"Eva!" Viknuo sam dok sam bio iza nje. Okrenula se i pogledala me pravo u oci. Oborio sam pogled, da li se stidim?
Pogledao sam je dok je ona sad pogledom jurila, avion koji je leteo napolju.
"Recite gospodine?" Rekla je gledajuci me u oci i stidno vec spustajuci pogled ka kofi.
"Vraticu se da pocistim..."
Prekuno sam je. " Eva ja tebi moram da se izvinim. Nisam te ni pitao zasto si dosla. Grubo sam te oterao i ako si ti dosla da mi pomognes.. oprosti mi molim te." Rekoh osecajuci neverovatnu krivicu. Prvi put molim zenu za oprostaj. Poslednji put sam to uradio kada sam imao 4 godine i probusio sam u 5 dana 3 lopte za redom, pa sam molio mamu da mi kupi novu i da mi oprosti sto sam ove probusio.
"Mr. Guella nije vas krivica, ni ja nisam rekla zasto sam dosla. Normalno je da pomislite da sam htela da cistim, zato sto sam cistacica.."
"Eva, da li ces mi pomoci?" Upitao sam, kao da cu svakog trena pasti na kolena i moliti je.
"Naravno da cu vam pomoci." Rekla je i nasmejala se, ali ipak krijuci osmeh.
Zavhalio sam se i rekao joj da podje u kancelariju sa mnom.
Kada smo usli unutra, pokazao sam joj hrpu papira koji su na francuskom i koji treba da se potpisu, ali nakon sto mi ih ona prevede.
"Ja cu vam prevoditi, a vi mi govorite sta da pisem." Rece udubljena u one papire gledajuci ih i okrecuci.
Narednih sat vremena smo proveli citajuci te papire, prevodeci ih, ali ne samo to. Smejala se. Prvi put sam to video. Bila je takva, ne... ne znam. Bila je lepa. Zbunjujuca je. Salili smo se na racun svega. Partnera koji dolaze, nje koja zna perfektno francuski, a radi kao cistacica.
Misteriozna je. Sta li se jos krije iza nje.
"Gospodine Guella, partneri su dosli, cekaju vas u sobi za sastanke." Rece sekretarica.
Uzimam dokumenta i krecemo zajedno Eva i ja na sastanak. Dok se kretala ka sobi, posmatrao sam je. Nije imala ni malo straha, samouveren hod, i sjaj u ocima kao da je ceo zivot ovo cekala.
Ulazimo u sobu za sastanke, a muskarac i zena sede za stolom na sredini sobe, sedam u prvo celo, a Eva sa strane do mene."M. Guella, ravi de vous rencontrer, je suis Rafael Harip et voici ma partenaire Karolina Jonova." Rece onaj francuz.
Eva odmah me pogleda i progovori.
"Gospodine Guella, drago mi je da se upoznajemo ja sam Rafael Harip, a ovo je moj partner Karolina Jonova."
"I meni je drago, cuo sam mnogo interesantnih stvari o Vama, nadam se da ako potpisemo saradnju da cemo dugo i verno saradjivati." Rekoh, a Eva odmah to izgovori njima, ali na francuskom.
Zanimljivo je sto ja ne znam francuski, ali mogu da shvatim kada neko dobro prica na francuskom. Eva brilijantno slaze recima. Prica potpuno isto kao oni. Zamisli da im kazem da je to moja cistacica.
Nakon pola sata razgovora, ugovor je sklopljen, a mi smo nastavili pricu i presli na neke privatnjije teme.
"M. Guella, vous êtes si jeune, et je peux dire un homme séduisant, que vous devez avoir votre moitié, une dame?" Rece Rafael, a Eva spusti pogled na kratko pa nekako stidno i tesko preko usana prenese ove reci.
"Gospodine Guella, vi tako mlad, a mogu reci i atraktivan muskarac sigurno imate svoju lepsu polovinu, neku damu?" Rece Eva.
Pogledali smo ona i ja i razmenili par nerazumnih pogleda.
"Koji je vas odgovor gospodine, moramo im odgovoriti?"rece Eva, pozurujuci me.
"Ja... ne. Nemam nikoga." Rekoh to jasno prateci njenu reakciju. Spustila je pogled i sa nekim blagim osmehom rekla moj odgovor na francuskom.
Nasmejao sam se na drugu stranu i dobro zapamtio taj izraz lica.
Partneri su se vratili nazad u Pariz.
A, ja sam se Evi velikodusno zahvalio, zbog svega sto je uradila.
"Eva, hvala ti sto si mi prevodila. Pomogla si ne samo meni, nego i ovoj firmi." Rekoh.
" Nista, kada god Vam bude trebala moja pomoc, recite.." rece, okrene se i ode.
Kada sam se vratio kuci, ulazeci na vrata do mene je dotrcao Alfy. Podigao sam ga i zagrlio.
Odjednom ona mi je pala na pamet. Hajde bre opameti se. Ona je samo tvoja radnica.
Pozvao sam Kerol da dodje kod mene.
Dosla je kao i uvek u mini haljini do pola dupeta i odmah sam je privukao sebi i poceo da se igram sa njenim nogama, a zatim sam masirao njeno dupe. Gurnuo sam je u doggy pozu nasuprot meni i poceo je jebati. Ona je mnogi glasna, sledeci put cu razmisliti da li cu je zvati.
Sa njom se sve to brzo zavrsi i ona ode bez i jedne reci.
Mislim da mi i ovaj seks postaje dosadan.
YOU ARE READING
ONA PRIPADA MENI
RomanceDavid Guella. Surovi bogatas, hladne licnosti. Razocaran danasnjim devojkama, koje svakodnevno iskoriscava. U njegov zivot dolazi Eva Gatino.Devojka koju on, ne gleda u pocetku nista drugacije od ostalih, koje prolaze svako vece kroz njegov zivot. A...