dok je ona zadovoljno vristala podamnom. Podigao sam je i naslonio na zid, pa je usledio seks uz zid, a zatim i na podu...3 dana kasnije.
Eva je pronasla posao u jednoj vecoj firmi "Khalia", kojoj je trebala osoba koja tecno prica i francuski i italijanski, posto je to bila neka modna kuca.
Bila je presrecna kada su je nazvali da radi prvi dan, a njena srece ubrzo je postala i moja.
Naravno raapitao sam se za tu firmu i sve je delovalo u redu, dok nisam saznao da je direktor jedan tip (30 god) Gali Hagun, on je iz Francuske.
"Eva pokusavam da budem stalozen, ali tvoj direktor je jako mlad..", kada sam to rekao nasmejao sam se da bi shvatila koliko mi smeta taj tip.
"Smiri se ludice, za mene samo ti postojis, u ostalom vec imam jednog direktora, sta ce mi 2 hahaha..." rekla je i uzevsi torbu izasla iz kuce.
Nasmejao sam se i nadao se da on nije neki napaljenik. Jer ako jeste, svojim rukama cu ga zadaviti ako je pipne.Eva P.O.V.
David nema zasto da brine, ja njega neizmerno volim i smatram da niko ne moze da stane izmedju nas. Izmedju ostalog, moj novi direktor je jako dobar covek.
Stizem na posao i ulazim u direktorovu kancelariju ostavljajuci dokumenta, koja prethodno nisam. Ugledam coveka koji sedi u svojoj stolici i vredno obavlja neke poslove.
Rekao mi je da sednem, a onda mi je ispricao par stvari vezanih za firmu i pravila u njoj. Cak me i pohvalio par puta, kako imam dobru paznju i kako izgledam jako lepo.
"Gospodjice Eva, jako je interesantno da devojka vasih godina, ima takav spektar paznje, znate, kada ste poslali vas dosije i CV na moju mail adresu, moram priznati da me slika ovako lepe devojke ocarala. Drago mi je da cete biti nas radnik." Necu da lazem ako kazem, da ovo nije bilo cudno, ali mozda je covek prosto takav. Ne znam saznacu.Izlazim iz njegove kancelarije i prvo sto me doceka jeste tracarenje nekih sekretarica, koje me nakon toga i dozivaju do njih. Prilazim im, a onda jedna progovara.
"Ne znam ko si i sta si, ali reci nam kako je biti direktorova devojka?"
"Mmmolim? Ja nisam njegova devojka, ja cu raditi kao prevodioc u ovoj firmi."
"Sta? Ali kako? Zasto si onda isla kod njega?"
"Pa zato sto me je pozvao na razgovor! Kako mislite zasto.."rekla sam sad vec ljutito.
"Gospodin Gali, nikad se ne sastaje sa radnicima, a kamoli sa novim. U stvari vidjamo ga samo kad udje u svoju kancelariju i potpisuje dokumente. Njegova sestra Hana je drugi direktor, ona ima 30% akcija i ona je te koja se u sustini i sastaje sa svima i resava probleme radnika, a ne on. Ne znamo zasto te je pozvao, ali ovde se nesto dogadja.."
"Ma daj pricate gluposti..." rekla sam odmahujuci rukom.
Vreme je da sredim svoju kancelariju.
Zanemaricu pricu koju sam malo pre cula, trenutno ne zelim da mi ista kvari raspolozenje, ipak je ovo moj prvi posao koji stvarno zelim i umem da radim.
YOU ARE READING
ONA PRIPADA MENI
RomanceDavid Guella. Surovi bogatas, hladne licnosti. Razocaran danasnjim devojkama, koje svakodnevno iskoriscava. U njegov zivot dolazi Eva Gatino.Devojka koju on, ne gleda u pocetku nista drugacije od ostalih, koje prolaze svako vece kroz njegov zivot. A...