Eva P.O.V.
Spremam se za proslavu dok oko mene ide David koji postavlja milion pitanja. Takodje s vremena na vreme me poljubi u obraz, vrat ili rame, cisto da posle ne bih mogla da se odvojim od njega.
Obukla sam se i krenula u auto.Kada sam stigla pred mesto odrzavanja proslave, odmah sam ugledala Galija koji me je radosno cekao. Izasla sam i on me je uvukao unutra i dao mi hiljadu komplimenata.
Hvalio me je pred njegovim partnerima i pokazivao svima kao lutku. U trenutku kada mi se to smucilo i kada sam htela da mu to kazem, uvukao me je u jednu sobu i obratio mi se samouveren.
"Eva, sigurno si primetila, a i ne zelim da krijem da gajim neke emocije prema tebi. Znam da imas decka i da ga verovatno volis, ali znaj da sam ja bolji od njega i imam duplo vise para. Sve sto treba jeste da raskines sa njim i pokusas sa mnom." kada je to izgovorio, gotovo je zvucalo kao da ce se to desiti.
"Ne znam sta bih Vam rekla, ali nazalost osecanja nisu obostrana. Ja Vas volim i postujem, ali kao svog direktora, a svog decka nikad ne bih ostavila. Neizmerno ga volim. Niko ne moze da se popreci izmedju nas." rekla sam i nastavila...
"Imate pravo da gajite svoj emocije prema kome hocete, ali ovo veceras je previse. Idete po celoj sali i pokazujete me svima i hvalite kao da sam lutka. Nazalost mislim da se nasa saradnja ovde zavrsava. Zelim da dam otkaz." Rekla sam i okrenula se ka vratima.
"U redu, ako tako zelis, ali bar ostani jos na zabavi." Rekao je potisteno.
"U redu, ostacu." Rekla sam i izasla.
Izasla sam iz te sobe, a on je na kratko nestao i izgubila sam ga iz vida.
Za to vreme iskoristila sam da pozovem Davida i vidim sta radi.
Samo sto se David javio, cula se skripa mikrofona i poznat glas koji je odzvanjao na zvucniku.
I dalje na pozivu sa Davidom slusam govor gospodina Galija.
Davidov osmeh i smeh koji cujem preko telefona popravljaju svaku atmosferu. Ispricala sam mu sta se desilo sa Galijem i kako sam dala otkaz. Nesto mi je zapalo za oko, a to je ruka nekog momka na bini pored Galija koji pokazuje prstom na mene, a zatim mu Gali na to klima potvrdno glavom.
"Pretstavljam vam bivseg radnika nase firme EVU!"
"Sta bre ?? Sta se desava?" izgovaram uplaseno, ukocena u mestu, dok su sva svetla na meni i svi pogledi.
"Eva, je radnica koja je izdala nasu firmu i dobila otkaz. Nadam se da nasa firma nece primati slicne radnike..."
Ceo ovaj govor cuje David koji vice u pozadini, i zapitkuje sta se desava.
"Eva ne mrdaj dolazim po tebe, jebacu mu sve sada kad dodjem...Eva.. Eva...EVA CUJES LI ME."David P.O.V.
"EVA CUJES LI ME??.." uplaseno postavljam isto pitanje, dok bes plamti iz mene.
Odjednom cujem glas koji vice:"Hitnu, zovite hitnu, devojka je pala u nesvest."
Obliva me hladan znoj dok trcim prema autu i ne znam gde pre da idem u bolnicu ili tamo.
Odlucujem da odem ipak na proslavu, mozda stignem pre hitne. Stizem tamo i zaticem Galija koji nepomicno stoji pricajuci sa nekim ljudima, a hitna je vec uveliko otisla.
Prilazim mu i okrecem ga ka sebi, a ljudi sa kojima prica su mi u veliko poznati.
To su i moji patneri, ljudi koji na neki nacin zavise od mene. Udaram Galija i obracam se tim partnerima.
"Ako nastavite saradnju sa ovim covekom, mi smo zavrsili istu. Ne zelim da iko ko ima veze sa njim bude u mojoj blizini." Zatim se okrecem prema Galiju.
"A, ti zapamti dane slave i dane uspeha svoje firme, jer ih vise nece biti. Veruj mi sve cu okrenuti protiv tebe i sravniti te do dna." Zatim sto brze mogu sedam u auto i odlazim u bolnicu po Evu. Dok se vozim, stizu mi poruke od onih partnera, kako ce vec sutra da raskinu svaki ugovor sa Galijem.
Nista mi trenutno nije vazno sem Eve, nadam se da je dobro.
Za manje od 2 minuta stizem u bolnicu i trcim trazeci sobu u koju su smestili Evu. Na vratima sobe zaustavlja me doktor i pita me da li sam njen decko, na sta ja odgovaram potvrdno, a on mi se onda obraca.
"Znate Vasa devojka je zbog preteranog stresa, u datom trenutku pala u nesvest. Mada, razlog toga je takodje jedna jako lepa vest. Vasa devojka je trudna! A, beba ima tek 2 nedelje, i sve je u redu sa bebom. Cestitam opet!"
"Ja.. bicu otac? Eva ce mi podariti dete? Boze hvala ti!" Govorim presrecan i utrcavam u sobu i ljubim Evu, koja sedi u krevetu, nasmejana placuci.
"Ljubavi bicemo roditelji!" Rece Eva kroz suze radosnice.
"Najbolji." Rekoh, pa nastavih.
"Volim te Eva, volim te najvise na svetu! Zapamti to!"
YOU ARE READING
ONA PRIPADA MENI
RomanceDavid Guella. Surovi bogatas, hladne licnosti. Razocaran danasnjim devojkama, koje svakodnevno iskoriscava. U njegov zivot dolazi Eva Gatino.Devojka koju on, ne gleda u pocetku nista drugacije od ostalih, koje prolaze svako vece kroz njegov zivot. A...