Nakon tog kratkog seksa. Cujem zvona na vratima nakon sto izlazim ispod tusa.
Otvaram vrata, a na njima Hary i Olivia (devojka sa kosarke).
"Umm zdravo, otkud vi hahaa?Ajde udjite." Upitah zacudjeno. Druzim se sa Harijem ali, nismo odavno isli jedan kod drugog.
Ulazeci u moj stan Hary progovara.
"Slusaj druze, Olivia i ja nismo znali sta da radimo i gde da idemo i onda smo se setili tebe."
Seli smo a ja sam rekao Loren, da nam spremi picu ili nesto da jedemo.
Odlucio sam da pustim neki film na platnu koje je na zidu moje dnevne sobe.
Ja sam sedeo izmedju Harija i Olivie, i ako to nije bas bila moja zelja. Imam osecaj kao da su me namestili tu. Ali mozda samo umisljam.
Pustio sam im moj omiljeni film, 'Awake'.
Hary je pomno pratio film kao i ja, dok je Olivia zaspala. I nekako se sve vise i vise naslanjala ka meni, da je na kraju i sama pala na moje rame.
"Hary, mislim da treba da je vodis kuci. Spava joj se."rekoh pokazujuci mu nju na mom ramenu.
"Da, da neka nje kod tebe nocas i onako sam taksijem dosao."rece to i brze od metka izadje iz koje kuce, nasmejavsi mi se i pokazujuci mi ocima na nju.
Gledam je vec pola sata. Spava kao beba.Mene san sve vise hvata i pocinjem da sklapam oci.
...
Jutro. Zvoni mi alarm. Gledam 6h na satu, a u mom zagrljaju neka devojka.
Lagano se izvlacim i odlazim od nje.
Ona se budi i jedva otvara oci, ne iznenadjeno mi se javlja.
Ipak budis se u necijem stanu, kako ti nije cudno. Preterujem.
Loren mi je spremila dorucak, ali meni se nije jelo pa sam ponudio Oliviu da jede to.
Sela je i pricajuci mi o sebi jela.
"Zar i ti jedes ovu zdravu hranu, u glavnom ljudi kad vide da jedem avokado, krastavce itd.. zgade se hahah."
"Da, ja takodje jedem samo zdravo i ne jedem slatkise. "Rece ona jeduci ono.
Shvatio sam da imamo dosta slicnosti.
Alfy se pojavio odjednom i poceo da laje na nju.
Nasmejao sam se. To mu je prvi put da laje.
Ona ga se plasila. Nije smela da mu pridje. Rekla mi je da ga sklonim dok ona ne ode.
Rekao sam joj da je vreme da krenemo. Ja idem na posao, a nju cu odvesti kuci.Usli smo u auto i pricali o hiljadu raznih tema. Zanimljiva je. Njen zivot je kao i moj. Bogatstvo i zlatan put. Ona ne moze biti kao druge. Ona moze sama sebi priustiti sve ono sto druge traze od mene. Nesto kod nje je jako privlacno. Mozda mi se svidja. Ne, jebao bih je. Imam zelju da je jebem. Da skinem ovu crvenu majicu sa nje i da je razvalim. I ona mi deluje kao da je zagrejana za mene. Spustam ruku na njeno koleno. Ona ne pravi nikakvu reakciju, vec oblizuje usnu.
Povlacim ruku sve vise i vise. Osecam njenu picku svojim prstima. Pocinjem da joj masiram klitoris, a zatim da ulazima prstima u nju. Ona je blago stenjala, i stiskala bravu od vrata.
Otkovcao sam njen pojas i prebacio je na mene. Spustio sam je na kurac i naglo podizao i spustao.
Ljubio sam je dok sam to radio. I svidelo mi se sve. Kako to radi. Skinula se sa mog i pocela da ga oblizuje i da ga gura sve dublje i dublje.
Svrsio sam joj u usta. I dalje mi se nije zgadila. Kod nje je nesto drugacije. Zelim da ponovim ovo.
YOU ARE READING
ONA PRIPADA MENI
RomanceDavid Guella. Surovi bogatas, hladne licnosti. Razocaran danasnjim devojkama, koje svakodnevno iskoriscava. U njegov zivot dolazi Eva Gatino.Devojka koju on, ne gleda u pocetku nista drugacije od ostalih, koje prolaze svako vece kroz njegov zivot. A...